iPhone 2018

Started by Starred, September 6, 2018, 21:12:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 26, 2018, 08:09:48
Grootste probleem zie ik in de accu buiten de prijzen
Mensen doen steeds meer en meer met hun smartphone en deze nieuwe serie haalt amper wat de vorige haalde volgens de laatste reviews. Dus dat is wel slecht.

Helemaal gezien mijn p20pro bv makkelijk een drukke dag haalt. En met rustige dagen ik vaak nog op 35-40% zit.
Marketingtechnisch deden ze ook geheimzinnig over de grootte van de accu. Die bleek kleiner dan de iPhoneX

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: W.Otter on September 26, 2018, 12:08:24
Marketingtechnisch deden ze ook geheimzinnig over de grootte van de accu. Die bleek kleiner dan de iPhoneX

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
iPhone xs 2659mah
iPhone xs max 3179mah
iPhone x 2716mah (2017)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Starred

Maar de processor is ook een stuk efficienter

J.A.F._Doorhof

Facebook en Social media is een gedeelte van mijn werk ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

Dan zal je ook vast wel kabeltje hebben  :P

J.A.F._Doorhof

Amper nodig met de p20 pro
4000 mah doet het lekker
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

raMniv

Ik moet wel wennen aan het formaat van de XS Max, daar moet je me toch beste klauwen voor hebben  ;D
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

jahtari

Quote from: W.Otter on September 26, 2018, 07:42:01
Absurde prijzen in het kamp van Apple, zeker na de lancering van een 7200 dollar kostende macbook met hitteprobleem. Wederom weinig vernieuwend en achter op concurrentie.
Het keerpunt zit er aan te komen, dat hardware belangrijker wordt dan Os. Je kunt natuurlijk niet eeuwig blijven teren op de ideeenbox van meneer Jobs.

Voor mij is de ondergang van Apple werkelijkheid aan het worden, de premium prijzen kunnen niet eeuwig tot stand gehouden worden door een OS

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dit gezeur hoor ik al vele jaren. Ook bij bijv. de iphone 5. Ondertussen heeft Apple alweer vele miljarden verdiend en is het bedrijf meer dan een biljoen dollar waard.....
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

W.Otter

Quote from: jahtari on September 26, 2018, 16:58:15
Dit gezeur hoor ik al vele jaren. Ook bij bijv. de iphone 5. Ondertussen heeft Apple alweer vele miljarden verdiend en is het bedrijf meer dan een biljoen dollar waard.....
Niet door mij ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Raphie

Social media is verveling, géén werk
JBL PRX Power!

VlisChris

Quote from: Raphie on September 26, 2018, 20:39:06
Social media is verveling, géén werk

Nu is er absoluut wat voor te zeggen om een forum onder social media te scharen.
Dus.... :D

Aanvullend is social media voor bedrijven gewoon onderdeel van marketing en aanboren van nieuwe klanten om maar wat te noemen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Voor ons is Social media van levens belang.
YouTube en Social zorgen voor sponsor contracten en hardware reviews

Maar zorgen ook voor volle zalen bij demo's en workshops.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sirius666

Quote from: jahtari on September 26, 2018, 16:58:15
Dit gezeur hoor ik al vele jaren. Ook bij bijv. de iphone 5. Ondertussen heeft Apple alweer vele miljarden verdiend en is het bedrijf meer dan een biljoen dollar waard.....

Marketing en erg hoge winstmarges. Apple heeft een zeer grote loyale en nou niet echt kritische groep gebruikers. Ik heb er nooit wat mee gehad. iTunes is toch wel hét meest lachwekkende gedrocht van de eeuw.

VlisChris

Wat moet ik dan met iTunes?

Gebruik sinds jaren iPhone.

iTunes zet ik standaard uit als de computer het wil starten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Marcel87

Quote from: Sirius666 on October  3, 2018, 22:56:11
Marketing en erg hoge winstmarges. Apple heeft een zeer grote loyale en nou niet echt kritische groep gebruikers. Ik heb er nooit wat mee gehad. iTunes is toch wel hét meest lachwekkende gedrocht van de eeuw.

Kun je dat even wat verder onderbouwen? Misschien kan ik daar nog wat van leren, Ik ben namelijk een loyale niet kritische gebruiker :D
LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

Starred

Ik herken me er niet in. Ben juist zeer kritisch op producten en daarom kies in vaak Apple

Starred

Quote from: Starred on September 16, 2018, 11:27:53
Denk dat ik hem inderdaad eens ga proberen. Beetje bijblijven met de trends kan geen kwaad

Heb de Samsung Galaxy Watch geprobeerd en inmiddels weer retour gestuurd.
Kon niet wennen aan de software  :confused:

Toch maar een Apple Watch 4 proberen

Perfectionist

#67
Nieuwe iPhone XR 128 Gb zwart besteld.

Een beter forum begint bij jezelf.

Starred

Nice!

De X bevalt hier nog goed

BJF

Ik ben van een iPhone 7 naar een Xs gegaan. Ik was een beetje 'bang' voor het ontbreken van de thuisknop en het daarmee andere gebruik, maar in de praktijk werkt het heel intuïtief. Wel is het soms even schakelen als ik -zoals nu- de iPad gebruik.
NAD M10 V2
Elac FS247

apogeefreak

#70
Ik ga de XR zeker ook nog testen maar voorlopig eens een Android Nokia 7 plus in de test en ik weet wel dat Android Pie, IOS op vele vlakken ver voorbij is. Weet niet of ik nog wel terug wil  :D Het wolkje rechts boven verandert met het weer in een zonnetje of anders  :inlove: De hele background volgt het weer en het dag nacht ritme. Ik gebruik de ADW launcher.

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

twani

#71
Quote from: apogeefreak on October 26, 2018, 16:27:45
Ik ga de XR zeker ook nog testen maar voorlopig eens een Android Nokia 7 plus in de test en ik weet wel dat Android Pie, IOS op vele vlakken ver voorbij is. Weet niet of ik nog wel terug wil  :D Het wolkje rechts boven verandert met het weer in een zonnetje of anders  :inlove: De hele background volgt het weer en het dag nacht ritme. Ik gebruik de ADW launcher.



Ik koppel tijdens het afleveren van nieuwe auto's dagelijks allerlei telefoons voor de klanten.

Slechts en alléén  iPhones zijn hierin altíjd feilloos.

Samsung gaat vaak, alhoewel minder steady dan iPhone, ook nog aardig.  Andere merken laten veel vaker handshake problemen zien met de diverse nieuwe auto's.

Aan de (kleur) weergave van Samsung displays kan ik na al die jaren trouwens nog steeds niet wennen. 

(Nog steeds een beetje de kleuren van zo'n kinder speelgoed aquarium :D)




Zie de treffende gelijkenis met de foto van de telefoon hierboven :D

En dan zullen er nu vast reacties komen van mensen die hún Samsung wel vlot kunnen koppelen maar ik heb het hier over de grote aantallen te koppelen telefoons, dan vallen de verschillen goed op...


En dat met dat wolkje en dat zonnetje doet een iPhone ook al jaren hoor......

apogeefreak

#72
Natuurlijk de iPhone is sneller te koppelen en ik had in twee minuten die van mijn moeder overgezet naar een 6 plus, respect. Op Android vind ik de manier waarop fototjes door het hele os van de notificaties tot de favorieten lopen geweldig. Ook krijg ik gewoon meer mee van wat er om me heen gebeurt op de een of andere manier. Ik vind hem meer gebruiker-contacten gecentreerd terwijl iOs wat meer iOs gecentreerd lijkt en een beetje een lappendeken van aan elkaar gesoldeerde features  :D Android voelt geïntegreerder. En geweldig een linux os met opensource community op mijn telefoon  ;)

Verder de Nokia 7 plus gekocht omdat de LCD zonder PWM pulsen analoog dimt en met een app helemaal donker is te krijgen in de nachtelijke uren. Met de iPhone kon ik niet langer dan een paar minuten werken en dan had ik sinus hoofdpijn. Met deze Nokia nergens last van. De camera met de Carl Zeiss lensjes is ook ver superieur aan wat ik had met de 6plus.

Anyway de XR lijkt me ook geweldig. Schijnt alle Android te verslaan met de cpu snelheid en de XS met de camera. Die wil ik ook wel proberen  :inlove:
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Pjotr27

iPhone is prachtig maar de foto app is echt dramatisch..... nadat mijn vrouw van een 5s naar een 8 is gegaan is het een grote warboel. Nieuwe en oude foto's staan door elkaar. Na weken gepuzzel geef ik het op... iemand een handleiding hoe je de nieuwste foto's weer keurig op volgorde krijgt... opmdatum zetten werkt niet echt omdat de oude foto's er gewoon tussendoor blijven staan..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

HereIsTom

Quote from: Pjotr27 on October 27, 2018, 15:28:02
iPhone is prachtig maar de foto app is echt dramatisch..... nadat mijn vrouw van een 5s naar een 8 is gegaan is het een grote warboel. Nieuwe en oude foto's staan door elkaar. Na weken gepuzzel geef ik het op... iemand een handleiding hoe je de nieuwste foto's weer keurig op volgorde krijgt... opmdatum zetten werkt niet echt omdat de oude foto's er gewoon tussendoor blijven staan..

Misschien heb je hier iets aan; https://support.apple.com/nl-nl/HT207368
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W