iPhone 2018

Started by Starred, September 6, 2018, 21:12:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 13, 2018, 23:32:01

Waar Apple super in is is de app store
Android heeft veel meer aanbod en leukere apps (geen beperkingen) maar.... 50% is troep of hetzelfde met een andere naam of advertenties hel. Je moet dus meer zoeken. Maar als je de goede hebt doet het niet onder voor iOS.


Waar Android super mee is en Apple gewoon waardeloos is dat je een Android app gewoon 24 uur kunt uitproberen. Bevalt hij niet, verwijderen en geen geld kwijt. Bij Apple moet je minimaal eerst telefonisch in de clinch met de hell-desk en dan is het nog maar de vraag of je je geld terugziet. Dus dat laatste doet bijna niemand en dat ontmoedigingsbeleid levert ws vele miljoenen per jaar op.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Rielplayer

Quote from: Hanky Panky on September 14, 2018, 11:08:57
Waar Android super mee is en Apple gewoon waardeloos is dat je een Android app gewoon 24 uur kunt uitproberen. Bevalt hij niet, verwijderen en geen geld kwijt. Bij Apple moet je minimaal eerst telefonisch in de clinch met de hell-desk en dan is het nog maar de vraag of je je geld terugziet. Dus dat laatste doet bijna niemand en dat ontmoedigingsbeleid levert ws vele miljoenen per jaar op.

Die ervaring heb ik hele maal niet. Gewoon via Itunes bij je aankopen een probleem melden en je krijgt per ommegaande je geld terug. Wel binnen 14 dagen regelen. Is gewoon de wet kopen op afstand.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Hanky Panky

Quote from: Rielplayer on September 14, 2018, 11:23:06
Die ervaring heb ik hele maal niet. Gewoon via Itunes bij je aankopen een probleem melden en je krijgt per ommegaande je geld terug. Wel binnen 14 dagen regelen. Is gewoon de wet kopen op afstand.

Hmmm je kunt merken dat ik al een jaar of wat geen betaalde apps meer heb aangeschaft  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Starred

M'n iPhone X bevalt nog prima. De S versie sla ik over, volgend jaar weer een nieuwe.
Jammer dat de iPads er nog niet zijn.

De Apple Watch ziet er wel leuk uit. Merk om me heen dat bijna stiekem steeds meer mensen er een dragen. Ik vind de Samsung Galaxy Watch eigenlijk toch mooier, dus daar zit ik nu aan te denken. Maar die heeft geloof ik geen whatsapp mogelijkheden? Dat is wel een gemis.

J.A.F._Doorhof

@starred
Ik gebruik al jaren een smartwatch.
Eerst de Apple en nu de Garmin
De notificaties zijn handig maar antwoorden doe je eigenlijk nooit via je horloge. Veel te veel gepriegel.

Apple watch heeft de mooiste display .als je het puur als horloge doet kun je bijna niet mooier als je al een iPhone hebt. Op android is het inderdaad wat ruimer qua keuze.

Voor sport ben ik enorm gecharmeerd van de Garmin vivocative 3. Scherm is ok maar de werking is echt subliem met enorm veel inzichten en zeer accurate hartslag en slaap tracking. (zelfs remslaap sinds kort)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Huawei zorgt inderdaad dat achtergrond apps uitgaan. Je kan echter bij de apps aangeven dat bepaalde apps actief blijven. Tenminste zo heb ik gewoon notificaties op mijn Garmin Smart watch. Als ik dat uit heb staan moest ik elke keer de app opstarten om connectie te maken.

Volgens mij is dit trouwens waar android sowieso naar toe gaat, het killen van apps in de achtergrond. Zolang je het kan omzetten voor bepaalde apps vind ik dat erg goed

De p20pro haalt bij mij eigenlijk altijd de gehele dag waar de iPhone 7s en note 8 rond 15:00 toch echt vaak even bijgeladen moesten worden. En als de p20pro bijgeladen moet worden is dat met de fast charger echt super snel. Je ziet hem oplopen :)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 15, 2018, 07:36:28
Huawei zorgt inderdaad dat achtergrond apps uitgaan. Je kan echter bij de apps aangeven dat bepaalde apps actief blijven. Tenminste zo heb ik gewoon notificaties op mijn Garmin Smart watch. Als ik dat uit heb staan moest ik elke keer de app opstarten om connectie te maken.

Volgens mij is dit trouwens waar android sowieso naar toe gaat, het killen van apps in de achtergrond. Zolang je het kan omzetten voor bepaalde apps vind ik dat erg goed

De p20pro haalt bij mij eigenlijk altijd de gehele dag waar de iPhone 7s en note 8 rond 15:00 toch echt vaak even bijgeladen moesten worden. En als de p20pro bijgeladen moet worden is dat met de fast charger echt super snel. Je ziet hem oplopen :)
Ja maar het schijnt toch niet uit te zetten zijn voor de apps waar je dit zou willen zoals navigatie en vpn internet.
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Navigatie heb ik geen problemen mee. Ik gebruik Google maps. Hotspot werkt ook gewoon. Podcasts via castradio lopen gewoon. Ik heb dit wel apart aangezet.

VN gebruik ik niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Bij navigatie maakt hij de overzichts map ook netjes klein in een hoekje (kun je zelf bewegen naar een andere plek) en bij weg slepen en andere apps gebruiken blijf ik hem gewoon horen op de achtergrond.

Weet dus niet waar die kennis vandaan komt.
Sowieso gebruik ik in de auto android auto en geen andere apps. Als ik rij dan rij ik en ben ik niet aan het appen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

Ik vind de Samsung als horloge veel mooier dan de Apple Watch. Rond en always on display

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 15, 2018, 09:15:32
Navigatie heb ik geen problemen mee. Ik gebruik Google maps. Hotspot werkt ook gewoon. Podcasts via castradio lopen gewoon. Ik heb dit wel apart aangezet.

VN gebruik ik niet.
Ok, bedankt.
zet hier iets neer

neptune

#36
Quote from: J.A.F._Doorhof on September 15, 2018, 09:18:12
Bij navigatie maakt hij de overzichts map ook netjes klein in een hoekje (kun je zelf bewegen naar een andere plek) en bij weg slepen en andere apps gebruiken blijf ik hem gewoon horen op de achtergrond.

Weet dus niet waar die kennis vandaan komt.
Sowieso gebruik ik in de auto android auto en geen andere apps. Als ik rij dan rij ik en ben ik niet aan het appen ;)
Check je nooit als je voor een brug staat of een stoplicht even je email?
In de auto gebruik ik als navi gewoon Tom tom vind ik daarvoor het handigste met de file info etc.
zet hier iets neer

Starred

Quote from: Starred on September 15, 2018, 11:11:19
Ik vind de Samsung als horloge veel mooier dan de Apple Watch. Rond en always on display

No contest toch?


efsix

#38
Inderdaad, no contest

De Applewatch is duidelijk mooier en beter! :headbanging: :clapping: :worship: :pompom: :P

J.A.F._Doorhof

Over smaak valt niet te twisten .
En nee ik check nooit de mail in de auto ;)
En als ik het doe kan ik dus gewoon terug naar navigatie
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Davey

Quote from: Starred on September 15, 2018, 12:38:51
No contest toch?

Hoe gaat de Samsung dan weer samenwerken met je iPhone X? Gaat dat dan geen problemen geven?

Ik vind die Samsung ook wel mooier om te zien maar als horloge blijft het een smartwatch en geen Rolex dus voor mij zou het gemak van koppelen en dat soort zaken de doorslag geven.

Starred

Schijnt prima te conmecten met iOS

Davey

Altijd de Samsung dan  :D

Starred

Denk dat ik hem inderdaad eens ga proberen. Beetje bijblijven met de trends kan geen kwaad

Starred


W.Otter

Absurde prijzen in het kamp van Apple, zeker na de lancering van een 7200 dollar kostende macbook met hitteprobleem. Wederom weinig vernieuwend en achter op concurrentie.
Het keerpunt zit er aan te komen, dat hardware belangrijker wordt dan Os. Je kunt natuurlijk niet eeuwig blijven teren op de ideeenbox van meneer Jobs.

Voor mij is de ondergang van Apple werkelijkheid aan het worden, de premium prijzen kunnen niet eeuwig tot stand gehouden worden door een OS

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

J.A.F._Doorhof

Grootste probleem zie ik in de accu buiten de prijzen
Mensen doen steeds meer en meer met hun smartphone en deze nieuwe serie haalt amper wat de vorige haalde volgens de laatste reviews. Dus dat is wel slecht.

Helemaal gezien mijn p20pro bv makkelijk een drukke dag haalt. En met rustige dagen ik vaak nog op 35-40% zit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

Hier geen problemen met battery van de iPhone X, haal ook prima het einde van de dag

J.A.F._Doorhof

Ik zou de helft nog niet halen :)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

 :dozingoff:
Quote from: J.A.F._Doorhof on September 26, 2018, 11:37:50
Ik zou de helft nog niet halen :)


Minder facebooken tijdens je werk dan   :D