iPhone 2018

Started by Starred, September 6, 2018, 21:12:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perfectionist

De Xr al even in gebruik, maar wat een fijn toestel. Alles weer zo intuitief, formaat precies goed ook. Batterijduur is erg goed.

Mijn zoon was van iPhone naar Samsung gegaan, maar heeft enorm spijt, zeker als die de Xr ziet.
Een beter forum begint bij jezelf.

Perfectionist

Quote from: twani on October 26, 2018, 19:17:51
Ik koppel tijdens het afleveren van nieuwe auto's dagelijks allerlei telefoons voor de klanten.

Slechts en alléén  iPhones zijn hierin altíjd feilloos.

Samsung gaat vaak, alhoewel minder steady dan iPhone, ook nog aardig.  Andere merken laten veel vaker handshake problemen zien met de diverse nieuwe auto's.

Aan de (kleur) weergave van Samsung displays kan ik na al die jaren trouwens nog steeds niet wennen. 

(Nog steeds een beetje de kleuren van zo'n kinder speelgoed aquarium :D)




Zie de treffende gelijkenis met de foto van de telefoon hierboven :D

En dan zullen er nu vast reacties komen van mensen die hún Samsung wel vlot kunnen koppelen maar ik heb het hier over de grote aantallen te koppelen telefoons, dan vallen de verschillen goed op...


En dat met dat wolkje en dat zonnetje doet een iPhone ook al jaren hoor......

Probleemloos iid weer gekoppeld met mijn Discover Media, terwijl ik met andere merken wel eens problemen hoor.
Een beter forum begint bij jezelf.

marz01

Hier ook een tevreden iphone xr gebruiker( kom van de 6s) moet nog wel wennen aan het gewicht en formaat. (komt ook door UAG hoes)
Vooral het accugebruik is van 12h naar 3 dgn gegaan, display, geluid en camera is ook een mega upgrade voor mij.

Waar ik vooral van schrok bij de xs en de xs-max zijn de reparatie prijzen, hierom voor de xr apple care erbij genomen.
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

Perfectionist

Exact de batterij is super, haal rustig 3 dagen met vrij intensief gebruik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Siddartha

Heb ook de xr, maar kwam van een SE en dan is het echt letterlijk er  groot verschil... mijn vrouw heeft de SE nog en als ik die dan pak denk ik my God wat klein hahaha.
Enige irritante vind ik de dat aan/uit knop op dezelfde hoogte zit als de volume knoppen (aan de andere kant) waardoor ik 3 keer de halve tijd een screenshot maak. En het formaat is voor mijn handen net iets te groot, maar verder echt een toptoestel!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Quote from: Perfectionist on December 23, 2018, 13:47:01
De Xr al even in gebruik, maar wat een fijn toestel. Alles weer zo intuitief, formaat precies goed ook. Batterijduur is erg goed.

Mijn zoon was van iPhone naar Samsung gegaan, maar heeft enorm spijt, zeker als die de Xr ziet.

Dat is ook drama eenmaal een iPhone gewend .

Hier iedereen aan de iPhone. Nul uitval, nul klachten, allemaal met prima batterijduur ....

Een 7+, een 8+, en twéé tienen.  Groot voordeel is ook de restwaarde. Kan ze einde contract steevast prima verkopen....

Nooit wat anders meer.

Perfectionist

Batterijduur is zo goed met de Xr. Nu na intensief gebruik al drie dagen.
Een beter forum begint bij jezelf.

TopGun2010

Zou graag de xs max willen, maar alleen als de esim werkt. Dat is toch wel suf van Apple, in China verkopen ze gewoon dual sim en hier weer alleen esim wat nog geen enkele provider wil ondersteunen.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Sirius666

Quote from: Perfectionist on January  3, 2019, 15:44:34
Blijkt weer dat qua beveiliging Apple voorop loopt.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/gezichtsherkenning-op-38-procent-van-de-smartphones-simpel-om-de-tuin-te-leiden~babca2d2/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter

QuoteDe slechtste varianten zijn zelfs simpel om de tuin te leiden door een foto in redelijk hoge resolutie voor de lens te houden.

Ja. Simpel. Als ik iemands telefoon jat dan zorg ik dat ik voor die tijd een high res foto van die persoon maak, frontaal uiteraard. Daarna laat ik er even een fysieke foto van uitdraaien en hoppa...ik zit erin.

Dit is dus een 'simpele' (wat zijn de eisen, los van de resolutie, die aan de foto worden gesteld?) methode. Wat zijn de minder simpele methodes bij de minder slechte varianten vraag ik mij dan af?


Teejoo

Wie heeft hier de stap gemaakt vanaf een 8plus naar een van de nieuwe modellen? Is dat de moeite waard?

HereIsTom

Quote from: Teejoo on January  3, 2019, 19:20:34
Wie heeft hier de stap gemaakt vanaf een 8plus naar een van de nieuwe modellen? Is dat de moeite waard?

Wat mis je op de 8 Plus, dat je naar een X zou willen gaan?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Teejoo

Quote from: HereIsTom on January  3, 2019, 19:51:43
Wat mis je op de 8 Plus, dat je naar een X zou willen gaan?
Het enige voordeel voor mij zou zijn dat je ongeveer dezelfde schermgrootte in een kleinere verpakking hebt.

HereIsTom

Tja als daar veel geld voor over hebt? Anders zou ik nog even de 8 Plus gebruiken  ;)
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Perfectionist

#89
Quote from: Sirius666 on January  3, 2019, 17:53:31
Ja. Simpel. Als ik iemands telefoon jat dan zorg ik dat ik voor die tijd een high res foto van die persoon maak, frontaal uiteraard. Daarna laat ik er even een fysieke foto van uitdraaien en hoppa...ik zit erin.

Dit is dus een 'simpele' (wat zijn de eisen, los van de resolutie, die aan de foto worden gesteld?) methode. Wat zijn de minder simpele methodes bij de minder slechte varianten vraag ik mij dan af?

Klopt, maar dat is bij Apple dus niet mogelijk zelfs niet bij een 3D afbeelding.
Een beter forum begint bij jezelf.

Sirius666

Staaltje mooie techniek gebruiken ze ook. Ik denk trouwens niet dat de Android fabrikanten dit pad allemaal gaan volgen. Heeft Apple toch nog 1 onderscheidend dingetje :tounge2: :D

VlisChris

#91
Quote from: Teejoo on January  3, 2019, 19:20:34
Wie heeft hier de stap gemaakt vanaf een 8plus naar een van de nieuwe modellen? Is dat de moeite waard?

7—>X

Och. Beiden: het is een telefoon die doet wat je mag verwachten.
Schokkende nieuwe dingen zitten er niet op.
Scherm is minder helder dan verwacht overigens. Daar hadden ze in vol zonlicht echt nog grote slagen mogen maken van me.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

james_bond

Hier ook net de overstap gemaakt van de 7 naar de Xs. 7 doorgeschoven naar de vrouw. Verschil vond ik in eerste instantie niet zo groot totdat ik de 7 weer in handen kreeg. Zou niet meer terug willen. Veel mooier beeld en vooral ook een stuk groter.
HT: Epson EH-TW9300, Epson EH-TW3200, DENON AVR-X6700H, Onkyo HT-S9405THX, 2 paar Translator Heliodoor, Translator Center 12, Dune Solo 4K,Apple TV 4K, Projecta Tensioned Elpro RF Electrol 122inch (zichtmaat 270 cm x 152 cm), Zyxel NAS540.

J.A.F._Doorhof

Ik maak me nooit zo een zorgen om dat unlocken.
Heb een password, vinger afdruk en gezichtsherkenning als optie.

Onder Android kan ik daarnaast nog per app aangeven of ik de app openbaar wil maken of bv per vinger afdruk. Ik heb bepaalde foto's en documenten op mijn telefoon die niet openbaar mogen worden ivm NDAs die zitten gewoon in een app met vingerafdruk herkenning.

Veilig genoeg.
Als je nu in de politiek zit of een hoge functie hebt kan ik me indenken dat je het belangrijker vind. Maar voor de normale particulier. Veilig is veilig lijkt me.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

HereIsTom

Quote from: ppeter on January  9, 2019, 21:48:36
Blijft toch een heel mooi moment!  :clapping:


Ja mooi hè, nu zo gewoon geworden, maar toen heel bijzonder!
Jammer dat zo'n geniale man zo vroeg is heen gegaan!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

KayaRahnee

Bij Apple gebruikt men vaak smerige commercieel gerichte trucs.
Ik ben er van overtuigt dat men bij Iphone toestellen manipuleert, vooral gemerkt met mijn 2 vorige Iphones ... bij de eerste deed de WiFi het niet meer na een update, bij de tweede ging alles tergend traag reeds wanneer de batterij nog voor 40% geladen was, het duurde dan ook nog zo'n 10 minuten en de telefoon viel helemaal uit ... ook allemaal na uitvoeren update ... beide toestellen onbruikbaar door "aanbevolen" updates dus.


Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Teejoo

#97
Quote from: KayaRahnee on November  3, 2019, 09:00:45
Bij Apple gebruikt men vaak smerige commercieel gerichte trucs.
Ik ben er van overtuigt dat men bij Iphone toestellen manipuleert, vooral gemerkt met mijn 2 vorige Iphones ... bij de eerste deed de WiFi het niet meer na een update, bij de tweede ging alles tergend traag reeds wanneer de batterij nog voor 40% geladen was, het duurde dan ook nog zo'n 10 minuten en de telefoon viel helemaal uit ... ook allemaal na uitvoeren update ... beide toestellen onbruikbaar door "aanbevolen" updates dus.
Mwah. Ik was in mijn vorige functie verantwoordelijk voor oa het beleid mbt mobiele communicatiemiddelen en we hebben nog nooit zo lang met toestellen gedaan sinds we zijn overgestapt op de iPhone. En ook bijna 0 aanvullende ondersteuning, misschien nog wel belangrijker. Ik heb het dan over een paar duizend toestellen.

Je wifi verhaal zegt me niks. Het bewust trager maken wel, maar het accubeleid in IOS is inmiddels fors verbeterd. Ook is IOS zelfs sneller gaan draaien op oudere toestellen.
Ik irriteer me meer aan de standaard kleine opslag, zeker voor de hoge aanschafprijs. Dat was de laatste jaren ook altijd de hoofdreden waarom ze retour kwamen.