Zo weer terug van KB, dingen die opvielen soms te lange tijd tussen interessante vliegtuigen, mag allemaal wat sneller opvolgen. Ook soms dat je denkt joh leuk die demo's maar we staan hier hoor dat zien we toch niet hier

Het echt leuke werk blijft toch de oorverdovende straaljagers en wat 2e WO vliegtuigen die ik helaas mistte. Vriendin wil volgende keer niet meer mee

Oordoppen idd nodig, mijn vriendin had zelfs met doppen nog pijn aan oren soms. Wat meteen verbaast is hoeveel ouders hun kinderen meeslepen zonder oorbescherming terwijl en 100 x werd gewaarschuwd en er daar te koop was.
Niet alle vliegtuigen gezien omdat vriendin het op gegeven moment wel echt zat was
Qua foto's ik vreesde het ergste met mijn maar 300 mm en mijn onervarenheid met M stand. Maar ben wel redelijk tevreden met resultaat. Tuurlijk is het behelpen geweest maar met 24mp en een D750 kom je best een eind dan zie je voordeel met FF. En de M stand geeft idd nieuwe mogelijkheden. Al was het met eerste foto's flink stressen. onder/overbelichten op gegeven moment mee gestopt teveel gedoe en ik zag verschil amper.
Allen bedankt voor de tips.