Thorens td160 incl. Ortofon Bronze

Started by dewolf, September 5, 2018, 11:37:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dewolf

Twee jaar geleden geheel gereviseerd gekocht bij Arti Verhagen (intovinyl) voor €650.

Verkeerd in perfecte staat met een op 30-12-2017  gekocht Ortofon Bronze verso element van €370. Factuur aanwezig. Het element is nog niet ingespeeld, want februari 2018 is mijn DAC met phonotrap verkocht. Een nieuwe DAC zonder aangeschaft met de gedachte zsm een nieuwe phonotrap te kopen.

Ik heb het vinyl niet gemist en ik vind het daarom een te grote investering om een phonotrap van gelijkwaardige kwaliteit aan te schaffen.
De Thorens is vanzelfsprekend te beluisteren. Neem dan wel een eigen phonotrap en interlinks mee. Die heb ik niet meer in mijn bezit.

Vraagprijs €550 €479
Zonder stofkap, maar met digitale naalddruk meter.
Op te halen in Leiden

dewolf

Prijs aangepast en een weekend up...

dewolf


fasteddie

Eens een Thorens altijd een Thorens toch? :inlove:

Maar succes met de verkoop!

dewolf

#4
Up

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

dewolf

Jazeker. Staat klaar om als kerstcadeau ingepakt te worden...

Bas Akkerman

Ik heb namens een collega interesse. Vind je het goed dat ik daar nog mee overleg? Ik kom er dan zo spoedig mogelijk op terug.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

dewolf


BJF

Mooi!!
Was ooit mijn eerste -en enige- 'pick-up'. Nostalgie, zou hem er bijna voor aanschaffen.
NAD M10 V2
Elac FS247

dewolf


dewolf