Geen beeld via HDMI

Started by thunderace, September 2, 2018, 23:30:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thunderace

Hallo allemaal

Ik heb een vaag probleem.

Mijn marantz versterker, de sr5005 was stuk door inductie door onweer. Dit is gerepareerd dmv het plaatsen van een nieuw HDMI board. Heb m werkend gezien bij hen.

Thuis aangesloten op de Panasonic vt50. De tv gaf de melding geen signaal als er geen HDMI in zit. Dat is normaal. Sluit ik de versterker aan via HDMI out, dan krijg hij een signaal. Het beeld word dan zwart en hij geeft de normale melding:Ec/HDMI. En dat was t. Het ziggobox signaal komt niet door.

Heb de ziggobox rechtstreeks op de tv aangesloten. Dan wel beeld en geluid.
Versterker tussen ze ziggo en tv geeft geen beeld en geen geluid op de tv.
Wel geluid via de versterker.

Versterker aangesloten bij mijn neef. Daar wel beeld en geluid. Hij had ook mijn hdmi kabels meegenomen. Dus daar is ook niks mis mee.

Hoe kan dit. Aangezien mijn tv wel werkt met ziggobox direct erop aangesloten?

Ik ben in de war,

Wie weet de oplossing?

Mathijs

Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

thunderace

Het probleem is opgelost. Soort van. Heb mijn sr5005 vervangen voor een 7012. Die doet t wel goed.
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30