Hitachi

Started by Pallenmans, August 19, 2018, 15:15:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pallenmans

Hell yes ben sinskort in bezit van de Hitachi HMA-8300
Deze stuur mn set tannoy system 1200 aan
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

solitaire

ziet er erg krachtig uit ! klinkt 'ie zoals 'ie eruit ziet ?



vintage rules 8)
Hinterm Horizont geht's weiter.

chansig

Mooie versterker om te zien...veel plezier ermee.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pallenmans

Quote from: solitaire on August 19, 2018, 15:35:32
ziet er erg krachtig uit ! klinkt 'ie zoals 'ie eruit ziet ?



vintage rules 8)

absoluut het maak niet uit wat je hem laat spelen Alles klinkt tot nu toe geniaal . Van klassiek tot metal .  :headbanging: :headbanging: :headbanging:
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

patsijb


Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

VinylLover

Is deze versterker voorzien van de roemruchte Hitachi MOSFET-eindtrappen? Die klinken inderdaad geweldig!

Pallenmans

Help.......  Soms wil het linker kanaal niet lekker aan kraakt en sputtert. Als ik hem dan weer ff uit doet dan weet aan doet i het weer.... Ook is er een er een serieuze Hot spot. Heb hem al open gehad en er is een elco vervangen geweest. En die lijkt niet 100%. :confused:

Dus mijn vraag is wie zou mij kunnen helpen. Om dit apparaat voor mij na te kijken.
Woon zelf in Vlaardingen.
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

Dirk

Hifistereo (.nl) heeft alvast één zeer bekwame technicus die je hiermee kan helpen, die zit in Soest  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Zeker aan te raden. Op Audiofreaks zit Thanatos. Ook een goeie...woont in de buurt van R'dam.

Gr. Hajs
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pallenmans

Goed nieuws ben sinds kort ook in bezit van de bijpassende voorversterker. Het vreemde is dat de hotspot zo goed als weg is. Het kraken bij het inschakelen is ook weg.  :notify:

Een mooie effect van de Hitachi voor tegen over de denon avr 4300h is dat deze voor veel muzikaler is de tannoy's kommen helemaal tot leven. Bij het afspelen van de eerste platen was ik totaal verbaast. Het laag was een stuk strakker en voller ook in het midden segment en in het hoog zit nu ook veel meer dynamiek.

Maar alsnog ga ik volgend jaar de voor en eindversterker wegbrengen om ze bij een beurt te geven
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel