Ground van Audioquest Black Lab.... waar???

Started by PorscheHD, August 19, 2018, 10:23:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Ik heb deze kabel besteld maar kan nergens ook maar iets vinden waar ik die ground dan op vast zou moeten maken. Iemand die me dat kan vertellen??

tonv

ik heb ook een Audioquest subwooferkabel met het aarde draadje eraan, ik kon hem ook niet gebruiken, is gewoon een extra optie denk ik.

Xander32

Was het niet handiger geweest om die vraag te stellen alvorens tot het bestellen over te gaan 🤔

Quote from: PorscheHD on August 19, 2018, 10:23:06
Ik heb deze kabel besteld maar kan nergens ook maar iets vinden waar ik die ground dan op vast zou moeten maken. Iemand die me dat kan vertellen??
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD


Rowdy

Als je versterker / receiver een massa aansluiting voor een platenspeler heeft, kun je hem daarop aansluiten.

PorscheHD

En de subbie?

Is het ook niet zo dat als de aparatuur zoiezo niet op aarde zit het niks doet?

Kingpin

Quote from: PorscheHD on August 19, 2018, 11:30:11
Is het ook niet zo dat als de aparatuur zoiezo niet op aarde zit het niks doet?
Idd
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

PorscheHD

Duidelijk hoef ik dus niet te gebruiken. Dank heren.

Xander32

Je bent flink aan het veranderen geweest (onderdeel v.d. hobby 😏): uit welje componenten bestaat jouw set nu?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD

Quote from: Xander32 on August 19, 2018, 12:34:33
Je bent flink aan het veranderen geweest (onderdeel v.d. hobby 😏): uit welje componenten bestaat jouw set nu?

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=169077.0