JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Quote from: papaleo on October 27, 2019, 07:56:54
Precies... ::)
Ik ben ook van het p&p ,zitten..,onderuitzakken...,héé Alexa;Movie time ...film uitkiezen en play!(jammer; film uitkiezen/play doet Alexa nog niet)  ::)
Gelukkig is bij mij,mijn vrouw 'bijna' nooit gelijk 'ready' als we een film gaan kijken ze moet altijd nog ff wat doen,toilet oid  :D dus kan ik nog ff snel de juiste dtm stand gaan kiezen..maw bij ons merkt niemand ,behalve ik...daar wat van.  :D
😀

reza

#1801
Quote from: Teejoo on October 27, 2019, 07:37:53
Als wij film kijken vind ik vind ik het niet echt fijn dat ik zoiets moet testen tijdens het kijken. Maar ik begreep dat jij dit met Madvr vaker doet met tig tweak settings. Vindt je wederhelft dit niet storend?

Nee, ik doe dit alleen. Nooit waar mijn vrouw bij zit.
Dit hoeft ook niet bij Madvr omdat die het automatisch aanpast.

Het tweaken wat ik/wij doen heeft meer te maken met de hele kleine puntjes op de i en gaat eigenlijk nergens meer over. Het hoeft met Madvr ook helemaal niet. Je stelt het 1 keer in en de rest wordt geregeld.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

maximus79

Quote from: reza on October 27, 2019, 08:45:06
Nee, ik doe dit alleen. Nooit waar mijn vrouw bij zit.
Dit hoeft ook niet bij Madvr omdat die het automatisch aanpast.

Het tweaken wat ik/wij doen heeft meer te maken met de hele kleine puntjes op de i en gaat eigenlijk nergens meer over. Het hoeft met Madvr ook helemaal niet. Je stelt het 1 keer in en de rest wordt geregeld.
Juist, voordeel van MADVR is dat je inderdaad als het ingesteld staat je niets meer hoeft aan te passen. En het geeft een beter resultaat dan de DTM van JVC.

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Teejoo

#1803
Quote from: maximus79 on October 27, 2019, 09:07:58
Juist, voordeel van MADVR is dat je inderdaad als het ingesteld staat je niets meer hoeft aan te passen. En het geeft een beter resultaat dan de DTM van JVC.
Dat is dan vanuit bediengemak idd perfect. Ik geloof ook best dat het iets beter is, maar dat is niet relevant voor mij omdat ik alleen maar discs en soms Netflix kijk. En dat beter is ook niet wereldschokkend als ik de vergelijken lees op de diverse fora.

Ik dacht echt adhv de eerdere berichten dat je bij Madvr bleef pielen.

maximus79

Quote from: Teejoo on October 27, 2019, 09:18:37
Dat is dan vanuit bediengemak idd perfect. Ik geloof ook best dat het iets beter is, maar dat is niet relevant voor mij omdat ik alleen maar discs en soms Netflix kijk. En dat beter is ook niet wereldschokkend als ik de vergelijken lees op de diverse fora.

Ik dacht echt adhv de eerdere berichten dat je bij Madvr bleef pielen.
Inderdaad lastig inzetbaar voor jouw, DTM van JVC is echt een hele goede stap en denk ook echt wel dat er een nog een update gaat komen dat je de werkelijke nits in kan stellen of in ieder geval een betere manier van de juiste instelling kan kiezen.

Madvr is vooral nu veel veranderen of instellen vanwege de nu nieuwe builds, nu gemiddeld wel 1 per dag. En dan nog is het de keus om gelijkt die laatste build te willen hebben of niet uiteraard, je kan ook wachten met updaten. Voordeel is dat madvr maar steeds beter blijft worden.....en dat verwacht ik van de DTM van JVC ook, maar zal naar mijn mening nooit zo goed worden als madvr.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

papaleo

Ja dat is dan wel een voordeel tov DTM,maar ik ken mezelf....als er tweak mogelijkheden aanwezig zijn zal ik het niet snel laten om deze te gebruiken want dat 'puntje op i' wil ik toch bevestigd hebben  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

maximus79

Quote from: papaleo on November  7, 2019, 21:06:39
^^
Jammer dat mijn Duits niet helemaal up to date is...
Gelukkig leven we in 2019.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

papaleo

Quote from: maximus79 on November  7, 2019, 21:19:50
Gelukkig leven we in 2019.

Hahaa,ja ik zal het door de translate-mangel gooien...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

evilniek

Goed artikel hoor, gelukkig is mijn Duits enigzins acceptabel. madVR is echt een aanvulling wbt HDR weergave zo te lezen.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Teejoo

Quote from: evilniek on November  8, 2019, 16:30:18
Goed artikel hoor, gelukkig is mijn Duits enigzins acceptabel. madVR is echt een aanvulling wbt HDR weergave zo te lezen.
Idd interessant.

De kracht van Madvr is dus dat je het daadwerkelijke gemeten target nits kunt opgeven, en daar mapped hij alle content naartoe. De JVC heeft 3 target presets, en is dus minder exact. Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je dan bij de JVC moet wisselen per film? Je zou dan toch verwachten dat de preset die het meest in de buurt komt altijd goed zou moeten zijn? Dat is bij Madvr tenslotte ook het geval. En daar werkt het nu dus ook automatisch. Is dat omdat de film eerst helemaal geanalyseerd word?

Wie kan daar meer over vertellen?

papaleo

Dit doet de Nx volgens mij ook....mits je een capabele mp (dus geen atv4) heb die de MaxCLL/MaxFALL data van de 'disc' kan uitlezen/weergeven en wanneer je de JVC op 'auto' zet gaat deze daarmee aan de slag je hoef dan niet meer te gaan zitten 'etteren' met standje 'laag/medium/hoog  ...of de jvc dit zo accuraat kan als madvr doet dat weet ik niet,ik denk zelf niet want madvr is een programma die daar helemaal voor is gebouwd.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 11:07:18
Dit doet de Nx volgens mij ook....mits je een capabele mp (dus geen atv4) heb die de MaxCLL/MaxFALL data van de 'disc' kan uitlezen/weergeven en wanneer je de JVC op 'auto' zet gaat deze daarmee aan de slag je hoef dan niet meer te gaan zitten 'etteren' met standje 'laag/medium/hoog  ...of de jvc dit zo accuraat kan als madvr doet dat weet ik niet,ik denk zelf niet want madvr is een programma die daar helemaal voor is gebouwd.
Ik heb toch ook nog m'n bedenkingen bij die auto stand, ook bij UHD's. En ik vraag me af of madvr gebruik maakt van metadata.
Maar dan snap ik nog niet waarom er überhaupt gewisseld zou moeten worden. Dat doet madvr toch ook niet? Die stel je in op een vaste waarde begrijp ik.

Ik hoop in elk geval dat JVC op dit vlak de puntjes op de i gaat zetten.

scoc

#1814
Die JVC Frame Adapt standjes H/M/L zijn toch gewoon target nits waar hij naar mapt op basis van analyseren van de data en dit frame per frame maw dit hangt totaal niet af van de metadata. Dus ook op een ATV 4K moet dit gewoon goed gaan.
Ik dacht dat die Frame Adapt auto stand wel de metadata gebruikt in zijn mapping maar helft van de tijd (of meer) is die toch niet correct maw waarom dan die gebruiken.

Ik vind het wel opvallend ... nu maakt JVC het toch een stuk eenvoudiger met die auto frame scanning ivm HDR en dan vinden sommige toch weer iets om achter te zoeken. Misschien een idee om gewoon een film te zien en niet blijven klooien met settings. Ieder zijn hobby of I'm getting to old for this sh%%t  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

mancaver

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 11:07:18
Dit doet de Nx volgens mij ook....mits je een capabele mp (dus geen atv4) heb die de MaxCLL/MaxFALL data van de 'disc' kan uitlezen/weergeven en wanneer je de JVC op 'auto' zet gaat deze daarmee aan de slag je hoef dan niet meer te gaan zitten 'etteren' met standje 'laag/medium/hoog  ...of de jvc dit zo accuraat kan als madvr doet dat weet ik niet,ik denk zelf niet want madvr is een programma die daar helemaal voor is gebouwd.

Quote from: scoc on November  9, 2019, 11:36:47
Die JVC Frame Adapt standjes H/M/L zijn toch gewoon target nits waar bij naar mapt op basis van analyseren van de data en dit frame per frame maw dit hangt totaal nief af van de metadata. Dus ook op een ATV 4K moet dit gewoon goed gaan.
Ik dacht dat die Frame Adapt auto stand wel de metadata gebruikt in zijn mapping maar helft van de tijd (of meer) is die er toch niet correct maw waarom dan die gebruiken.

Ik vind het wel opvallend ... nu maakt JVC het toch een stuk eenvoudiger met die auto frame scanning ivm HDR en dan vinden sommige toch weer iets om achter te zoeken. Misschien een idee om gewoon een film te zien en niet blijven klooien met settings. Ieder zijn hobby of I'm getting to old for this sh%%t  ;)
Quote from: Teejoo on November  9, 2019, 11:24:28
Ik heb toch ook nog m'n bedenkingen bij die auto stand, ook bij UHD's. En ik vraag me af of madvr gebruik maakt van metadata.
Maar dan snap ik nog niet waarom er überhaupt gewisseld zou moeten worden. Dat doet madvr toch ook niet? Die stel je in op een vaste waarde begrijp ik.

Ik hoop in elk geval dat JVC op dit vlak de puntjes op de i gaat zetten.

Begrijp me aub NIET verkeerd mannen, Ik ben met mijn JVC RS540 best jaloers op jullie N7 maar dit is precies de reden dat ik nog een paar jaartjes wilde wachten alvorens het gevoel te hebben een ''echte'' 4K / HDR projector te kopen. Ik merkte dat ik, zoals iemand in een ander (audio) topic juist verwoorde, verzandde in het kijken van beelden i.p.v een film. Het is allemaal mooi hoor maar echt genieten van een film zit er voor mij niet in als ik constant moet denken; ''...Is dit het beste beeld wat ik eruit kan trekken?...''

Ik volg dit topic met heel veel interesse en lees jullie bevindingen met veel plezier maar het bevestigd wel mijn bovengenoemde gedachte...

Teejoo

Quote from: scoc on November  9, 2019, 11:36:47
Die JVC Frame Adapt standjes H/M/L zijn toch gewoon target nits waar bij naar mapt op basis van analyseren van de data en dit frame per frame maw dit hangt totaal nief af van de metadata. Dus ook op een ATV 4K moet dit gewoon goed gaan.
Dat is precies mijn punt. Dan zou je toch verwachten dat je dit niet per film hoeft aan te passen: logischerwijs zou je de stand kiezen die past bij het aantal nits dat je in jouw situatie op het scherm krijgt.
Het is gewoon interessant om te weten hoe Madvr dit automatisch kan. Verder is het natuurlijk fantastisch dat deze 3 standen al mogelijk zijn. Het is alleen even kijken per film wat de beste is, want daarin werkt zelfs bij de auto stand niet optimaal. (wat ook wel logisch is). Dus wellicht kan JVC nog even kijken bij madvr dit doet  ;)

Teejoo

Quote from: mancaver on November  9, 2019, 11:45:24
Begrijp me aub NIET verkeerd mannen, Ik ben met mijn JVC RS540 best jaloers op jullie N7 maar dit is precies de reden dat ik nog een paar jaartjes wilde wachten alvorens het gevoel te hebben een ''echte'' 4K / HDR projector te kopen. Ik merkte dat ik, zoals iemand in een ander (audio) topic juist verwoorde, verzandde in het kijken van beelden i.p.v een film. Het is allemaal mooi hoor maar echt genieten van een film zit er voor mij niet in als ik constant moet denken; ''...Is dit het beste beeld wat ik eruit kan trekken?...''

Ik volg dit topic met heel veel interesse en lees jullie bevindingen met veel plezier maar het bevestigd wel mijn bovengenoemde gedachte...
Gelukkig kijk je nog steeds met veel plezier. Je ziet gelukkig snel door de 3 standen te wisselen wat de beste is. Ik heb me nu aangewend dit van tevoren te doen, zodat de film niet onderbroken word. Mij gaat het meer om het verschil tussen beide systemen te begrijpen en hoe dit bij JVC verder geautomatiseerd kan worden.

williams

QuoteDe kracht van Madvr is dus dat je het daadwerkelijke gemeten target nits kunt opgeven, en daar mapped hij alle content naartoe. De JVC heeft 3 target presets, en is dus minder exact. Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je dan bij de JVC moet wisselen per film? Je zou dan toch verwachten dat de preset die het meest in de buurt komt altijd goed zou moeten zijn? Dat is bij Madvr tenslotte ook het geval. En daar werkt het nu dus ook automatisch. Is dat omdat de film eerst helemaal geanalyseerd word?

Wie kan daar meer over vertellen?

Madvr kijkt inderdaad iets vooruit naar het  frame wat aangepast moet worden en past hier de tonemapping op aan . Dit moet natuurlijk heel snel gebeuren en dit kost daarom ook zo veel rekenkracht om dit voor elkaar te krijgen .Verder heeft Madvr geen info of data nodig om de film te analyseren , hij maakt op basis van een histogram HSTM de keuze om de tonemapping te doen .
Bij de tonemapping van madVR moet je inderdaad  de hoeveelheid nits invoeren wat je ter beschikking hebt en dit is dan ook het speelveld waar madVR zijn kunstje mee moet doen .
Verder kun je dan nog aangeven met wat settings de hoeveelheid hdr je wilt hebben .
Op basis van de info die madVR analiseert en de settings die je opgeeft en invoert zal je altijd de juiste tonemapping hebben .

De jvc's van dit moment kunnen nooit weten hoeveel licht je ter beschikking hebt daar dit per set up verschilt dus de uitkomst zal ook verschillen per persoon ,maar ik moet wel zeggen dat wat ik gezien hebt op een jvc n-5 bij Riwi er wel erg goed uitzag .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

vik

De software zal ongetwijfeld ook steeds worden verbeterd voor de JVC projectoren. Ook iets om rekening mee te houden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

williams

QuoteDe software zal ongetwijfeld ook steeds worden verbeterd voor de JVC projectoren. Ook iets om rekening mee te houden

Dat zal ongetwijfeld in de volgende generaties alleen maar beter worden .
Moet ook wel zeggen dat ik het zelf erg leuk vind om te tweaken en klooien met madVR maar om dit nu aan te raden aan anderen ,nee niet echt .
Het kost heel veel tijd en wat kennis om dit goed werkend te krijgen i.c.m. Windows en het is dan ook geen plug and play .
Dit is natuurlijk waarom de Envy op de markt komt maar gezien de prijs is dit ook maar voor enkelen weggelegd .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Teejoo

Gisteravond ook nog een bug ontdekt. Ik was een HDR film aan het kijken en vond het beeld wat donker/flets.

Ik dacht eerst aan de lamp maar het bleek de auto iris te zijn de de weg even kwijt was. De iris even op manual gezet, en volledig dicht en weer open en ten weer op -4 gezet. Daarna weer op auto 2 en het zag er weer perfect uit.

Ik heb volgens mij iets soortgelijks op avs gelezen, maar kan het niet meer vinden.

Geen idee of dit de nieuwe software is.

papaleo

Quote from: Teejoo on November 11, 2019, 13:11:41
Gisteravond ook nog een bug ontdekt. Ik was een HDR film aan het kijken en vond het beeld wat donker/flets.

Ik dacht eerst aan de lamp maar het bleek de auto iris te zijn de de weg even kwijt was. De iris even op manual gezet, en volledig dicht en weer open en ten weer op -4 gezet. Daarna weer op auto 2 en het zag er weer perfect uit.

Ik heb volgens mij iets soortgelijks op avs gelezen, maar kan het niet meer vinden.

Geen idee of dit de nieuwe software is.

Hoorde je dan ook niet meer het filter (mechanisme) voor de lens schuiven en daarna de stappjes van de iris open/dicht gaan?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: papaleo on November 11, 2019, 17:04:38
Hoorde je dan ook niet meer het filter (mechanisme) voor de lens schuiven en daarna de stappjes van de iris open/dicht gaan?
Jawel, dat hoorde ik gewoon.

papaleo

Oke,ook wanneer die de weg kwijt is hoor deze schakelingen...,apart.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels