JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raindog

Quote from: HcHifi.nl on March 14, 2019, 17:00:49
Dit was algemene informatie... JVC krijgt niet 1 stuk binnen zover ik heb begrepen  ;)

Van welke niet Marcel? Hebben ze nu nog steeds of weer opnieuw leveringsproblemen? Dat lijkt me toch wel relevante info voor dit topic!
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

riwi

Quote from: HcHifi.nl on March 14, 2019, 17:00:49
Dit was algemene informatie... JVC krijgt niet 1 stuk binnen zover ik heb begrepen  ;)

Geldt dat voor heel europa? Dus NL BE en DLD ? En voor welke modellen? N5 / N7 en NX9 en X7900 of zijn er bepaalde types wel beschikbaar?

Is er wel een prognose over wanneer er dan wel N5 en N7 uitgeleverd zullen worden? Waar moeten we aan denken? April? Juni? September? Wordt het 2020 ? Of halen we ook 2020 niet?

home@the movies

Marcel wil bedoelen dat er niet één maar MEERDERE stuks binnen zullen komen, even juist interpreteren jongens  ;D

Wij kregen vandaag het bericht dat al onze back orders tegen eind maart uitgeleverd zullen zijn, we krijgen 3 verschillende leveringen waarvan er ondertussen één onderweg is.

home@the movies

Trouwens zeer goed nieuws, we mochten nog niets prijsgeven maar vandaag heeft JVC volgende bericht op de website geplaatst

Quotehttp://pro.jvc.com/pro/pr/2019/consumer/jvc_panasonic.html

We gaan jullie uiteraard op de hoogte brengen van wat jullie kunnen verwachten van deze nieuwe firmware.

Gr
Werner

H&C Hifi

Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 10:34:33
Marcel wil bedoelen dat er niet één maar MEERDERE stuks binnen zullen komen, even juist interpreteren jongens  ;D

Wij kregen vandaag het bericht dat al onze back orders tegen eind maart uitgeleverd zullen zijn, we krijgen 3 verschillende leveringen waarvan er ondertussen één onderweg is.

Juist  ;D

ik krijg er vandaag 1 en eind volgende week weer 1 :)

home@the movies

Quotewaarvan er ondertussen één onderweg is.

En met één bedoel ik dus niet één projector maar één levering met meerdere projectoren  ;) ;D ;D

Teejoo

#1056
Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 10:35:56
Trouwens zeer goed nieuws, we mochten nog niets prijsgeven maar vandaag heeft JVC volgende bericht op de website geplaatst

We gaan jullie uiteraard op de hoogte brengen van wat jullie kunnen verwachten van deze nieuwe firmware.

Gr
Werner
Oooooh, is het dat.  Oud nieuws Werner! Had ik al tijden geleden gelezen op de Japanse site.😂

Maar ik ben wel heel benieuwd!

Teejoo

Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 10:34:33
Wij kregen vandaag het bericht dat al onze back orders tegen eind maart uitgeleverd zullen zijn, we krijgen 3 verschillende leveringen waarvan er ondertussen één onderweg is.
:pompom: 8) Het gaat gebeuren!

reza

Quote from: Teejoo on March 15, 2019, 10:47:15
:pompom: 8) Het gaat gebeuren!

Maar jij hebt je N7 geannuleerd, dus zal je nog wat langer moeten wachten :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

#1059
Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 10:34:33
Marcel wil bedoelen dat er niet één maar MEERDERE stuks binnen zullen komen, even juist interpreteren jongens  ;D

Er viel niks meer te interpreteren omdat Kjelt de post van Marcel gedelete had om onduidelijke reden (we zitten immers in deze thread om info te krijgen over oa de levering van de lang verwachte JVC projectoren).
Ik ben benieuwd wanneer je mij de N5 kan gaan leveren. Zodra je iets hebt laat het me svp weten :)

Kjelt

Om even duidelijkheid te scheppen, een bericht als:
Goed nieuws, JVC gaat binnenkort de Nx projectoren leveren, onze backorders worden vervuld

dat is natuurlijk prima.

Echter een bericht als:

Wij <winkelnaam> krijgen morgen/volgende week enkele Nx projectoren binnen
of
Wij <winkelnaam> hebben nu dit en dat op voorraad

Dat mag dan in hun eigen markt topic of sponsor sectie gezet worden , dat kun je zien als sluikreclame.
Aangezien ik dit een maand geleden ook gedaan heb bij een andere sponsor is het monikken met gelijke kappen.
Dit is een algemeen informatie topic voor informatie over JVC projectoren 2019, en absoluut geen winkelvoorraad of aanbiedingen topic.

Hopelijk is het nu wat duidelijker

Teejoo

#1061
Quote from: reza on March 15, 2019, 11:25:48
Maar jij hebt je N7 geannuleerd, dus zal je nog wat langer moeten wachten :P
Ech nie 😊 Je ziet dat ze de komende 2 weken ongeveer overal geleverd gaan worden, en daarom kon ik ook gewoon weer conform oorspronkelijk plan bij Werner bestellen.

reza

Beter!!! Zal wel eens tijd worden ^^
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 10:35:56
Trouwens zeer goed nieuws, we mochten nog niets prijsgeven maar vandaag heeft JVC volgende bericht op de website geplaatst

We gaan jullie uiteraard op de hoogte brengen van wat jullie kunnen verwachten van deze nieuwe firmware.

Gr
Werner
Straks eens kijken of de firmware al beschikbaar is. Dit betekent dus ook dat op beide apparaten de tonemapping aan gaat. Ik ben echt benieuwd naar je ervaring op de NX9

denoontje

Quote from: Teejoo on March 15, 2019, 12:33:19
Ech nie [emoji4] Je ziet dat ze de komende 2 weken ongeveer overal geleverd gaan worden, en daarom kon ik ook gewoon weer conform oorspronkelijk plan bij Werner bestellen.
Hopen dat we dan ergens de n5 en n7 naast elkaar kunnen zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

papaleo

Quote from: denoontje on March 15, 2019, 18:32:21
Hopen dat we dan ergens de n5 en n7 naast elkaar kunnen zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier dan,jij je zin...[emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

home@the movies

Quote from: denoontje on March 15, 2019, 18:32:21
Hopen dat we dan ergens de n5 en n7 naast elkaar kunnen zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja hoor, van zodra ze er zijn zetten we iets op touw, trouwens we hebben ook een Panamorph DCR lens in demo, dat gaat knallen met de nieuwe JVC's.

home@the movies

Quote from: Teejoo on March 15, 2019, 16:56:07
Straks eens kijken of de firmware al beschikbaar is. Dit betekent dus ook dat op beide apparaten de tonemapping aan gaat. Ik ben echt benieuwd naar je ervaring op de NX9

Die is inderdaad reeds beschikbaar en staat nu al op de NX9 geïnstalleerd, ben er al even mee aan het spelen geweest vandaag  ;D ;D

williams

QuoteJa hoor, van zodra ze er zijn zetten we iets op touw, trouwens we hebben ook een Panamorph DCR lens in demo, dat gaat knallen met de nieuwe JVC's.


Das een aardige combo met de lens ,ben dan erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien .
Heb je de lens om nog wat meer nits op het beeld te kunnen projecteren i.c.m. HDR in een 235 :1 opstelling ?

Ik lees op het avs dat er sommige jongens zijn die hun JVC nx9 hebben gecanceld en hiervoor een nx7 hebben besteld met de panamorph omdat hier meer winst inzat i.p.v. 8k eshift .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Teejoo

#1070
Quote from: home@the movies on March 15, 2019, 22:57:39
Die is inderdaad reeds beschikbaar en staat nu al op de NX9 geïnstalleerd, ben er al even mee aan het spelen geweest vandaag  ;D ;D
Ik zag het! Nu nog de N7  :devil:

Wat is je eerste indruk over de combi?


home@the movies

Quote from: williams on March 16, 2019, 08:25:19
Das een aardige combo met de lens ,ben dan erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien .
Heb je de lens om nog wat meer nits op het beeld te kunnen projecteren i.c.m. HDR in een 235 :1 opstelling ?

Ik lees op het avs dat er sommige jongens zijn die hun JVC nx9 hebben gecanceld en hiervoor een nx7 hebben besteld met de panamorph omdat hier meer winst inzat i.p.v. 8k eshift .

Ja die combo is erg populair, ik heb een klant die ook exact hetzelfde heeft beslist.Alle gebruikerservaringen die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal positief. De geadverteerde extra lichtopbrengst van rond de 35% lijkt ook helemaal te kloppen volgens de metingen van de gebruikers.
Extra licht enerzijds is meegenomen maar niet mijn belangrijkste reden, ik heb heel erg lang met de ISCOII gedraaid en het "filmische" gevoel van een anamorphe lens is toch iets heel bijzonder.
De ISCOII is echter niet meer voldoende om met de nieuwe generaties van 4K projectoren te gebruiken, de DCR lens is specifiek ontwikkeld om gebruik te maken van de volledige 4096X2160 resolutie van de JVC (en Sony) panelen.
Ze is ook gespecificeerd tot 8K dus we kunnen zeker zijn dat deze, redelijk dure investering  ;D toch even gaat renderen.
De niet DCR versie is een stuk goedkoper, we gaan deze bij gelegenheid eens tijdelijk uit testen om het verschil te kunnen zien.

reza

Hoe is het met scherpte verlies?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Zie ik het goed dat zo'n lens alleen al net zo duur is als de hele projector?? Holymoly....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!