JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frank_Terpstra

Ik heb een N5 in bestelling staan, Als versterker heb ik een denon 4520 die wel 4k maar geen HDR ondersteunt. Als ik straks mijn appletv 4k wil aansluiten dan heb ik een HDfury integral 2, vertex of avr key nodig als ik 4k HDR wil bekijken en geluid uit mijn versterker wil krijgen toch?
Groeten
Frank


reza

Dat is inderdaad een oplossing.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Quote from: Frank_Terpstra on January 25, 2019, 17:40:28
Ik heb een N5 in bestelling staan, Als versterker heb ik een denon 4520 die wel 4k maar geen HDR ondersteunt. Als ik straks mijn appletv 4k wil aansluiten dan heb ik een HDfury integral 2, vertex of avr key nodig als ik 4k HDR wil bekijken en geluid uit mijn versterker wil krijgen toch?
Groeten
Frank

Als het doel is om echt HDR door de versterker te krijgen dan gaat een HDFury niet helpen. De HDFury signaleert alleen naar de bron : "alles is OK voor HDR" als je dat zo instelt, maar hij veranderd het video signaal niet. De Denon kan er dan alsnog niks mee, of het beeld is niet correct.
Wat je wel zou kunnen doen is om de Vertex als splitter te gebruiken. Dus bron appleTV naar 1 ingang van de Vertex, en dan de Vertex in standje mirror te zetten en 1 uitgang naar je Denon (voor geluid) en 1 uitgang naar de N5.

Ik heb zelf een Vertex in bezit en een N5 in bestelling staan. Maar mijn Arcam AV860 pre/pro kan wel 4k en HDR, maar heeft andere HDMI perikelen, waar de Vertex dan mee helpt. Ik ben benieuwd hoe de Arcam straks met de N5 omgaat tov de X5000 die er nu hangt.

Frank_Terpstra

Ik had inderdaad de splitter optie in gedachte. met een vertex of integral 2 kan ik eventueel later ook nog een 4k Blu-ray speler toevoegen.

vik

1x een DLA-N7B nieuw in doos beschikbaar voor verkoop.  8)

Graag even een pb!

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Quote from: vik on January 26, 2019, 08:46:00
1x een DLA-N7B nieuw in doos beschikbaar voor verkoop.  8)

Graag even een pb!
De 1e in NL denk ik dan! Nu België nog!

denoontje

Quote from: vik on January 26, 2019, 08:46:00
1x een DLA-N7B nieuw in doos beschikbaar voor verkoop.  8)

Graag even een pb!



heb je ook een 5 staan in db?

Kjelt

verkoop alleen in de marktsectie aub

tjobbie

Usher Mini Dancer 2 DMD, Gato Audio Amp 150, Gato Audio CDD-1, Aurender X100L, Marantz SR5013, Belkin Pure AV PF50 power console, Cardas cross XLR interlinks, Wireworld platinum USB interlink, KimberCable TC 12 speakercable, Adeoscreen Inceiling 21:9 screen, 2x De Groef Audio Klankmodules, JVC NX5 4k Projector


papaleo

#860
Als hij het werkelijk is en echt het geld nodig zou hebben gehad, had Marchel deze wel weer teruggekocht...
Ik denk eerder dat hij snel 'n 'paar knaken' winst wil pakken...want in Duitsland is H&C minder bekend  ;)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

tjobbie

#861
Quote from: papaleo on January 27, 2019, 11:01:58
Als hij het werkelijk is en echt het geld nodig zou hebben gehad, had Marchel deze wel weer teruggekocht...
Ik denk eerder dat hij snel 'n 'paar knaken' winst wil pakken...want in Duitsland is H&C minder bekend  ;)
Denk het niet aangezien marcel hem voor minder inkoopt. Plus hij geeft aan hem van een Nederlandse dealer te hebben gekocht, en aangezien de N5 is nog niet bepaald ruim beschikbaar in Nederland, best kans dat hij toch van Marcel afkomstig is.
Best kans dat het idd. "Dozen schuiven" is.
Usher Mini Dancer 2 DMD, Gato Audio Amp 150, Gato Audio CDD-1, Aurender X100L, Marantz SR5013, Belkin Pure AV PF50 power console, Cardas cross XLR interlinks, Wireworld platinum USB interlink, KimberCable TC 12 speakercable, Adeoscreen Inceiling 21:9 screen, 2x De Groef Audio Klankmodules, JVC NX5 4k Projector

Teejoo

Ben benieuwd wanneer we de eerste reviews van de N7 en NX9 van Frank en Werner mogen verwachten!

H&C Hifi

Quote from: papaleo on January 27, 2019, 11:01:58
want in Duitsland is H&C minder bekend  ;)

mwa, bij het grote publiek wellicht.
Bij de echte HT mannen zijn we voor een aantal toch wel het 1e aanspreekpunt geworden waarbij ze informeren.

H&C Hifi

Quote from: tjobbie on January 27, 2019, 12:46:58
Denk het niet aangezien marcel hem voor minder inkoopt. Plus hij geeft aan hem van een Nederlandse dealer te hebben gekocht, en aangezien de N5 is nog niet bepaald ruim beschikbaar in Nederland, best kans dat hij toch van Marcel afkomstig is.
Best kans dat het idd. "Dozen schuiven" is.

Verhaal beetje uitleggen : De beste man kocht begin 2018 een X9500 van me, toen bekend was dat de nieuwe serie kwam heeft hij deze verkocht..
In November bleef levering van de nieuwe modellen uit en heeft hij als ''tussenoplossing'' de X7900 gekocht, nu bericht ik hem 2 weken geleden dat de N5 kwam en deze heeft hij blind gekocht..

eenmaal thuis en met 1 op 1 vergelijk met de X7900 en zijn oude X9500 nog in gedachte heeft hij toch besloten de N7 te kopen, het was een gevoelskwestie.
Daar de N5 schaars is wilt hij deze gewoon zelf verkopen en niet mij ''opzadelen'' met een N5 met een open doos en een x aantal uur op de lamp.


Toen de advertentie van de N5 dus online kwam wist ik nog niet dat hij een N7 wilde bestellen maar deze is dus gister bij me in bestelling gezet...

tjobbie

Dat werpt gelijk een heel ander licht op de beste man.
Dat is wel heel netjes dan[emoji122]
Usher Mini Dancer 2 DMD, Gato Audio Amp 150, Gato Audio CDD-1, Aurender X100L, Marantz SR5013, Belkin Pure AV PF50 power console, Cardas cross XLR interlinks, Wireworld platinum USB interlink, KimberCable TC 12 speakercable, Adeoscreen Inceiling 21:9 screen, 2x De Groef Audio Klankmodules, JVC NX5 4k Projector

reza

Jij zal best wel blij wezen met deze klant Marcel :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#867
Ik geloof dat Werner en Frank nog steeds film aan het kijken zijn sinds de JVC's binnen zijn..:popcorn:

Wat zijn jullie indrukken van de nieuwe toestellen?!

home@the movies

Quote from: Teejoo on January 29, 2019, 17:50:23
Ik geloof dat Werner en Frank nog steeds film aan het kijken zijn sinds de JVC's binnen zijn..:popcorn:

Wat zijn jullie indrukken van de nieuwe toestellen?!

We hebben voorlopig enkel nog maar onze NX9 binnen, en daar heb ik enige tijd geleden al een en ander over neergeschreven.
En geloof het of niet maar ik heb vandaag eigenlijk pas voor het eerst een volledige film uitgekeken op het nieuwe speelgoedje  ;)
Baby Driver had de eer om als eerste het ijs te breken, en we zagen dat het (zeer) goed was :P :tongue2: :tongue2:

Kjelt

Ik vond het anders maar een zeer matige film  :tounge:

N1v3K


donaldk

De uitlevering is nog zeer beperkt. Zo had de Noorse distributeur enkel een N7 en een NX9 binnen gekregen, de 9 moest gelijk door naar een reviewer en de 7 gaat door naar ISE demo.

Teejoo

Quote from: donaldk on January 30, 2019, 13:26:46
De uitlevering is nog zeer beperkt. Zo had de Noorse distributeur enkel een N7 en een NX9 binnen gekregen, de 9 moest gelijk door naar een reviewer en de 7 gaat door naar ISE demo.
In Noorwegen zijn er volgens mij al meer uitgeleverd. Die van jou waren we de 1e twee exemplaren. Sowieso zie je ze nu wel her en der opduiken op AVS en Duitse forums. Wel alleen NX9 en N7. Dat kan ook niet anders omdat we nu toch al eind januari zitten.

In NL zijn er 3 denk ik, waarvan die van Vic misschien uit Duitsland komt. Maar volgens mij is er nog geen enkele Nederlander / Belg (excl. dealer) die hem heeft besteld voorzien.

Erg mager dus allemaal, en begint ook erg lang te duren. Je vraagt je af hoe de verdeling plaatsvindt bij JVC.




reza

Enige tijd geleden had ik al geschreven dat ik dacht dat het pas in Maart zou worden. Ik denk dat ik er niet ver naast zal zitten..
Wel balen voor de mannen die zitten te wachten op hun speeltje. Sommige zijn echter zo slim geweest Teejoo om hun oude projector nog even achter de hand te houden :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 30, 2019, 16:02:22
Enige tijd geleden had ik al geschreven dat ik dacht dat het pas in Maart zou worden. Ik denk dat ik er niet ver naast zal zitten..
Wel balen voor de mannen die zitten te wachten op hun speeltje. Sommige zijn echter zo slim geweest Teejoo om hun oude projector nog even achter de hand te houden :D
Dan zou ik al iets anders gekocht hebben, maar ondanks de VW95 duurt het erg lang. Vooral als je hem dan te koop ziet bij andere aanbieders  :crazy: