JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

 :pompom: :pompom:

Goed nieuws!! JVC Nederland is de nieuwe modellen aan het uitleveren!  :headbanging:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

Beperkt en mondjesmaat. Ik krijg deze week een N7 binnen voor bij mij in de demo. Het gaat dus om een productie model.

Quote from: reza on January 21, 2019, 11:09:27
Mooi! Alle modellen?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

williams

Ben benieuwd wat je ervan vind en met name het contrast .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

H&C Hifi

#829
Ik heb voor de liefhebber nog een N5 beschikbaar voor de verkoop  ;)

Hopelijk Vrijdag !  8)

Teejoo


Teejoo

Wel zaak om de units goed te checken als ik AVS zo lees. Nu lees je ineens weer over een hoorbare dynamische iris. Ben benieuwd wanneer de eerste HT-forum review komt!

J.A.F._Doorhof

Hier komt de N7 morgen binnen.
hoop nog net voor we weg gaan.
Anders komt de review maandag.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Teejoo

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 24, 2019, 14:48:45
Hier komt de N7 morgen binnen.
hoop nog net voor we weg gaan.
Anders komt de review maandag.
Top!

denoontje

Heel benieuwd vs de n5..die n7


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

H&C Hifi


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo


H&C Hifi


home@the movies

En ook hier is een pakje gebracht vandaag, een gloednieuwe NX9  :tongue2: :tongue2: :tongue2: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

N1v3K


Teejoo

Quote from: home@the movies on January 24, 2019, 18:51:02
En ook hier is een pakje gebracht vandaag, een gloednieuwe NX9  :tongue2: :tongue2: :tongue2: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
Ja, wrijf het er maar in  :D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ppeter

Ik zou ook wel lekker geilen op deze doos, met deze prachtige beamer in the box!  :tounge:
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

scoc

Zoals reeds eerder vermeld op avsforum redelijk wat berichten over mensen met een N9 met mechanische dynamische iris noise. Ook van mensen in de EU.
Nog geen berichten over gelijkaardig fenomeen bij N7.
Sommige zullen zeggen dat je met elk toestel wel iets kan voorhebben maar voor het kleine volume dat nu uitgeleverd is het toch wel opvallend dat er reeds meerdere gevallen zijn. En er is altijd nog die eerdere communicatie van JVC eerder ivm de productievertraging vanwege een 3de partij component.

Toch niet echt een vlotte launch.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

H&C Hifi

Quote from: scoc on January 24, 2019, 21:40:37
Zoals reeds eerder vermeld op avsforum redelijk wat berichten over mensen met een N9 met mechanische dynamische iris noise. Ook van mensen in de EU.
Nog geen berichten over gelijkaardig fenomeen bij N7.
Sommige zullen zeggen dat je met elk toestel wel iets kan voorhebben maar voor het kleine volume dat nu uitgeleverd is het toch wel opvallend dat er reeds meerdere gevallen zijn. En er is altijd nog die eerdere communicatie van JVC eerder ivm de productievertraging vanwege een 3de partij component.

Toch niet echt een vlotte launch.

Je bent ook wel een lekkere zuurpruim  ;D je brengt alles op de meest negatieve manier ::)
Er is een handjevol uitgeleverd.. zullen we gewoon eens wachten op de gebruikerservaringen hier in de Benelux.. ik verwacht dat je dan zult merken dat er eigenlijk niks aan de hand is  :)

scoc

#846
Waarom moet toch alles een goed nieuws show zijn? Er mag toch best gemeld worden wanneer er mogelijks problemen zijn met units. Het is niet dat ik deze zaken verzin. Verschillende mensen hebben gepost op avsforum met gelijkaardig problemen. En dit bij de eerste batch. Dit zijn de zaken zoals ze zijn.
Heeft niks te maken met enkel de zaken negatief te zien maar gewoon even melden wat andere rapporteren.
Ik hoop dat het hier geen JVC fan boy only forum wordt zoals op avsforum waar het mij verbaasd hoe de meeste er niet zo'n punt van maken.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 24, 2019, 14:48:45
Hier komt de N7 morgen binnen.
hoop nog net voor we weg gaan.
Anders komt de review maandag.
Heb je die VW760 eigenlijk al verkocht?

J.A.F._Doorhof

Vw760 is zover ik weet verkocht
Zal hem best gaan missen.
Maar ik wil de n7 voor langere tijd testen en reviewen en het is doodzonde een laser stil te laten staan
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Teejoo

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 25, 2019, 07:14:14
Vw760 is zover ik weet verkocht
Zal hem best gaan missen.
Maar ik wil de n7 voor langere tijd testen en reviewen en het is doodzonde een laser stil te laten staan
Neem dan in elk geval de opgedoken issues mee van de panel alignment en geluid iris.