JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo


reza

Maar dat wisten we toch al. Ook zonder deze updates waren het de mooiste machines.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 12, 2019, 10:44:38
Maar dat wisten we toch al. Ook zonder deze updates waren het de mooiste machines.
Nou, er waren natuurlijk met die demo toestellen de nodige issues en zelfs de eerste seriemodellen met firmware 1.16 waren echt niet goed. Zeker voor mensen die dus zeker de iris moeten gebruiken.

Ik vind het gewoon geweldig om ook hier weer te zien dat het via software snel gepatched wordt.

Teejoo

Wie heeft er hier naast mijzelf ook een van de nieuwe JVC's in bestelling staan?

Ik merk dat hij nu wel mag komen gezien de stapel UHD's 😊

reza

Quote from: Teejoo on January 12, 2019, 11:58:28
Nou, er waren natuurlijk met die demo toestellen de nodige issues en zelfs de eerste seriemodellen met firmware 1.16 waren echt niet goed. Zeker voor mensen die dus zeker de iris moeten gebruiken.

Ik vind het gewoon geweldig om ook hier weer te zien dat het via software snel gepatched wordt.

Zeker waar!
Maar we hebben de " kapotte" machines allemaal aan het werk gezien en waren daar al van onder de indruk, kan alleen maar beter worden dus..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 12, 2019, 12:05:00
Zeker waar!
Maar we hebben de " kapotte" machines allemaal aan het werk gezien en waren daar al van onder de indruk, kan alleen maar beter worden dus..
Idd. Maar voor mij was het verschil tussen de Sony en de JVC bij Werner niet heel groot, en ook een beetje afhankelijk van de scene. Het meest positieve opvallende was de scherpte. Wel was de witte ondertiteling niet helemaal wit, bij de Sony wel etc.
Dus goed om te horen dat over de hele linie verbeteringen worden doorgevoerd.

reza

Ik vind op de Sony,s het HDR gewoon niet mooi genoeg. Daarom ben Ik voor JVC gegaan.
Ik kijk 80% 4k materiaal en dat is gewoon beter onder controle bij de JVC,s.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#807
Quote from: reza on January 12, 2019, 13:29:10
Ik vind op de Sony,s het HDR gewoon niet mooi genoeg. Daarom ben Ik voor JVC gegaan.
Ik kijk 80% 4k materiaal en dat is gewoon beter onder controle bij de JVC,s.
80%4K? Dat is echt veel!

Ik heb van de 1124 films pas 37 UHD's, de rest is blu-ray. Ik check nu bij elke nieuwe film die ik koop of de UHD de moeite is. Soms maakt het niet veel uit, en wat ik bij de Sony van Atmoz gezien heb qua upscaling van een blu-ray ziet dit nog steeds super uit.

We kijken in principe 3x per week en in de vakanties elke dag film in de Teejooscoop. En dat is dan een mix van films die we al een keer gezien hebben en nieuw. En dan nog soms Netflix.

Dus die 80% haal ik de komende jaren nooit. Beide formaten vind ik dus even belangrijk. Maar dat is zeker bij de nieuwe JVC toestellen ook erg goed in orde.

Ik hoop alleen dat ik nu ook snel bericht krijg dat hij er is. Ben volgens mij samen met Riwi zo ongeveer de enige op dit forum op de dealers na  :)


home@the movies

We wachten samen met Jou vol spanning af ;D ik ga volgende week wel de demo's van N5 en NX9 nog even opvragen en de firmware verbeteringen bekijken. Het is in ieder geval alleen maar goed nieuws wat we tot nu toe lezen van diegene die  ze al getest hebben.


Teejoo

#809
Quote from: home@the movies on January 12, 2019, 19:00:28
We wachten samen met Jou vol spanning af ;D ik ga volgende week wel de demo's van N5 en NX9 nog even opvragen en de firmware verbeteringen bekijken. Het is in ieder geval alleen maar goed nieuws wat we tot nu toe lezen van diegene die  ze al getest hebben.
Ze zijn idd erg enthousiast. Ben vooral blij dat die nieuwste firmware meteen de grote issues oplost en daar dus geen extra vertraging door ontstaat.

Toch jammer dat ze in de omliggend landen wel al geleverd worden en in BE en NL nog niets.

home@the movies

Quote from: Teejoo on January 12, 2019, 19:03:00
Ze zijn idd erg enthousiast. Ben vooral blij dat die nieuwste firmware meteen de grote issues oplost en daar dus geen extra vertraging door ontstaat.

Toch jammer dat ze in de omliggend landen wel al geleverd worden en in BE en NL nog niets.

Het zijn echt maar een handvol toestellen die uitgeleverd zijn hoor, maar ik snap het ongeduld, geloof me ik zit zelf ook erg te wachten ;D

Teejoo

Quote from: home@the movies on January 12, 2019, 19:09:15
Het zijn echt maar een handvol toestellen die uitgeleverd zijn hoor, maar ik snap het ongeduld, geloof me ik zit zelf ook erg te wachten ;D
Ik hoef er ook maar 1! :D

Edliver

#812
Ik heb de mijne al  !!

De JVC X7900 vrijdag gaan afhalen bij Werner (Home & the movies / Cinedream ).
De combinatie Panasonic / X7900 =>WOW !
Heb nog geen "echte" 4K BD's maar de beeld kwaliteit met de up scaling Pana en weergave van de JVC met Blu ray's :clapping: :clapping:
Kan niet wachten voor de eerste "echte" UHD BD binnenkomt !

De ontvangst bij Werner,de uitleg en demo instellingen   :worship:
Werner is iemand die van zijn hobby z'n beroep heeft gemaakt met een passie die niet je veel tegenkomt,zeker niet bij de vele welbekende dozenschuivers !

Een aanrader op elk gebied.
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Teejoo

#813
Quote from: Edliver on January 13, 2019, 11:55:27
Ik heb de mijne al  !!

De JVC X7900 vrijdag gaan afhalen bij Werner (Home & the movies / Cinedream ).
De combinatie Panasonic / X7900 =>WOW !
Heb nog geen "echte" 4K BD's maar de beeld kwaliteit met de up scaling Pana en weergave van de JVC met Blu ray's :clapping: :clapping:
Kan niet wachten voor de eerste "echte" UHD BD binnenkomt !

De ontvangst bij Werner,de uitleg en demo instellingen   :worship:
Werner is iemand die van zijn hobby z'n beroep heeft gemaakt met een passie die niet je veel tegenkomt,zeker niet bij de vele welbekende dozenschuivers !

Een aanrader op elk gebied.
Edd
Volgens mij het verkeerde topic ;) Dit gaat over de N5, N7 en NX9.

Maar desondanks veel plezier!!

Edliver

Topic is toch JVC 4K projectoren 2019 ?
En wat mij betreft deze mag er gerust tussen staan !
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

reza

Quote from: Edliver on January 13, 2019, 12:58:17
Topic is toch JVC 4K projectoren 2019 ?

Ja precies, die van jou komt uit 2017/2018 dus niet uit 2019.

Maar toch veel plezier indd :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#816
Quote from: Edliver on January 13, 2019, 12:58:17
Topic is toch JVC 4K projectoren 2019 ?
En wat mij betreft deze mag er gerust tussen staan !
Je had ons in elk geval even goed te pakken met je 1e zin 'Ik heb de mijne al !!'

Iedereen helemaal:



Goed om te horen dat je positief bent over Werner. Daar gaat mijn N7 ook vandaan komen.

papaleo

En de JVC X7900 is toch ook geen 4k pj,of heb ik het mis?

In iedere geval veel kijk plezier met deze JVC X7900 pj  :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Mooie ontwikkelingen.

Ik als dealer ben er van verzekerd dat de N7 hier snel hangt vanuit batch nummer "uno"

Demo's zullen dan zo spoedig mogelijk volgen. Uiteraard met de heerlijke "Bollen" van Jan de Groot  :coffee:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

riwi

Quote from: Teejoo on January 12, 2019, 11:59:56
Wie heeft er hier naast mijzelf ook een van de nieuwe JVC's in bestelling staan?

Ik merk dat hij nu wel mag komen gezien de stapel UHD's 😊

Ik heb met Werner afgesproken dat ik de N5 zal kopen bij hen.
Na de reparatie actie bij JVC van mijn X5000 heb ik een nette aanbieding gekregen voor de N5.

Maar ik heb geen haast. Ik wacht wel tot ze er zijn. De X5000 doet het nog prima met de nieuwe lamp nu. Al is het minder helder dan je zou verwachten met een nieuwe lamp.

Teejoo

Quote from: riwi on January 14, 2019, 11:35:08
Ik heb met Werner afgesproken dat ik de N5 zal kopen bij hen.
Na de reparatie actie bij JVC van mijn X5000 heb ik een nette aanbieding gekregen voor de N5.

Maar ik heb geen haast. Ik wacht wel tot ze er zijn. De X5000 doet het nog prima met de nieuwe lamp nu. Al is het minder helder dan je zou verwachten met een nieuwe lamp.
Dan zijn het er toch niet veel, terwijl toen ze werden gepresenteerd voor mijn gevoel iedereen wilde switchen. Maar dat is gunstig  :D

home@the movies

Quote from: Teejoo on January 14, 2019, 14:43:22
Dan zijn het er toch niet veel, terwijl toen ze werden gepresenteerd voor mijn gevoel iedereen wilde switchen. Maar dat is gunstig  :D

Het zal je wellicht verbazen maar er zijn ook heel wat klanten die niet op het HT forum zitten hé ;-)

Teejoo

Quote from: home@the movies on January 14, 2019, 14:58:36
Het zal je wellicht verbazen maar er zijn ook heel wat klanten die niet op het HT forum zitten hé ;-)
Gelukkig wel voor jullie! :D

denoontje

Quote from: vik on January 14, 2019, 11:21:05
Mooie ontwikkelingen.

Ik als dealer ben er van verzekerd dat de N7 hier snel hangt vanuit batch nummer "uno"

Demo's zullen dan zo spoedig mogelijk volgen. Uiteraard met de heerlijke "Bollen" van Jan de Groot  :coffee:
[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Teejoo

Quote from: vik on January 14, 2019, 11:21:05
Mooie ontwikkelingen.

Ik als dealer ben er van verzekerd dat de N7 hier snel hangt vanuit batch nummer "uno"

Demo's zullen dan zo spoedig mogelijk volgen. Uiteraard met de heerlijke "Bollen" van Jan de Groot  :coffee:
Goed geregeld!