JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Quote from: home@the movies on December 31, 2018, 12:59:03
Ik ben in ieder geval weer terug nu  ;) ;D
Kijk, dat begint er al meer op te lijken :D

Heb je nog nieuws?

Teejoo


vik

#752
Ik probeer ermee te zeggen dat dit alweer afwijkt van de N5. Dus een extra processing wat er bij komt kijken. Wellicht dat dat mogelijk ook invloed heeft. Ook omdat ik de NX9 vloeiender vind lopen als de Z1 die ik 1:1 heb kunnen vergelijken.

Edit: BTW iedereen een heel gelukkig en gezond 2019 gewenst!!

Quote from: Kjelt on December 29, 2018, 14:14:16
Wat zou de 8K e-shift met de motion doen dan volgens jou ?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Zoals het er nu naar uitziet komen de eerste units toch al volgende week aan in zowel de eu als vs lees ik op AVS.

Kunnen onze forumsponsoren dit ook voor NL en BE bevestigen?

Kjelt


home@the movies

Quote from: Teejoo on January  3, 2019, 19:34:44
Zoals het er nu naar uitziet komen de eerste units toch al volgende week aan in zowel de eu als vs lees ik op AVS.

Kunnen onze forumsponsoren dit ook voor NL en BE bevestigen?

Vandaag tel. gekregen van JVC en het volgende kan worden gemeld;

-Deze week is de fabriek in Japan nog gesloten maar de productie is reeds opnieuw opgestart voor de feestdagen en gaat dus verder na deze week.
-JVC maakt zich sterk dat ze tegen eind februari alle back orders zouden hebben weggewerkt
-Volgende week krijgen we een effectieve datum voor levering en hebben we ook een zicht op wie voorlopig wat gaat krijgen van de eerste batch.

Over hoe de eerste toestellen gaan worden verdeeld tussen de verschillende dealers hebben we zelf uiteraard geen echte inspraak. Aangezien we vrij snel onze eerste orders hebben geplaatst zal hier wel rekening mee worden gehouden.
Samengevat dus wel goed nieuws voor iedereen die op zij speelgoedjes wacht.


Minder goed nieuws kwam er vandaag van Epson, ik moet dit nog laten bevestigen maar blijkbaar zouden de eerste productie toestellen van de TW9400 pas eind Maart worden uitgeleverd.
Wel kregen we vandaag een tracking nummer van onze bestelde demo units, die zouden dus blijkbaar wel onderweg zijn.
We houden jullie uiteraard verder op de hoogte van zodra we concreet en duidelijke info hebben.

Verder gaan we nog een demo dag organiseren met de JVC NX9, dat zal vermoedelijk op 19 Januari gebeuren, ook hier volgt nog verdere communicatie over.

Teejoo

Bedankt voor de update! Hopelijk krijg je er genoeg!

scoc

Kan op de demo dag de "missing in action" JVC N7 getoond worden aub?

Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

home@the movies

Quote from: scoc on January  3, 2019, 21:00:48
Kan op de demo dag de "missing in action" JVC N7 getoond worden aub?

Als we hem tegen die datum hebben zeker wel, JVC belgie heeft geen N7 "aangekocht" in demo dus alles is af te wachten van de leveringen die we gaan krijgen in januari.

H&C Hifi

Zover ik vorige week had begrepen gaat de 1e batch nog geen 15% van het backorder bestand bevatten... helaas..

Vele dealers hebben al in Oktober besteld, ik verwacht dat iemand die pas in december heeft besteld nog wel even moet wachten helaas.
De productie van de x7900 is zelfs even on hold gezet om de nieuwe modellen sneller te kunnen produceren.

Ik meen dat het backorder bestand zo groot was dat de laatste backorders pas eind Maart uitgeleverd konden worden (dat is namelijk ongeveer het moment dat de x7900 weer in productie zou gaan)


Maar het is allemaal maar afwachten, ik ben blij als ik de n5 en n7 deze mnd geleverd krijg 👍

scoc

#760
Quote from: home@the movies on January  3, 2019, 21:12:47
Als we hem tegen die datum hebben zeker wel, JVC belgie heeft geen N7 "aangekocht" in demo dus alles is af te wachten van de leveringen die we gaan krijgen in januari.
Thx, best vreemd dat men (JVC BE) enkel demo units binnenneemt van hun 6k en 18k € toestellen.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

Quote from: home@the movies on January  3, 2019, 21:12:47
Als we hem tegen die datum hebben zeker wel, JVC belgie heeft geen N7 "aangekocht" in demo dus alles is af te wachten van de leveringen die we gaan krijgen in januari.
Dan neem ik hem erna wel mee naar huis  ;)

J.A.F._Doorhof

We hebben ook een n7 in order staan voor demo.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Teejoo

#764
Blijkbaar is er nu een standaard actie mbt de gratis extra lamp?:

Edit: weet even niet waarom het formulier zwart wordt?

denoontje

Quote from: Teejoo on January  5, 2019, 16:16:28
Blijkbaar is er nu een standaard actie mbt de gratis extra lamp?:

Edit: weet even niet waarom het formulier zwart wordt?

lamp stuk :-)

dat zou mooi zijn met gratis lamp....

Kjelt

Quote from: Teejoo on January  5, 2019, 16:16:28
Blijkbaar is er nu een standaard actie mbt de gratis extra lamp?:
Dat was in november toch al bekend ;)

Teejoo

Quote from: denoontje on January  5, 2019, 16:21:20
lamp stuk :-)

dat zou mooi zijn met gratis lamp....
Bij Werner kregen we die al vanuit zijn aanbieding tijdens de show, maar ik denk dat JVC dit nu gewoon doet als tegemoetkoming. Geen idee of dit ook hier ook de standaard wordt.

Kjelt

Nee dat was de hdmi kabel en 10%.
De lamp was een aktie van JVC zelf want bij de Sony projectoren kreeg je die lamp er niet bij  ;)
Zie ook de voucher en de prijslijst, lamp staat bij de prijslijst dus was standaard.

scoc

Quote from: Teejoo on January  5, 2019, 16:16:28
Blijkbaar is er nu een standaard actie mbt de gratis extra lamp?:

Edit: weet even niet waarom het formulier zwart wordt?
Dat is mischien de black crush van de nieuwe JVC's?
;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

gunny

De eerste JVC N7's blijken gearriveerd te zijn. :headbanging:
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

Teejoo

#771
Ik zal straks even de foto maken als hij is geïnstalleerd....

















:D Geintje! (Kom op Werner! Make it happen! ;))

denoontje

Quote from: gunny on January  7, 2019, 12:52:31
De eerste JVC N7's blijken gearriveerd te zijn. :headbanging:
Gearriveerd waar?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

H&C Hifi

Quote from: denoontje on January  7, 2019, 14:24:27
Gearriveerd waar?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


CES ?

gunny

Deze is geleverd bij de leverancier van mijn projectiescherm! :clapping:
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3