JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

#650
Quote from: home@the movies on December  6, 2018, 21:41:10
Nog even een vraagje Riwi, heb je hem nieuw gekocht of was het een ex demo model of zo?

Hij was nieuw in de doos, gecalibreerd. Een van de eerste X5000's die beschikbaar was toen. Geen demo model.

Kjelt

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk onderdeel van het optisch pad de boosdoener is.
Als het in de prisma had gezeten waren je kleuren uit balans geweest.
Ook zijn alle kleuren opeens even donker geworden. Dus panelen? Of tussen lamp en prisma?

vik

Vanaf volgende week maandag 17 December tot en met 23 December heb ik de N5 en de NX9 weer op bezoek. Ik organiseer dan een aantal demo dagen.

Aankondiging volgt asap.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

en wanneer zijn ze leverbaar ?

riwi


Kjelt

Nou maar hopen dat de beeldkwaliteit gelijk is aan de prototypes, er komt tenslotte een compleet nieuwe videochip in.

reza

Het beeld wordt stukken beter. De demo modellen waren helemaal niet goed :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

Mag ik vragen hoe jij aan die info komt?

Quote from: Kjelt on December 11, 2018, 13:31:01
Nou maar hopen dat de beeldkwaliteit gelijk is aan de prototypes, er komt tenslotte een compleet nieuwe videochip in.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt


eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kjelt


eddy135

Ik lees letterlijk: "so wie es aussieht..."

Is dus nog niet zeker heel precies...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Teejoo

Het is in elk geval een serieus problem waar ze nog geen kant en klare oplossing voor hebben, anders zouden juist in deze tijd meer vertellen in het kader van verwachtingsmanagement bij hun klanten. En ze willen natuurlijk ook niets roepen wat ze niet kunnen waarmaken, done that ben there denken ze in Japan :D

Teejoo

En uiteraard grijpen ze deze kans aan om de N7 te voorzien van de Lens van de N9, uiteraard alleen voor de vasthoudende klanten die al een bestelling geplaatst hebben... Logisch toch!  :clapping:  :D

Jep

Quote from: vik on December 11, 2018, 11:44:28
Vanaf volgende week maandag 17 December tot en met 23 December heb ik de N5 en de NX9 weer op bezoek. Ik organiseer dan een aantal demo dagen.

Aankondiging volgt asap.

Zou graag de N5 komen bekijken. :pompom: Deze keer wil ik wel graag mijn eigen BD speler (Pio BDP-LX58) meenemen. Dat geeft voor mij een meer representatief beeld van de kwaliteit van de projector dan met de superdeluxe Cinemike Oppo 205. :clapping:
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

H&C Hifi

Quote from: Kjelt on December 12, 2018, 10:52:07
Info komt van JVC

Ik vraag het me af, anders hadden alle andere dealers ook weer officieel bericht gehad (en dat is dus niet het geval)
Denk dat ze het vuurtje bij grobi gewoon lekker warm willen houden zodat potentiele kopers maar steeds op o.a. hun facebookpagina blijven kijken..

Kjelt

Info kwam van hun interne (technisch) contact binnen JVC, Patrick vertelde het me al voor hij het op die social media naar buiten bracht. Ik was die avond aan het speculeren welk onderdeel het betrof omdat het alle drie de n series betrof dacht ik aan de lamp of driver maar hij wist het dus toen al.
Maar het maakt niet uit het is gewoon balen een flink probleem dat nog wel even kan duren, hopelijk inderdaad Q1 opgelost maar eerst zien.

vik

Geen probleem en dat geldt overigens voor iedereen die langs wil komen.  :)


Quote from: Jep on December 12, 2018, 15:04:37
Zou graag de N5 komen bekijken. :pompom: Deze keer wil ik wel graag mijn eigen BD speler (Pio BDP-LX58) meenemen. Dat geeft voor mij een meer representatief beeld van de kwaliteit van de projector dan met de superdeluxe Cinemike Oppo 205. :clapping:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

#668
Yeah! :pompom: :pompom: :pompom:

Grobi geeft aan dat de eerste exemplaren N7 en N9onderweg zijn, en eind 1e of 2e week binnenkomen. Heb jij dat nieuws ook ontvangen Werner?

(strookt overigens niet helemaal met de tekst in de brief, waar staat dat productie in januari start)

https://www.facebook.com/GROBIHeimkino/posts/2404056656303322

scoc

#669
Engelse versie.

Vraag blijft maar wat ze bedoelen met "innovative" ... kan goed zijn dat ze een workaround hebben bedacht en pas in 2nd gen met een echte definitieve oplossing komen. Afwachten.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

reza

Dat is goed nieuws voor sommige  ^^
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

Is ook een beetje tactisch van JVC om dit nog net voor kerstperiode te versturen in de hoop dat sommige die dachten naar Sony te gaan te doen wachten. Zou me verbazen dat deze gemakkelijk beschikbaar gaan zijn voor Maart 2019.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

#672
Quote from: scoc on December 21, 2018, 18:30:15
Is ook een beetje tactisch van JVC om dit nog net voor kerstperiode te versturen in de hoop dat sommige die dachten naar Sony te gaan te doen wachten. Zou me verbazen dat deze gemakkelijk beschikbaar gaan zijn voor Maart 2019.
Die zijn toch al geswitched omdat ze het juist voor Kerst wilden hebben. Zo heb ik zelf ook zitten dubben.

Maar ik vind het jammer dat men niet meer openheid geeft over het probleem, en uiteraard de oplossing.

reza

Ik vind het ook wel vreemd dat de N5 niet genoemd wordt?
Zou daar dan een ander probleem bij zijn, dat dit nog niet is gefixed?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo