JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

scoc

#575
Verder, en dit is voorbarig, maar als die 3de partij het probleem niet tijdig kan fixen in hun component zal JVC eventueel naar alternatief moeten gaan zoeken en zelfs hun bord moeten aanpassen.

Wanneer JVC deze modellen niet in Q1 2019 kan shippen kan men beter wachten en nieuwe launch op IFA eind Aug '19 met direkte beschikbaarheid op de dag zelf en wat prijstuning als compensatie.

Stel JVC kan deze pas in Maart of April leveren en dan minder dan 6 maanden later nieuwe toestellen aankondigen lijkt ook geen goed plan. Tenzij men dan 18 maanden met deze reeks zou gaan doen.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

simsatit

#576
Hoop dat JVC, heel snel met meer duidelijkheid komt, wachten tot Maart is voor mij niet acceptabel, zit nu al 2 maanden zonder projector, ga niet nog drie maanden wachten, 2 maanden ok, maar meer niet.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

rugal2

#577
Hmmm wel vreemd allemaal. Het gerucht over de vertraging begon volgens AVS forum blijkbaar vorige week in Europa. JVC USA gaf op dat moment aan dat dit enkel een gerucht in Europa was.
Afgelopen maandag 26-11-2018 wist JVC al officieel te melden wat in de brief van Werner staat:

https://www.avsforum.com/forum/24-digital-hi-end-projectors-3-000-usd-msrp/2996950-new-jvc-rs3000-nx9-rs2000-n7-rs1000-n5-native-4k-projectors-anticipation-thread-325.html#post57167442

Ik ben benieuwd of we dit jaar de nieuwe native 4K projectoren van JVC nog gaan zien.  :hmmm:




N1v3K

Quote from: simsatit on November 30, 2018, 14:38:28
.... wachten tot Maart is voor mij niet acceptabel, zit nu al 2 maanden zonder projector...

Ow.. de horror..

Er zijn ergere dingen, toch?  ;)

Teejoo

Quote from: N1v3K on November 30, 2018, 15:28:37
Ow.. de horror..

Er zijn ergere dingen, toch?  ;)
Dat zal vast, maar wat heeft dat met de keuze om niet te willen wachten op een projector als je zonder zit?

Teejoo

Quote from: home@the movies on November 30, 2018, 10:32:42
Vandaag dit bericht mogen ontvangen  :(
Dat valt even flink tegen idd! En er staat duidelijk niet in de nabije toekomst, dus dat zal gemakkelijk naar februari maart kunnen gaan.

H&C Hifi

#581
Quote from: Teejoo on November 30, 2018, 15:48:32
Dat valt even flink tegen idd! En er staat duidelijk niet in de nabije toekomst, dus dat zal gemakkelijk naar februari maart kunnen gaan.

is maar net hoe je het leest.
Vooralsnog is het telkens met een week of 2 uitgesteld, en ik denk dus dat ze bedoelen dan het niet binnen nog eens 2 weken zal zijn opgelost....



Iedereen kan elkaar wel helemaal gek maken op alle fora maar wat schiet je ermee op ?
geduld word altijd beloond toch  8)

Teejoo

#582
Ik denk zelf toch echt langer dan 2 weken. Het is blijkbaar een serieus probleem wat men de afgelopen weken al niet heeft kunnen oplossen, tel daar feestdagen etc bij op. En men heeft de oplossing ook nog niet aangezien ze op korte termijn geen nieuwe datum kunnen noemen. Anders wacht je die paar dagen en communiceer je die datum ineens lijkt me.

Maar dat is idd mijn eigen inschatting.

N1v3K

Quote from: Teejoo on November 30, 2018, 15:42:52
Dat zal vast, maar wat heeft dat met de keuze om niet te willen wachten op een projector als je zonder zit?

First world problems ...

simsatit

#584
Quote from: N1v3K on November 30, 2018, 15:28:37
Ow.. de horror..

Er zijn ergere dingen, toch?  ;)

Mag een ieder zelf weten toch wat vervelend is? zit nu 3 maanden zonder projector, het nieuwe scherm hangt al bijna 2 maanden en dan zou ik vanaf nu nog 3 maanden moeten wachten misschien..
De post waarop je reageert zeg ik dat ik hooguit 2 maanden nog wil wachten (bij elkaar dus 5 maanden) en dat is voor mij idd wel lang om zonder projector te zitten :confused:
Wij hebben verder ook geen tv om over naar huis te schrijven en doen alle entertainment/ontspanning qua beeld via de projector, maar waarom zit ik mezelf nu helemaal te verdedigen eigenlijk LOL

Ik ga proberen geduld te hebben, als het half februari wordt, okee maar pfff het wachten is wel naar haha
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

N1v3K

Quote from: simsatit on November 30, 2018, 17:09:30

Wij hebben verder ook geen tv om over naar huis te schrijven...

Ach. Het is iets. ;)

Ik zit zelf ook al 2 maanden zonder projector. En zoals het er naar uitziet, gaat dat nog wel een jaar duren. Kijk ik wel gewoon tv :)

Maaruh... Je bent niet bereid nog eens maanden te wachten... Wat ga je doen dan? Als het wel zover komt? Andere projector?

simsatit

#586
Quote from: N1v3K on November 30, 2018, 17:13:51
Ach. Het is iets. ;)

Ik zit zelf ook al 2 maanden zonder projector. En zoals het er naar uitziet, gaat dat nog wel een jaar duren. Kijk ik wel gewoon tv :)

Maaruh... Je bent niet bereid nog eens maanden te wachten... Wat ga je doen dan? Als het wel zover komt? Andere projector?

ik ga proberen nog geduld te hebben, wil namelijk wel heel graag de N7, hoop gewoon dat het half januari wordt ofzo..

Verder ben ik ook een stereo freak en vermaak me ook prima met muziek luisteren maar mis echt het grote scherm...

Andere optie is voor de time being een X7900, maar eigenlijk denk ik dat ik er spijt van ga krijgen..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

N1v3K

Quote from: simsatit on November 30, 2018, 17:16:55

Verder ben ik ook een stereo freak en vermaak me ook prima met muziek luisteren maar mis echt het grote scherm...

Ja, mis ik ook wel. Maar gelukkig hebben we hier een VUE met Dolby Cinema  ;D

Quote
Andere optie is voor de time being een X7900, maar eigenlijk denk ik dat ik er spijt van ga krijgen..

Of een tweedehands instapper, die je weer vlot kunt verkopen.
Ga je in ieder geval nog steiler achterover vallen als de N7 er dan uiteindelijk staat ;)

simsatit

Quote from: N1v3K on November 30, 2018, 17:23:18


Of een tweedehands instapper, die je weer vlot kunt verkopen.
Ga je in ieder geval nog steiler achterover vallen als de N7 er dan uiteindelijk staat ;)

Zit ik ook aan te denken, en wat vaker naar de bios is ook nog een idee trouwens ja!
Het is gewoon teleurstellend maar idd zeker geen einde wereld scenario ofzo ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

scoc

Quote from: Teejoo on November 30, 2018, 16:13:44
Ik denk zelf toch echt langer dan 2 weken. Het is blijkbaar een serieus probleem wat men de afgelopen weken al niet heeft kunnen oplossen, tel daar feestdagen etc bij op. En men heeft de oplossing ook nog niet aangezien ze op korte termijn geen nieuwe datum kunnen noemen. Anders wacht je die paar dagen en communiceer je die datum ineens lijkt me.

Maar dat is idd mijn eigen inschatting.

Idd, als het een vertraging van 2-4 weken was had men echt zo geen officiele communicatie gedaan zoals deze. Die mededeling zal voor hen pijnlijk geweest zijn en doen ze echt niet voor een vertraging van een paar weekjes. Het zal hen denk ik echt moeite kosten om deze in Q1 geleverd te krijgen.

Sony zal dit natuurlijk mischien graag lezen maar wie eerst lacht ...
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

scoc

Quote from: simsatit on November 30, 2018, 17:26:28
Zit ik ook aan te denken, en wat vaker naar de bios is ook nog een idee trouwens ja!
Het is gewoon teleurstellend maar idd zeker geen einde wereld scenario ofzo ;)
Vaker naar de bios lijkt me geen goed plan ... de meeste zitten te tokkelen op hun smartphone, bellen, praten ... en beeld dat echt niet beter is dan thuis.

Een 2de hands projector voor paar maanden kan de pijn verzachten.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

J.A.F._Doorhof

Het kan best met 1-2 weken vertraging opgelost zijn.
MAAR.... dit soort dingen kan ook rustig inderdaad 1-2-3 maanden duren, maar goed ik ga er zelf vanuit dat we spreken over max 1 maand (hoop ik).

En even over dat het vreemd is....
Ik heb een paar geleden bij een groot merk bij het proto type aangegeven dat er een probleem was met het CMS, en dit werd gewoon genegeerd (ik deed vast wat verkeerd), projector is gewoon uitgekomen en kon daarna dus terug om gefixed te worden..... ooops zat toch een foutje in.

Dus alleen maar goed dat ze het zo melden (wij kregen dezelfde brief).
Beter 1-2 maanden/weken wachten en meteen goed, dan een product wat je helemaal geinstalleerd hebt en daarna met de natuurlijk altijd zeer voorzichtige post heen en weer gestuurd moet worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

N1v3K

Quote from: scoc on November 30, 2018, 17:40:58
Vaker naar de bios lijkt me geen goed plan ... de meeste zitten te tokkelen op hun smartphone, bellen, praten ... en beeld dat echt niet beter is dan thuis.


:wacko:

Betere bioscoop uitzoeken dan. Hier echt geen last van  ....

rugal2

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 30, 2018, 18:27:27
En even over dat het vreemd is....
Ik heb een paar geleden bij een groot merk bij het proto type aangegeven dat er een probleem was met het CMS, en dit werd gewoon genegeerd (ik deed vast wat verkeerd), projector is gewoon uitgekomen en kon daarna dus terug om gefixed te worden..... ooops zat toch een foutje in.

Dus alleen maar goed dat ze het zo melden (wij kregen dezelfde brief).
Beter 1-2 maanden/weken wachten en meteen goed, dan een product wat je helemaal geinstalleerd hebt en daarna met de natuurlijk altijd zeer voorzichtige post heen en weer gestuurd moet worden.

Ik ben het zeker met je eens dat het goed is dat JVC wacht met het uitbrengen van de projectoren totdat ze 100% zeker zijn dat alles op orde is.
Inderdaad liever een goed werkende projector waar we wellicht langer op moeten wachten dan een projector nu gehaast uitbrengen en dan later terug moeten sturen voor een herstel.
Daar zit uiteindelijk ook niemand op te wachten.


riwi

Quote from: simsatit on November 30, 2018, 17:09:30
Mag een ieder zelf weten toch wat vervelend is? zit nu 3 maanden zonder projector, het nieuwe scherm hangt al bijna 2 maanden en dan zou ik vanaf nu nog 3 maanden moeten wachten misschien..
De post waarop je reageert zeg ik dat ik hooguit 2 maanden nog wil wachten (bij elkaar dus 5 maanden) en dat is voor mij idd wel lang om zonder projector te zitten :confused:

Jeetje man, Ik zit daar nog zwaarder mee. Heb nu mijn X5000 1 week in reparatie en begin echt ontwennings verschijnselen te vertonen. Nog 1 week erbij dan koop ik een nieuwe :)  ;D  :baaa:
Met kerst wil ik zeker niet zonder zitten. Dan koop ik zeker iets ter overbrugging. Dan maar wat afschrijvingskosten.

scoc

Quote from: N1v3K on November 30, 2018, 21:23:13
:wacko:

Betere bioscoop uitzoeken dan. Hier echt geen last van  ....
Met alle respect maar vermoed dat dit in Nederlandse bioscoop vergelijkbaar is. Het is wel of de jeugd van tegenwoordig denkt dat ze wel effe kunnen multitasken met phone, gebabbel en fimpje kijken. En dan die stinkende nacho's  ;)

In mijn geval gaat het over Kinepolis Antwerpen en ga daar al zeker 20 jaar. De laatste 5 jaar wel heel weinig.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Edliver

#596
Zou JVC een afspraak hebben met de cinema's  :devil: :devil:
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

scoc

Ik denk eerder dat JVC een ex-Sony medewerker aangenomen heeft vorig jaar die eigenlijk als spion in dienst was van zijn (ex)werkgever.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

scoc

Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

reza

Ik denk ook echt dat het pas rond Maart opgelost zal zijn. Ook zullen er weer nieuwe vacatures komen bij JVC denk ik zo maar  :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"