JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Was er niet een mistery guest?

simsatit

Inderdaad rustig aan!
Werner, kun je alleen nog een vraagje beantwoorden?
Doet de dynamische iris (N5) het nu wel met HDR content?
Thanks
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Masterkale

Quote from: simsatit on October 19, 2018, 11:39:12
Inderdaad rustig aan!
Werner, kun je alleen nog een vraagje beantwoorden?
Doet de dynamische iris (N5) het nu wel met HDR content?
Thanks

Nee dat gaat over de JVC en is offtopic ;)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Teejoo

Is er eigenlijk al een datum van uitlevering bekend?

Masterkale

Quote from: Teejoo on October 19, 2018, 13:27:57
Is er eigenlijk al een datum van uitlevering bekend?

Ze is toch getrouwd? ;)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

simsatit

Quote from: Teejoo on October 19, 2018, 13:27:57
Is er eigenlijk al een datum van uitlevering bekend?

Eind November denk ik, misschien zelfs pas begin December, even wachten nog..
En voor iemand die een N5 in order heeft staan (en zijn projector dus al verkocht heeft pff) is dat best lang sniksnik

Al hoop ik natuurlijk eerder, maar wil mezelf niet gek maken.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Van AVS:

** Official Update that I received from JVC this morning:

The DLA-NX5 and DLA-RS1000 will not arrive until the third week in November. We will receive initial quantities of DLA-NX7/DLA-RS2000 and DLA-NX9/DLA-RS3000 as anticipated at the end of October. However, due to the extremely high volume of existing orders, the quantities arriving will not be sufficient to satisfy all. We will do our very best to allocate this product equitably to accommodate our dealers.

Sh!ps

:( :(

Nauja als die dan maar binnen is voor sinterklaas.. :D O0  hoop ik toch iig..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

denoontje

Quote from: simsatit on October 19, 2018, 17:12:31
Van AVS:

** Official Update that I received from JVC this morning:

The DLA-NX5 and DLA-RS1000 will not arrive until the third week in November. We will receive initial quantities of DLA-NX7/DLA-RS2000 and DLA-NX9/DLA-RS3000 as anticipated at the end of October. However, due to the extremely high volume of existing orders, the quantities arriving will not be sufficient to satisfy all. We will do our very best to allocate this product equitably to accommodate our dealers.

Sh!ps

:( :(

Nauja als die dan maar binnen is voor sinterklaas.. :D O0  hoop ik toch iig..

dat moet wel ja want hij past niet in je schoen :P

scoc

Op het Amerikaanse avsforums staan er wat mindere berichten ivm latere levertijden ivm een mogelijks issue dat ontdekt is inzake kwaliteitscontrole. Wat het exact is is niet duidelijk sommige menen iets ivm koeling maar dit laatste kan evengoed fake news zijn.

De levertijden zouden met 4-6 weken vertraagd zijn in de US tot December.

Feit is wel dat dit voor JVC een nieuw chassis is en 1ste reeks die er gebruik van maakt.

Afwachten.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

H&C Hifi

Quote from: scoc on October 27, 2018, 13:25:35
Op het Amerikaanse avsforums staan er wat mindere berichten ivm latere levertijden ivm een mogelijks issue dat ontdekt is inzake kwaliteitscontrole. Wat het exact is is niet duidelijk sommige menen iets ivm koeling maar dit laatste kan evengoed fake news zijn.

De levertijden zouden met 4-6 weken vertraagd zijn in de US tot December.

Feit is wel dat dit voor JVC een nieuw chassis is en 1ste reeks die er gebruik van maakt.

Afwachten.

N7 en NX9 staan zover ik weet nog steeds op begin november.

Teejoo

Quote from: scoc on October 27, 2018, 13:25:35
Op het Amerikaanse avsforums staan er wat mindere berichten ivm latere levertijden ivm een mogelijks issue dat ontdekt is inzake kwaliteitscontrole. Wat het exact is is niet duidelijk sommige menen iets ivm koeling maar dit laatste kan evengoed fake news zijn.

De levertijden zouden met 4-6 weken vertraagd zijn in de US tot December.

Feit is wel dat dit voor JVC een nieuw chassis is en 1ste reeks die er gebruik van maakt.

Afwachten.
heb je een linkje?

scoc

Quote from: Teejoo on October 27, 2018, 14:14:45
heb je een linkje?
Zie pb ... want ik vermoed dat er een huisbijbel is waarbij ik geen andere forums mag vermelden. :sleep:
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

Quote from: scoc on October 27, 2018, 16:10:37
Zie pb ... want ik vermoed dat er een huisbijbel is waarbij ik geen andere forums mag vermelden. :sleep:
Nee hoor!

scoc

Zo te horen en lezen is er toch een zekere vertraging zowel in UK als US met 1 maand voor de nieuwe JVC's tot begin Dec. In de US zou JVC zelf een extra lamp geven als compensatie bij early pre-orders. Is natuurlijk een veel grotere markt, ik zie het JVC hier nog niet doen of misschien een extra lenscap  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

vik

Wie bij mij een pre-order plaatst en mocht het te lang duren; extra korting. Of een lampje doen we ook niet moeilijk om.  ;)

Quote from: scoc on October 30, 2018, 21:32:47
Zo te horen en lezen is er toch een zekere vertraging zowel in UK als US met 1 maand voor de nieuwe JVC's tot begin Dec. In de US zou JVC zelf een extra lamp geven als compensatie bij early pre-orders. Is natuurlijk een veel grotere markt, ik zie het JVC hier nog niet doen of misschien een extra lenscap  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Dat zijn wel lampjes van 600 euro  :D

H&C Hifi

Quote from: Kjelt on October 31, 2018, 08:52:18
Dat zijn wel lampjes van 600 euro  :D

Als je de adviesprijs hanteert is er nog wel wat ruimte voor onderhandelingen... :sleep:

Kjelt

Ah op die fiets , ja de marges op JVC zijn lekker  :)

H&C Hifi

Quote from: Kjelt on October 31, 2018, 10:50:24
Ah op die fiets , ja de marges op JVC zijn lekker  :)

Niet anders dan andere,  en een lamp kost trouwens geen 600...

schedel

Ik zal wel graag de JVC X7900, N5 en N7 naast elkaar willen zien!
T+A | REL | Denon | JVC

Teejoo

Quote from: schedel on November 13, 2018, 08:52:47
Ik zal wel graag de JVC X7900, N5 en N7 naast elkaar willen zien!
Die N7 wil iedereen zien..

J.A.F._Doorhof

We hebben er 1 in bestelling
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

home@the movies

Quote from: schedel on November 13, 2018, 08:52:47
Ik zal wel graag de JVC X7900, N5 en N7 naast elkaar willen zien!

We hebben alle drie de modellen besteld om permanent in demo te zetten, van zodra ze geleverd zijn organiseren we nog een extra mini shoot out zodat jullie ze één op één kunnen vergelijken.

vik

Ook hier staat de N7 binnen kort te "shinen" en zal weer wat demo dagen organiseren.

We laten de Bossche-Bollen en gezelligheid weer rijkelijk vloeien .
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

N1v3K

Quote from: home@the movies on November 14, 2018, 00:20:01
We hebben alle drie de modellen besteld om permanent in demo te zetten, van zodra ze geleverd zijn organiseren we nog een extra mini shoot out zodat jullie ze één op één kunnen vergelijken.

Top!  :clapping: