JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Ik loop ze straal voorbij volgens mij..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

simsatit

#426
Quote from: Teejoo on October 16, 2018, 19:14:35
Is glas nou per definitie beter vraag ik me af? Als leek zou ik zeggen ja, maar de Sony's hebben allemaal kunsstof.

Nou per definitie beter zou ik niet zo direct willen stellen, het ligt aan het kunstof, zal wel BAK4 zijn denk ik.
Daar zijn ook heel scherpe objectieven mee te maken.
Glas is wat stabieler in temperatuur wisselingen, belangrijk in optiek als bv een verrekijker, spotting scope of telescoop.
Niet iets waar je je in je HT nu zo druk over hoeft te maken.
Veel hangt ook af van de coating en de perfectie van het slijpen, chromatische abberatie zullen beide materialen hebben, maar zou glas licht in het voordeel kunnen zijn, alsmede transparantie, maar nogmaals, minimaal bij goed ontworpen lenzen, wil je echt mooi, kom je uit bij ED objectieven of fluoriet, maar dan komt er toch echt een ander prijskaartje aan te hangen..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Teejoo

#427
Quote from: reza on October 16, 2018, 19:25:25
Ik loop ze straal voorbij volgens mij..
Tuurlijk Reza 😂

reza

#428
Als ze er zo bij loopt niet nee ^^


:D :D :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: simsatit on October 16, 2018, 18:53:28
Wat is de N15?
Drie gestackte N5's om 5000 Lumens te krijgen  ;D
Denk dat hij de Nx9 bedoeld  ;)

Kjelt

en nu snel weer ontopic

Teejoo


denoontje

Quote from: Kjelt on October 16, 2018, 19:44:03
Drie gestackte N5's om 5000 Lumens te krijgen  ;D
Denk dat hij de Nx9 bedoeld  ;)
idd

home@the movies

#433
Quote from: Kjelt on October 16, 2018, 19:45:53
en nu snel weer ontopic

;D ;D
Sorry, nog heel even off topic dan, als ik ook even mag  :angel:
Ik snap jullie ongeduld jongens, echt waar, maar ik heb amper tijd gehad om adem te halen. Ben nu net op mijn hotelkamer terug van de show in Monterrey (1h nachts) morgen op 8h s'morgens alweer het vliegtuig op, vlucht van 5 uur naar Punta Cana. Overmorgen show, dan weer 7 uur vliegen naar Brazilië, dag daarna weer show enz. :crazy: :crazy:
Als klap op de vuurpijl was ik mijn memory stik op de luchthaven in België vergeten met daarop de print screens van de Calman metingen. Mijn zoon heeft die ondertussen van de calibratie laptop thuis gehaald en via mail verzonden.  :crazy: :crazy:

Maar ik klaag niet hoor, heb het nog steeds behoorlijk naar mijn zin hier  ;D ;D, in bijlage een paar foto's van mijn werkplek van 2 dagen geleden.

Teejoo

Quote from: home@the movies on October 17, 2018, 08:06:30
;D ;D
Nog heel even off topic dan, als ik ook even mag  :angel:
Ik snap jullie ongeduld jongens, echt waar, maar ik heb amper tijd gehad om adem te halen. Ben nu net op mijn hotelkamer terug van de show in Monterrey (1h nachts) morgen op 8h s'morgens alweer het vliegtuig op, vlucht van 5 uur naar Punta Cana. Overmorgen show, dan weer 7 uur vliegen naar Brazilië, dag daarna weer show enz. :crazy: :crazy:
Als klap op de vuurpijl was ik mijn memory stik op de luchthaven in België vergeten met daarop de print screens van de Calman metingen. Mijn zoon heeft die ondertussen van de calibratie laptop thuis gehaald en via mail verzonden.  :crazy: :crazy:

Maar ik klaag niet hoor, heb het nog steeds behoorlijk naar mijn zin hier  ;D ;D, in bijlage een paar foto's van mijn werkplek van 2 dagen geleden.
Allemaal leuk Werner, maar waar is die foto waar Shakira om je nek hangt 😊  Maar verder supercool! Pro audio en video wereld is gewoon erg leuk om in te werken!

home@the movies

#435
Quotewaar is die foto waar Shakira om je nek hangt 😊 
Dat is voor het privé archief hé  ;)

Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt, wel hier is een foto waar ze rond mijn nek hangt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sorry deze kon ik niet laten liggen, het was een open doel.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Hahaha 'All access!" Ja ja..

Kjelt

 :D
Zijn wel veel uren die je draait zo, maar ach als je 3 maanden een concert doet en de rest van het jaar niet meer hoeft te werken  :angel:

donaldk

#439
Quote from: Teejoo on October 16, 2018, 19:19:19
Nou, dat zou ik toch een toffe verassing vinden als ik daar op 10 november tegenaan loop tussen al de HT- forum nerds!

Aanvulling: ik realiseer me dat zij waarschijnlijk in het Donald segment zal shoppen, dus grijp je kans Donald!!

Ongetwijfeld comped by Barco of wie haar touring rigs ook levert, dus die hoeft niet te shoppen. Heeft Werner dan ook walls staan, want dat past vast beter dan een beamer, bij al die witte muren en grote glazen wanden.

https://www.youtube.com/watch?v=PYdR1oAjQDE

Als het goed is heeft ze elders ook nog huizen, o.a. Barcelona. Werk dus een beetje verdelen? Peter in Miami, Werner in zijn favoriete stad Barcelona...

donaldk

Quote from: home@the movies on October 17, 2018, 08:06:30
;D ;D
Sorry, nog heel even off topic dan, als ik ook even mag  :angel:
Ik snap jullie ongeduld jongens, echt waar, maar ik heb amper tijd gehad om adem te halen. Ben nu net op mijn hotelkamer terug van de show in Monterrey (1h nachts) morgen op 8h s'morgens alweer het vliegtuig op, vlucht van 5 uur naar Punta Cana. Overmorgen show, dan weer 7 uur vliegen naar Brazilië, dag daarna weer show enz. :crazy: :crazy:
Als klap op de vuurpijl was ik mijn memory stik op de luchthaven in België vergeten met daarop de print screens van de Calman metingen. Mijn zoon heeft die ondertussen van de calibratie laptop thuis gehaald en via mail verzonden.  :crazy: :crazy:

Maar ik klaag niet hoor, heb het nog steeds behoorlijk naar mijn zin hier  ;D ;D, in bijlage een paar foto's van mijn werkplek van 2 dagen geleden.

Wow Werner dat is het echte werk.

denoontje

Gaaf man....where hobby meets work


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

simsatit

Vraagje aan degene die de N5 al hebben gezien;
Werkt de DI in HDR stand?
Zou mooi zijn maar zal helaas wel niet ivm licht tekort..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Teejoo

Quote from: simsatit on October 18, 2018, 21:23:16
Vraagje aan degene die de N5 al hebben gezien;
Werkt de DI in HDR stand?
Zou mooi zijn maar zal helaas wel niet ivm licht tekort..
Wat is DI?

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Wat een leven Werner..beetje de Toy boy uithangen van Shakira  :P


Quote from: home@the movies on October 17, 2018, 08:13:28
Dat is voor het privé archief hé  ;)

Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt, wel hier is een foto waar ze rond mijn nek hangt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sorry deze kon ik niet laten liggen, het was een open doel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

home@the movies

Quote from: vik on October 19, 2018, 07:26:14
Wat een leven Werner..beetje de Toy boy uithangen van Shakira  :P

Ja, maar ook hard en vooral lang werken hoor, het is nu alweer 2h30 s'nachts en morgen om 9h30 staat er een vlucht van 7h op de planning naar Brazilië. Maar goed, er zijn erger plaatsen en vooral veel erger mensen om voor te werken  ;D ;D ;D Ben blij dat jullie meelleven, ook al is het off topic.
Ik wil gerust ergens een afzonderlijk klein topic maken hoor met een klein reisverslagje en foto's van de verschillende concerten. Ga morgen op het vliegtuig trachten een eerste versie van de review te schrijven, als ik tenminste wakker kan blijven, iets waar ik voor vrees. we hebben nog tot 5 November te gaan en dan duik ik recht in de opbouw van de Home Cinema Happening. 10 dagen later ben ik dan alweer weg voor twee weken naar Abu Dhabi voor een opdracht. Ik heb mijzelf weer wat veel hooi op mijn vork laten nemen, ik leer het nooit ;-)

Teejoo

Dat aparte reisverslag lijkt me erg leuk!

Sjaak_Banaan

Doe maar rustig aan Werner, spaar je krachten voor de Home Cinema Happening. :D
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder