JVC 4k projectoren 2019

Started by vik, August 17, 2018, 07:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Teejoo

Quote from: simsatit on November 28, 2018, 16:51:43
Hoop maar dat de N7 er voor de kerst is, wij kijken dan graag films met vrienden en familie, vaste prik😎
Wij hebben ook bijna 2 weken vrij met die dagen, en zijn kijken in periode ook bijna dagelijks film met z'n tweeën. De JVC zou dan erg welkom zijn!

Anders ga ik alsnog de VW760 halen  :devil:

Teejoo

Quote from: donaldk on November 28, 2018, 18:53:45
Vage shit, geen pixels te zien.
Hier moest ik tocht echt even om lachen! En ook nog eens ontopic Donaldk!  :clapping:

simsatit

Quote from: Teejoo on November 28, 2018, 19:08:20
Wij hebben ook bijna 2 weken vrij met die dagen, en zijn kijken in periode ook bijna dagelijks film met z'n tweeën. De JVC zou dan erg welkom zijn!

Anders ga ik alsnog de VW760 halen  :devil:

Ik wacht het sowieso rustig af, maar aan de andere kant kan ik niet wachten,
of zoals een neerlands caberet grootmeester al eerder zei:
rustig aan, maar rap een beetje😆
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Teejoo


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

simsatit

#555
tsja, een hoop onduidelijk dus, JVC zou toch beter een duidelijk en eerlijk persbericht de deur uit kunnen doen zodat iedereen op de hoogte is van de stand van zaken, als Grobi al niets weet en zelfs een levering niet ziet verschijnen zijn er vast wat mensen van JVC die hun klanten zouden moeten informeren op 'vakantie' ofzo..
Ik blijf bij mijn N7 maar het geeft niet veel vertrouwen als ik dit soort berichten lees dat JVC er boven op zit..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

buckler

Quote from: Teejoo on November 28, 2018, 19:10:23
Hier moest ik tocht echt even om lachen! En ook nog eens ontopic Donaldk!  :clapping:

hahaha...lol... en dit keer ook te begrijpen wat hij zegt... ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Quote from: Teejoo on November 28, 2018, 19:08:20

Anders ga ik alsnog de VW760 halen  :devil:

Dat zou ook geen straf zijn toch? en ben je ook gelijk van het re-calibreren af...
Zeker een pracht machine vond ik.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

ppeter

Quote from: ThomasBelgium on November 28, 2018, 16:30:54
Test van de NX9..

http://www.projectorjunkies.com/jvc-dla-nx9-review-2/
En ik vind het dan weer geweldig!

Mocht ik de eurokes hebben, het was zeker mijn volgende beamer!
Maar zou al heel tevreden zijn met een N5!  :colgate:
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

J.A.F._Doorhof

Al eerder vermeld.
Wil je je JVC snel hebben wacht dan niet te lang met bestellen.

Wil je de laser... We hebben 1 760 met 400 uur op de teller te koop voor weinig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 29, 2018, 09:12:38
Wil je de laser... We hebben 1 760 met 400 uur op de teller te koop voor weinig
Understatement  :tounge2:

J.A.F._Doorhof

Laten we het zo zeggen. Voor een 760 met 400 uur op de teller is het een koopje ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 29, 2018, 11:54:54
Laten we het zo zeggen. Voor een 760 met 400 uur op de teller is het een koopje ;)

Waar staat ie? Kan het verkoop topic niet vnden.


RonG


home@the movies

Vandaag dit bericht mogen ontvangen  :(

Kjelt

Ouch dat is een domper.
Dit heb ik eigenlijk nog niet eerder meegemaakt, de hele productie stil gelegd.   :o
Dan moet het een serieus kwaliteits issue zijn geweest.
Wel goed dat ze zo'n beslissing durven te nemen ipv een minder product uit te leveren.

simsatit

Ouch, pijnlijk😫

dus half december is nu 'out the door'?
Dat zou jammer zijn😭

Er zullen zeker mensen zijn die nu voor Sony gaan, ik wacht nog wel op de N7, maar het is wel een lange zit zo.. (had in oktober mijn X5000 al verkocht)
Gelukkig heb ik ook een audiohobby dus i'll survive, maar ik schat in dat als de N7 komt ik al 3 maanden projectorloos ben.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Kjelt

Aangezien ze schrijven "decided to postpone the release" en "announce details concerning the new release date once established" denk ik dat we dit jaar geen JVC projectoren hoeven te verwachten.
Ze hebben dus een kwaliteitsprobleem met een component die door een ander bedrijf wordt gemaakt.
Afhankelijk of dit een kritische component is (bv een lensdeel of iets unieks) of dat het om generieke component gaat waar meerdere fabrikanten voor zijn, zal de vertraging korter of langer duren. Mijn inschatting is dat het niet om iets kleins gaat want dan hadden ze heel snel van leverancier kunnen wisselen en dat ze nu een behoorlijk probleem hebben om zo'n "heftige" stap nu te nemen.
Jammer ik had mijn N5 ook graag gehad maar dan wachten we maar wat langer.

scoc

#569
Wel een beetje beschamend van JVC dat men dit niet eerder tijdens kwaliteitscontrole heeft ontdekt. Maar tja ... we zien het overall Quality Assurance etc wordt altijd naar achter geschoven en zo lang mogelijk uitgesteld en telkens minder en minder tijd mag er aan besteed worden omdat sommige dit louter als een cost overhead zien. Nu zie in je zo'n geval als JVC wat dit brengt ... ontevreden dealers en klanten en ook wel wat reputatieschade die hen mischien nog iets meer kost.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Kjelt

Als je ooit in productie hebt gewerkt dan weet je dat er een verschil is tussen de eerste proto type serie en massa productie draaien.
Het gaat hier om een toeleverancier waar de kwaliteitscontrole van deze component kennelijk niet overeen kwam met de gevraagde kwaliteit. Bij JVC zit het dus wel goed anders was dit niet aan het licht gekomen.

H&C Hifi

Quote from: scoc on November 30, 2018, 11:34:52
Wel een beetje beschamend van JVC dat men dit niet eerder tijdens kwaliteitscontrole heeft ontdekt.

Ik weet niet... ..dit probleem is juist naar voren gekomen tijdens de checks

H&C Hifi

Quote from: Kjelt on November 30, 2018, 11:47:07
Als je ooit in productie hebt gewerkt dan weet je dat er een verschil is tussen de eerste proto type serie en massa productie draaien.
Het gaat hier om een toeleverancier waar de kwaliteitscontrole van deze component kennelijk niet overeen kwam met de gevraagde kwaliteit. Bij JVC zit het dus wel goed anders was dit niet aan het licht gekomen.

Juist  :worship:

scoc

#573
Quote from: Kjelt on November 30, 2018, 11:47:07
Als je ooit in productie hebt gewerkt dan weet je dat er een verschil is tussen de eerste proto type serie en massa productie draaien.
Het gaat hier om een toeleverancier waar de kwaliteitscontrole van deze component kennelijk niet overeen kwam met de gevraagde kwaliteit. Bij JVC zit het dus wel goed anders was dit niet aan het licht gekomen.
Normaal gezien doe je eerst een pre-productie run om zo'n zaken op te merken en dan bepaal je een een productie datum en leverdatum. JVC heeft hier duidelijk een foute inschatting gemaakt om een datum te geven zonder eerst een deftige pre-productie run. Je mag fan zijn van een merk maar als het fouten zoals deze maakt dan mag het ook gezegd worden. En tja het is een 3rd party component maar enkel JVC weet hoeveel nieuwe componenten van 3rd parties men heeft gebruikt. Dan had men vroeger een juist risico kunnen inschatten. Dit is gewoon imago schade. Nu kan je zeggen goed van JVC dat men dit durft doen maar de echte reden is meer dan waarschijnlijk dat men geen andere keuze had.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

reza

Bedankt Werner voor het delen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"