B&W HTM62

Started by mountainstar, August 10, 2018, 13:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mountainstar

Ik heb momenteel de HTM62 als center speaker in mijn audio opstelling staan. Ik vind echter dat stemmen niet echt heel duidelijk uitkomen en overweeg om een andere center-speaker aan te schaffen. Omdat ik de B&W 6-serie heb zoek ik momenteel een wat oudere HTM61. Echter lees ik daar wisselende reviews over. Iemand ervaring met deze center speaker of aanbeveling voor een heldere en krachtige centerspeaker? Voor nu wordt deze nog aangestuurd door een SR6005 maar dat wordt een SR5012.
SR6012 - OPPO 203 - Rega RP1- LG OLEDC855 - B&W 684 Home cinema package

Fox

Als de stemmen niet duidelijk overkomen, wat is de rest van je apparatuur.

Er kunnen veel zaken meespelen, als de processing, versterking, de gebruikte kabel en de plaatsing van de speaker (akoestiek van de ruimte).

Ik denk dat je eerst meer info moet geven, voor je een advies kan krijgen.

paulkokkie

B&W HTM61 S2. heb ik aan mijn Denon AVR4520 hangen. Maar dat is een nieuwe, twee weken oud.
Je bent van harte welkom om hier te komen luisteren.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Pjotrovic

Ik zou voor de cs6 S2 gaan, had ik in combi met Marantz Sr 7005 en DM 604S3. Erg fijne center speaker
Marantz SR7005 - Pana TXP 46S10 - B&W CM6 S2 - B&W M1 S2- Pioneer DV 575A (ivm SACD) Mede8er 600xd3 - Synology 212+  -PS4 --PS3 slim- Samsung H380R - Cisco - HD recorder -

evilniek

Quote from: mountainstar on August 10, 2018, 13:36:41
Ik heb momenteel de HTM62 als center speaker in mijn audio opstelling staan. Ik vind echter dat stemmen niet echt heel duidelijk uitkomen en overweeg om een andere center-speaker aan te schaffen. Omdat ik de B&W 6-serie heb zoek ik momenteel een wat oudere HTM61. Echter lees ik daar wisselende reviews over. Iemand ervaring met deze center speaker of aanbeveling voor een heldere en krachtige centerspeaker? Voor nu wordt deze nog aangestuurd door een SR6005 maar dat wordt een SR5012.

Ik heb een hele set B&W gehad, en die H(aa)TM61 is echt een verschrikkelijke luidspreker, niet aan beginnen niets zo irritant als een niet matchende center.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo