Probleem met tweedehands gekochte Nordost Red Dawn luidsprekerkabels

Started by Hoeksel, August 10, 2018, 06:46:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hoeksel

Op het oog is Hoeksel zeker heel blij, ben dus ook heel benieuwd naar wat het op het oor gaat doen! Morgen gaat het pakketje al op de post, ik kijk er naar uit! Veel dank!

Peerless Monster

Quote from: Sopper on August 14, 2018, 21:54:02
Zo... en klaar is Kees... euh, Nordost

Foto's trekken raar uit elkaar  >:(

Mooi werk!!
Leuk zo'n forum 🤘
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

denoontje

Mooo werk, goed dat verkoper betaald[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

AudioEnZo


Richi

Ziet er weer strak uit hoor! Fijn dat het zo is opgelost.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Hoeksel

Gisteren de kabels netjes ontvangen, ze zien eruit als nieuw! Vanochtend aangesloten, wat uurtjes verschillende muziek, en de eerste indruk is goed, dat wil zeggen dat volume en klank helemaal prima zijn.
Ik laat ze nu een tijdje spelen alvorens ik het vergelijk met mijn oude kabelset opnieuw ga doen.

Met dank aan Sopper!

Hoeksel

Nog even een afsluitende opmerking: de kabels zijn een blijvertje gebleken! Alle benoemde problemen zijn weg, de kabels klinken geweldig op mijn set en de trouwe Xindak FS-3 kabels mogen een nieuwe eigenaar krijgen.

Sopper

Quote from: Hoeksel on August 25, 2018, 10:43:05
Nog even een afsluitende opmerking: de kabels zijn een blijvertje gebleken! Alle benoemde problemen zijn weg, de kabels klinken geweldig op mijn set en de trouwe Xindak FS-3 kabels mogen een nieuwe eigenaar krijgen.

Goed om te horen!
Blij dat ik je kon helpen en ik wens je veel luisterplezier  ;)
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables