marantz blu ray 4k

Started by bink79, August 2, 2018, 15:13:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bink79

hoi forum leden

wat me op viel dat er nog steeds geen marantz blu ray spelers 4k te koop zijn

maar weten jullie waarom die er nog niet zijn toevallig






Sjaak_Banaan

Ik heb mij laten vertellen dat Marantz geen toekomst ziet in fysieke schijfjes, maar meer in streaming.
Er zou geen 4K versie komen...
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

bink79

oke bedankt

dan moet ik het bij me dure sony bdp x800 black houden die is ook whats hifi getest

of ik neem een ander merk maar daar ben ik nog niet uit wat ik dan moet nemen

de laatste model van marantz was de ud 707 black




haythijs

Pioneer komt met een 4k speler. Gezien de kwaliteiten van hun laatste topmodellen BD spelers als de LX 58, lijkt me dat ook zeker kwaliteit.
Overigens heb ik ook de Sony bdp800 en ben er zeer tevreden over. Heb nog een oude Oppo bdp93 en Pio bdp160 staan maar de Sony doet er niks voor onder, en ondersteunt alles wat ik hem voer. Ik mis niet echt iets aan deze speler, hooguit subtitle shift wellicht. Maar zowel beeld als geluid doet deze niks onder voor de andere 2. Ik heb wel eens een full BD bestand tegelijkertijd op alle drie de spelers afgespeeld middels usb en de Sony sprong er qua beeld uit. Qua audio hoorde ik geen verschil.
Kan me voorstellen dat als je een Marantzfan bent, je liever een speler van hen hebt. Blijft mooi spul!
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

bink79

#4
haythijs dat klopt want ik ben er ook super blij mee vooral kwa beeld en geluid want hij doet niet onder voor duurdere spelers het is echt een top speler  :wub:

want ik heb hem toen nieuw voor heel weinig kunnen kopen voor maar 200 euro  :clapping:

want die man had hem gewonnen en ik deed een bod via de mail en ik kon hem de volgende dag al ophalen  ;D

ik denk dat die man niet wist wat hij nieuw koste want hij ging gelijk akkoord met mijn bod  :pompom:

PascalP

wel jammer als er geen Marantz 4k speler komt, zou mooi staan bij de receiver die ik hopelijk deze week krijg ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono