PorscheHD Mancave. MINI HIFI kan groots klinken!! Muziek is mijn medicijn!

Started by PorscheHD, July 20, 2018, 18:55:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tabcam

Quote from: Richi on April 29, 2019, 13:42:52
Laat hem minimaal een week spelen voordat je er serieus naar gaat luisteren. Mijn nCores hadden twee weken nodig om lekker te gaan klinken. In het begin klonk het nogal 'hard en metalig'.


Je kan al wel luisteren of ze genoeg vermogen/controle hebben. En dan een oordeel uitstellen om je oren rustig te laten wennen. Enjoy!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

PorscheHD



PorscheHD


Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

i2Paq

Gefeliciteerd!

Maar dat wist ik al  ;D

Kan zijn dat de Parasounds met minder insturing (Gain) uitkonden.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

PorscheHD

Quote from: i2Paq on April 30, 2019, 16:27:47
Gefeliciteerd!

Maar dat wist ik al  ;D

Kan zijn dat de Parasounds met minder insturing (Gain) uitkonden.

Parasounds hadden ook gain de vol open stonden.

i2Paq

Quote from: PorscheHD on April 30, 2019, 19:42:13
Parasounds hadden ook gain de vol open stonden.

Dat zeg ik, de Parasounds konden meer met wat de vv leverde.

Met mijn vorige Klasse D had de koper het zelfde probleem. Die lusten meer spanning dan de vv. leverde.

Dus bi-ampen lukt niet echt en ik heb ze toen ook teruggenomen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

PorscheHD


PorscheHD

Ben klaar met dat eeuwige gezeik op dit forum over hoe ik mijn hobby uitvoer. Dus gesloten.

Ralf67


chansig

Tuurlijk...het is maar een scherm met wat woorden.Negeren van lusters werkt als een trein. Ondertussen gewoon lekker je eigen ding doen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

PorscheHD

Kan nergens meer wat plaatsen zonder dat gezemel over niks. Lees het ook bij anderen. Hobby delen is leuk maar constant hetzelfde gezeur lezen niet deel het uit plezier iets wat ik nu niet meer kan.

Tabcam

Jammer, ik zou zeggen slaap er nog een nachtje over maar je hebt je eigen posts al aangepast. Hoop dat je lekker door blijft hobbyen!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Contour

Ik wilde je nog waarschuwen, maar lijkt al te laat (ban reeds vergeven), leeghalen van posts is op dit forum niet toegestaan.

Richi

Jammer, maar ik begrijp het heel goed.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

scrutinizer

Jammer!
in je eigen showcase behoort je vrijheid van belevingsuiting te hebben zonder door de ballotage te moeten.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

i2Paq

Quote from: Contour on May 19, 2019, 11:18:50
Ik wilde je nog waarschuwen, maar lijkt al te laat (ban reeds vergeven), leeghalen van posts is op dit forum niet toegestaan.

Lijkt mij dat je in je eigen Showcase-topic gewoon mag doen en laten wat je wil?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Tabcam

Quote from: i2Paq on May 19, 2019, 14:51:08
Lijkt mij dat je in je eigen Showcase-topic gewoon mag doen en laten wat je wil?
Stoppen mag, je eigen posts leeghalen niet (i.v.m. leesbaarheid, artikel 3).
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

i2Paq

Quote from: TabCam on May 19, 2019, 15:00:45
Stoppen mag, je eigen posts leeghalen niet (i.v.m. leesbaarheid, artikel 3).

Gezien sommige zuigers en zeikerds hier kan ik het mij voorstellen dat je op een gegeven moment denkt "sterf met je troep" en je eigen topic leeg haalt.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

JGvH

Jammer Porsche HD, volgde je topic altijd met veel plezier en bij mijn weten heb ik je nooit veroordeeld. Suc6 met je hobby!!

mijkie

Quote from: chansig on May 19, 2019, 09:28:24
Tuurlijk...het is maar een scherm met wat woorden.Negeren van lusters werkt als een trein. Ondertussen gewoon lekker je eigen ding doen.

Gr. Hans

Is de enige goede manier !

Lekker je eigen ding doen en al wissel je elke dag van audio, jouw ding, geniet ervan en deel je ervaring !

Zoals je ziet, zijn er zat die je inbreng wel waarderen !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Michel205

Jammer, was leuk om volgen dat het niet altijd duur moet zijn en dat je op eigen stappen kan terugkeren, gewoon wat je zelf wilt  :thumbs-up:

JGvH

Wij willen Porsche HD ' s audio ervaringen  weer lezen op dit forum  :pompom: :pompom: :pompom: hopelijk bedenk je je!!

morca

Quote from: TabCam on May 19, 2019, 15:00:45
Stoppen mag, je eigen posts leeghalen niet (i.v.m. leesbaarheid, artikel 3).
Klopt.
Maar ik lees pas ook dat men bannen niet meer van deze tijd vind,het forumbeheer bedoel ik.
Dan waarom toch een ban?