PorscheHD Mancave. MINI HIFI kan groots klinken!! Muziek is mijn medicijn!

Started by PorscheHD, July 20, 2018, 18:55:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie


chansig

Het gaat hier helemaal niet over opvoeden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

PorscheHD

 :yin-yang:

fluissie

Quote from: chansig on January 20, 2019, 12:38:33
Het gaat hier helemaal niet over opvoeden.

Gr. Hans

Zeg ik ook niet .... Zeg alleen dat het zeker wel kan

PorscheHD

Quote from: fluissie on January 20, 2019, 12:42:29
Zeg ik ook niet .... Zeg alleen dat het zeker wel kan

Lees mijn post hierboven nog even goed ;)

chansig

Quote from: fluissie on January 20, 2019, 12:42:29
Zeg ik ook niet .... Zeg alleen dat het zeker wel kan

Dan heb je het nog steeds niet door.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: PorscheHD on January 20, 2019, 12:42:00
Voor nu ben ik blij met deze keuze en maakt het me een stuk rustiger en daar gaat het uiteindelijk om!

Logisch is het niet maar autisme ook niet dus dat zal wel met elkaar te maken hebben  :pompom:

En daar gaat het om !, Als jij voor jezelf er vrede mee heb is
Het toch helemaal prima :thumbs-up: , was ook geen kritiek
Wilde alleen aangeven dat het zeker wel mogelijk is

Een Chapeau voor de afgevallen kilo's trouwens ! Knap

Tabcam

Quote from: PorscheHD on January 20, 2019, 12:42:00
Dan heb je niet helemaal goed gelezen of het niet helemaal goed begrepen ;)  mijn autisme maakt het vrij onmogelijk. Mijn kinderen zijn prima opgevoed en zitten er niet aan. Maar in mijn situatie met mijn kleine autistische afwijking plus de kleine ruimte kan je je afvragen of het leuk is voor mijn kinderen dat pappa zo op z'n tenen loopt steeds in een huis waar hun in moeten opgroeien waar gek doen zo nu en dan bij hoort.

En van mijn vrouw kan ik niet verwachten dat ze constant op kinderen die op visite zijn let waar ze aanzitten of niet. Dat het überhaupt gebeurd is naar mijn mening slechte opvoeding van de ouders van die kinderen die dat doen maar goed heb helaas niet overal invloed op ;)

Ook ben ik afgelopen 10maanden 63 kilo afgevallen en de medicijnen voor mijn hoofd zijn wat in de war kwa docering wat het ook niet makkelijker maakt momenteel.

Het probleem in deze situatie is uiteindelijk en helemaal alleen ikzelf...... En dat maakt het momenteel niet werkend. Voor hoelang dit werkt voor mij? Daar doe ik geen uitspraken over, dat is altijd weer een verassing...... Voor nu ben ik blij met deze keuze en maakt het me een stuk rustiger en daar gaat het uiteindelijk om!

Logisch is het niet maar autisme ook niet dus dat zal wel met elkaar te maken hebben  :pompom:

Heel open dat je het zo beslissing zeer inzichtelijk maakt. Het lastige bij schrijven is dat het vaak anders geinterpreteerd wordt dan bedoeld. En wat mij betreft niet noodzakelijk want jouw eigen gemoedsrust is het belangrijkste.

Geniet van je nieuwe set up, je gezin en Je hopelijk voor lange tijd gevonden rust.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

fasteddie

Geniet zeker van je koptelefoon set....lekker oogjes dicht en nergens meer aan denken....ik begrijp heel goed wat je bedoelt en wie weet in de toekomst....?

PorscheHD

 :threadclosed:

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD


i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

PorscheHD

Zeker niet, versterker ook niet dus 1:grote verassing!

Reviews lijken goed en zo niet hebben we weer wat te doen komende maanden haha eerst maar eens zien hoe de versterker presteerd!

PorscheHD


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Marino

Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD

Enigste nadeel.......

Wil nog een Zamp zodat ze beide in Mono kunnen   :clapping: o en de grote broer van de Fynes  :headbanging:

Grapje voor nu hehe,

Zal morgen foto's maken zit nog te wachten op wat plugjes en een kabel voor ik het op z'n plek kan zetten.

PorscheHD


Xander32

Fyne Audio heeft een deeltje Tannoy genen in zich, dat moet wel goed klinken  8).
Tof dat je tegenwoordigs binnen een beperkt budget er een redelijk volwassen set neer kan zetten, waarmee het serieus van muziek genieten is 👍🏻.

Quote from: PorscheHD on March 30, 2019, 09:30:25
Gister avond in alle rust en stilte hele avond zitten luisteren en kan gewoon niet anders zeggen dat het mega goed klinkt! Ook mijn eerste set die ik niet per definitie "hart" zet om leuk te luisteren!

Nadelen?

Zeker, de Fynes klinken geweldig maar de luidspreker opzich is niet echt mooi. Afwerking is ook een beetje mha mha maar goed moeten niet vergeten dat het hier om een 250/300 per paar setje is! Dus echt een minpunt kan je het dan ook niet noemen......
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD


PorscheHD


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PorscheHD