PorscheHD Mancave. MINI HIFI kan groots klinken!! Muziek is mijn medicijn!

Started by PorscheHD, July 20, 2018, 18:55:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roksan

Een optie is misschien ook om eerst eens uit te zoeken wat je nu wel echt wilt en daar energie in stoppen ipv steeds geld erop toeleggen en energie stoppen in verkoop van apparatuur waar je achteraf niet blij mee bent. Met de afschrijving van alles wat jij nu al verkocht hebt, had je hele mooie spullen van kunnen kopen. Maar misschien is dit ook wel een onderdeel van je hobby, kopen, proberen en verkopen?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

PorscheHD


twani

T topic is vrij agressief van toon maar ben het met PHD eens dat je op marktplaats doorgaans sneller verkoopt en betere prijzen vangt dan hier op HT.

De marktsectie op HT is echt een matig salesmedium.

Roksan

QuoteDat is het zeker, de enigste reden dat ik over verlies "zeur" nu is omdat mensen het raar vinden dat ik een paar "tientjes" heb bespaart op een outlet heos ;) ik neem mijn verliezen altijd. De HD AMP en de Pioneer zijn mijn grootste fouten geweest waar ik wel van kan zeggen dat ik er spijt van heb. De rest niet en het meeste kan ik prima verkopen vaak soms zelfs met wat winst. Of mensen zoals in vriend van mij het wereldje inhelpen die mijn oude stereo gekocht heeft paar jaar geleden (pm7005, na6005 met b&w 603)

Niks mis met een b-keuze. En inderdaad met een beetje slim onderhandelen / inkopen kan je mooie prijzen krijgen. Wat Twani ook zegt, hier op het forum haal je vaak niet het uiterste uit wat mogelijk is. Zeker ook omdat er al snel negatieve reacties komen op een prijs.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

PorscheHD


Bas Akkerman

Sorry, bij het verwijderen van een dubbel bericht had ik per ongeluk ook dit topic gesloten. Nu weer open natuurlijk!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

PorscheHD


xlr8

Zo heerlijk met kippenvel dat de HEOS alweer te koop staat  :headbanging:

Ow my...  :D

PorscheHD

 :clapping: :clapping: :clapping:

Mja kan een NA6005 krijgen voor 125,- dus als tijdelijk speler is dat dan toch wat nicer. :music: momenteel gebruik ik alleen Spotify dus dat is geen probleem.

Door die black friday ongein staan er nieuwe NA6005 voor 260,- te koop dus ik bood 125,- en gek genoeg accepteerde de verkoper dat dus ja daar laat ik hem niet voor staan  :thumbs-up:

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

PorscheHD


PorscheHD


JGvH

Hoi Porsche HD  ik volg je showcase eigenlijk al een tijdje en eigenlijk ben ik net zoals jij. Wissel vaak van apparatuur en probeer (heel Nederlands) voor een goede prijs binnen mijn budget het hoogst haalbare te krijgen. Mensen die jou veroordelen doen net of ze jouw aankopen met HUN PORTEMONEE moeten betalen. Momenteel draai ik met een Yamaha wxa 50 streaming amp + Dali Oberon 3 op Norstone 1 standaards. En ja dit kan zomaar weer veranderen :bigsmile:

PorscheHD


Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

H&C Hifi


PorscheHD


Ralf67


PorscheHD

Zeker klinkt heel degelijk en heerlijke strakke bass waar ik ze toen ook voor gekocht had. Geen boem boem maar mega straks!

Exxar

Hoe staan die luidsprekers eigenlijk opgesteld in de ruimte qua afstanden? Zo op de foto ziet het er uit alsof ze redelijk dicht bij elkaar staan.

xlr8



PorscheHD


PorscheHD

Audioquest Slip 14/4 met banaan en spades besteld. Rocket33 was te kort helaas.....

PorscheHD