warm zomerweer

Started by buizesmurf, July 20, 2018, 10:32:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Quote from: fasteddie on July 25, 2018, 11:01:14
Je kan er toch ook samen gaan slapen en zo? 8)

Hahah, ja idd. Zal het eens voorstellen.

mondiaal

Quote from: fasteddie on July 22, 2018, 07:25:52
Vrouwtje? Kan dat nog anno 2018 :ohmy:?

Het is jammer dat dit dus tegenwoordig al vraagtekens oproept.Is niets slecht mee bedoeld. Ik hou van mijn vrouw en zij vindt het prachtig als we haar komen ophalen.

Ik zie ook wel de grappig bedoelde ondertoon....dus ja, dit moet zeker nog kunnen.

RalphH

#27
Ken hèndig toch. "het vrouwtje", "de vrouw", "ons vrouw", "menne mens"  :thumbs-up:

Wat audio betreft met dit weer —> gewoon de tuinkamer (heet niet voor niets zo, grenst aan de tuin) aan en de pui open. Hebben we buiten een lekker achtergrondmuziekje. Af en toe wil wel kleine meid even naar binnen om op metal te springen. Heuse circle-pit van 2 personen haha.
Koelste ruimte van t huis ook trouwens, en dat zonder airco.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Quote from: fasteddie on July 22, 2018, 07:25:52
Vrouwtje? Kan dat nog anno 2018 :ohmy:?

Ik ben met een onderzoek bezig of het uiten van deze type benamingen iets van doen hebben met de kostprijs van de audioset die deze mensen/mannen wel/niet hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hans47

Het gaat niet zo zeer om vrouwtje als wel "het" vrouwtje, dat zegt iets over de psyche van diegene die het zo uitdrukt....... ik heb er een beeld bij, een Hollandse lelijke iets dikke droeftoeter man..... slecht gekleed (korte broek en slippers, witte behaarde lelijke benen, buikje etc).....

Afijn zeg maar de gemiddelde Nederlandse man.....

En Nederlandse vrouwen onder de 50 kg?
Ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw al blij mag zij als ze onder de 70 kg blijft en dan heb ik het niet over de langere vrouwen....

Afijn nuf sayed we weten ondertussen wel het niveau en soort mannen (gemiddeld) op dit forum hahahahaha droeftoeters alom...

notoxus

Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

Siddartha

Quote from: BJF on July 22, 2018, 09:12:49
Herkenbaar, toen we ruim 2 jaar geleden dit huis kochten stond er ook een allesbrandertje in. Die hebben we 2 keer aan gehad, voor de gezelligheid. Daarna verkocht omdat hij inderdaad veel ruimte inneemt. Bovendien bepaalt zo'n kachel nogal hoe je je kamer kunt indelen.

Precies dat laatste. Daardoor hebben mijn speakers ook minder ruimte, dus dat is al reden genoeg [emoji1].
Ben eerst begonnen op de slaapkamer om schoorsteen en daaromheen gebouwde muurkast weg te slopen. Vloer bijgelegd, plafond vernieuwd en muren weer mooi gemaakt. Buiten de vloer compleet gerenoveerd. Later dit jaar volgt de schouw in de woonkamer
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

donaldk

Quote from: Hans47 on July 28, 2018, 08:48:59
Het gaat niet zo zeer om vrouwtje als wel "het" vrouwtje, dat zegt iets over de psyche van diegene die het zo uitdrukt....... ik heb er een beeld bij, een Hollandse lelijke iets dikke droeftoeter man..... slecht gekleed (korte broek en slippers, witte behaarde lelijke benen, buikje etc).....

Afijn zeg maar de gemiddelde Nederlandse man.....

En Nederlandse vrouwen onder de 50 kg?
Ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw al blij mag zij als ze onder de 70 kg blijft en dan heb ik het niet over de langere vrouwen....

Afijn nuf sayed we weten ondertussen wel het niveau en soort mannen (gemiddeld) op dit forum hahahahaha droeftoeters alom...

Inderdaad maat 42 is normaal. Ik kom ze wel tegen hoor, maar ja dan zijn ze eigenlijk allemaal jong en zeker nog voordat ze zich gereproduceerd hebben. In de VS zijn ze ruim voorhanden, allemaal five footers daar, LOL.

xlr8

Quote from: Siddartha on July 28, 2018, 09:58:53
Precies dat laatste. Daardoor hebben mijn speakers ook minder ruimte, dus dat is al reden genoeg [emoji1].

Wat een mooi setje Sonus Faber al niet kan doen hé  :D

Ontopic warm zomerweer:

Hier gewoon elke avond lekker muziek luisteren of filmpje/serie kieke  :coffee:
De hut is van 1905 met dikke steen opgebouwd en tot op heden is het nog lekker koel(er) t.o.v. buiten zitten.
Heb zelfs gisterenavond nog ff 2 sets flinke vloerstaanders gewisseld van boven naar onderen wat dan ook 3 verdiepingen aan trappen zijn. Vrouwtje lief (oeps) vroeg of ik knettergek was... en ik vroeg daarop of ze dat nummer van John Miles kende, "Music was my first love..." ?   ;D


Sirius666

Quote from: Hans47 on July 28, 2018, 08:48:59
Het gaat niet zo zeer om vrouwtje als wel "het" vrouwtje, dat zegt iets over de psyche van diegene die het zo uitdrukt....... ik heb er een beeld bij, een Hollandse lelijke iets dikke droeftoeter man..... slecht gekleed (korte broek en slippers, witte behaarde lelijke benen, buikje etc).....

Afijn zeg maar de gemiddelde Nederlandse man.....

En Nederlandse vrouwen onder de 50 kg?
Ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw al blij mag zij als ze onder de 70 kg blijft en dan heb ik het niet over de langere vrouwen....

Afijn nuf sayed we weten ondertussen wel het niveau en soort mannen (gemiddeld) op dit forum hahahahaha droeftoeters alom...

Jij hebt het expres over slippers zodat jouw sandaaltjes incl sokken buiten schot blijven. Daar trap ik niet in. Wat er mis is met behaarde benen is mij overigens wel een raadsel. Tenzij je een exponent van de huidige verwijfde maatschappij bent of een specifieke sport beoefend. Laatstgenoemde draagt wél mijn goedkeuring. Ik heb gisteravond wel toevallig m'n oksels geschoren. De rest, op m'n benen na natuurlijk, doet m'n wief :D

xlr8

 :headbanging:

RonK.

Geil hoor ,........  :headbanging:

Sirius666

Quote from: xlr8 on July 28, 2018, 18:50:36
:headbanging:

:D :D :D

Het is met regelmaat een feest om Nederlanders en Duitsers in de zomer te zien.