Slecht nieuws ISE verhuist van Amsterdam naar Barcelona

Started by donaldk, July 12, 2018, 16:29:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

ISE verhuist van Amsterdam naar Barcelona. Slecht nieuws voor ons geen eenvoudige toegang meer tot alle nieuwe HT apparatuur. Vlak voor of na beschikbaar komen ervan.

Martijn M

Jammer! Bedankt voor het delen.
Dutch & Dutch

RubenV.

Bummer  :nopompom: Het was altijd leuk om even bij de JBL Synthesis room binnen te lopen voor  een demosessie  :inlove:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Kjelt

Ticket Barcelona €60 , de NS vraagt bijna meer voor een retourtje Adam  :tounge:

home@the movies

Quote from: Kjelt on July 12, 2018, 20:05:51
Ticket Barcelona €60 , de NS vraagt bijna meer voor een retourtje Adam  :tounge:

Voor mij alleen maar goed nieuws, veel liever naar Barcelona in het midden van de winter dan naar Amsterdam.
Heb net 5 dagen gespendeerd in deze stad, om te werken weliswaar, maar dan nog blijft het met stip één van mijn meest favoriete steden.
Zoals het dit jaar was op ISE, met bijgebouwde tenten omdat de RAI te klein was, overbevolkte hallen waar je jezelf moet doorheen worstelen, hoeft het voor mij ook zeker niet.
Inderdaad, 60 Euro heen en terug met het vliegtuig naar Barcelona, heb dit zelfs regelmatig al op één dag op en af gedaan samen met mijn vrouw.
Lekker eten, even wandelen op de Rambla, terrasje doen en s'avonds weer terug, ik ben helemaal voor  :pompom:
:pompom:

Staaled

Amsterdam is al zo vol.
Je voelt je als bewoner inmiddels compleet onder de voet gelopen.
Binnen een straal van 2 km, en ik woon zogezegd aan de rand, worden er nog eens 1200 bedden bijgebouwd.
Van de ISE vind ik het wel jammer, maar het is echt te krap.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

donaldk

Quote from: Kjelt on July 12, 2018, 20:05:51
Ticket Barcelona €60 , de NS vraagt bijna meer voor een retourtje Adam  :tounge:

Nou de bus/metro is goedkoper hoor.

Maar het zit 'em in de hotels en de luchthavenbelasting is al meer dan dat.

650 bedden op de punt van de trommelaar Staaled. Rai Hotel. Hotelcapaciteit was destijds een punt voor IBC toen het overwoog naar Barcelona te vertrekken. Dus Amsterdam is daar in gesprongen en heeft capaciteit bij laten bouwen. Maar hier gaat het om vierkante meters daar ging dat lullige corridorhalletje 9 niets aan veranderen.

Teejoo

Quote from: donaldk on July 12, 2018, 16:29:29
ISE verhuist van Amsterdam naar Barcelona. Slecht nieuws voor ons geen eenvoudige toegang meer tot alle nieuwe HT apparatuur. Vlak voor of na beschikbaar komen ervan.
Wat let je om naar Barcelona te gaan als je die beurs zo belangrijk vindt? Heerlijk in de winter, en je moet er iets voor over hebben als je met de professionals wilt meekletsen!

donaldk

We zullen zien Teejoo, we zullen zien, we hebben nog anderhalf jaar heh. Al las ik dat voor vliegtickets naar Barcelona 21 weken voor vertek boeken het minst zou kosten, dus dan is het nog maar een goed jaar;-).

Edit: ik zie dat het voorgestelde in een dag op en neer moeilijk wordt, laatste terugvlucht is

18.30 en dan moet je dus eerst nog naar vliegveld en door douane en check in. Terwijl je niet eerder dan 09.35 kunt landen op Barcelona/ Catalonia luchthaven.

Teejoo

Quote from: donaldk on July 27, 2018, 21:56:36
We zullen zien Teejoo, we zullen zien, we hebben nog anderhalf jaar heh. Al las ik dat voor vliegtickets naar Barcelona 21 weken voor vertek boeken het minst zou kosten, dus dan is het nog maar een goed jaar;-).

Edit: ik zie dat het voorgestelde in een dag op en neer moeilijk wordt, laatste terugvlucht is

18.30 en dan moet je dus eerst nog naar vliegveld en door douane en check in. Terwijl je niet eerder dan 09.35 kunt landen op Barcelona/ Catalonia luchthaven.
Euh, je gaat naar Barcelona toch zeker niet 1 dag.. Neem een voorbeeld aan Werner zou ik zeggen.

donaldk

Die deed dat juist in 1 dag Teejoo:

QuoteInderdaad, 60 Euro heen en terug met het vliegtuig naar Barcelona, heb dit zelfs regelmatig al op één dag op en af gedaan samen met mijn vrouw.
Lekker eten, even wandelen op de Rambla, terrasje doen en s'avonds weer terug, ik ben helemaal voor