PascalP's MK&K kelder cinema - En opnieuw beginnen....

Started by PascalP, July 12, 2018, 16:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PascalP

Nou het is weer zo ver hoor, flinke stortbui hier, straten blank en putdeksels komen omhoog...
Zo leer je de zwakke plekken van je woning wel kennen zeg :(

Nu komt het door de doorvoer van de gasleiding naar binnen.
HT is gelukkig nog droog en geen schade verder, alleen een beetje vochtige vloerkleden van water wat over de vloer van de een naar de andere ruimte liep.

https://youtu.be/s_i-FXV_MaI
(Herrie op de achtergrond is de waterstofzuiger die draait)

Iemand een idee hoe dit op te lossen of is dit de verantwoordelijkheid van de netbeheerder?
Kwam zelf al dit tegen:
https://www.koster-afdichtingssystemen.nl/producten-en-oplossingen/doorvoer-afdichting-kelder/
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Sjaak_Banaan

Misschien eerst even de netbeheerder vragen.
Bij ons glasvezel zag ik ze er een soort klei in proppen, volgens mij heb ik dat ook wel eens bij AquaPlan gezien.

Wel klote zeg, ik zat hier ook niet gerust en had al preventief de put leeg gepompt.
Misschien ook wel een idee voor in jouw kelder, een put met een vlotter of voeler die het water het riool in pompt zodra het een bepaald niveau bereikt.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

PascalP

Quote from: Sjaak_Banaan on August 13, 2020, 21:32:56
Misschien eerst even de netbeheerder vragen.
Bij ons glasvezel zag ik ze er een soort klei in proppen, volgens mij heb ik dat ook wel eens bij AquaPlan gezien.

Wel klote zeg, ik zat hier ook niet gerust en had al preventief de put leeg gepompt.
Misschien ook wel een idee voor in jouw kelder, een put met een vlotter of voeler die het water het riool in pompt zodra het een bepaald niveau bereikt.

Ja toevallig laatst nog de lokale rioolboer hier gehad voor wat opties om preventief water weg te pompen dus hier was ik al mee bezig  :angel:
Morgen ook Enexis contact of hun of ikzelf verantwoordelijk zijn voor een (waterdichte) doorvoer.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Wat klote Pascal en hoop dat er snel een oplossing wordt aangeboden.  :exclamation:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

PascalP

Quote from: vik on August 14, 2020, 09:03:32
Wat klote Pascal en hoop dat er snel een oplossing wordt aangeboden.  :exclamation:

Komt goed Vik :)
Weer de hele ochtend ermee in de weer, kelder is weer droog, geen schade verder in de HT :)

En ook al wat alternatieven om dit in de toekomst te voorkomen.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

denoontje

Mooi, dan kun je maandag met een gerust hart aan de slag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

PascalP

Quote from: denoontje on August 14, 2020, 12:29:55
Mooi, dan kun je maandag met een gerust hart aan de slag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vloerkleden liggen buiten in de zon te drogen, deze waren een beetje vochtig geworden door water wat net onder de bank dreef.
Deze weer terug leggen van het weekend, speakers en subs weer op hun plek en that's it en we zijn weer up n' running  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

koenjer

Quote from: PascalP on August 13, 2020, 21:40:37
Morgen ook Enexis contact of hun of ikzelf verantwoordelijk zijn voor een (waterdichte) doorvoer.

Bij de bouw van een woning is de aannemer verantwoordelijk voor de doorvoer/mantel buizen.
Dit wordt zelfs door enexis geschouwd of het correct is aangelegd, dan pas komen ze Gas/Water/Licht/Glas/CAI binnen brengen.

Als het water uit de buis komt dan zou je het kunnen proberen.
Als het langs de doorvoer komt dan ben je zelf verantwoordelijk.

PascalP

Quote from: koenjer on August 14, 2020, 15:02:46
Bij de bouw van een woning is de aannemer verantwoordelijk voor de doorvoer/mantel buizen.
Dit wordt zelfs door enexis geschouwd of het correct is aangelegd, dan pas komen ze Gas/Water/Licht/Glas/CAI binnen brengen.

Als het water uit de buis komt dan zou je het kunnen proberen.
Als het langs de doorvoer komt dan ben je zelf verantwoordelijk.

Enexis vanochtend meteen met 2 busjes op de stoep gehad nadat ik gebeld had, maar dan was het maar mijn mening meer om te beoordelen of er een veiligheidsaspect was.
Ondanks dat het dus tussen de leiding en de doorvoer lekt (en dus niet tussen de doorvoer en de muur), was de conclusie dat het bouwkundig was en ik er dus zelf verantwoordelijk voor ben en ook zelf er wat aan mag doen.

Met mijn bevriende Electriciën spul hiervoor besteld en wordt maandag geleverd.
Is natuurlijk een vrij unieke situatie gisteravond. Las op het nieuws dat er hier 65mm in een uur tijd gevallen was.
Maar goed, beter nu afdichten en beter voorkomen dan genezen mocht het ooit weer zo tekeer gaan.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Hier al flink aan het graven geweest vanochtend, ruim 1m diep waar de gas en stroomleidingen binnenkomen.
Van buiten is er helemaal niks van afdichting rondom de doorvoeren, gewoon een 80mm PVC buis die open is en de leidingen doorheen gaan.
Van binnen zit er enkel een spons/schuim achtig iets ingepropt om het zand tegen te houden.

Morgen komt een bekende electriciën van me met speciaal afdichting spul.

Ook laat ik de regenpijp aanpassen zodat wanneer het daar weer overloopt het water ook weg kan, dus dubbelop, en waterdicht maken en zorgen dat er geen water ophoopt :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

clockwork

Geen wonder dat je lekkage had.... :crazy: :butbut:

Maar lekker dat het nu opgelost wordt. Heb je daar voortaan geen last meer van.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling


blue-eyes

Kloten van het voorval, maar wees blij dat dit een simpele oorzaak is. Dat had erger kunnen zijn!
Dit had natuurlijk ook niet gedaan mogen worden, maar super dat het nu opgelost is!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

Zóó...,straks weer 'n zorg minder kan je je weer voor 100% gaan focussen op/in je HT  :popcorn: :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Quote from: clockwork on August 16, 2020, 13:02:46
Geen wonder dat je lekkage had.... :crazy: :butbut:

Maar lekker dat het nu opgelost wordt. Heb je daar voortaan geen last meer van.

Quote from: anton on August 16, 2020, 13:05:29
Goed bezig Pascal  :clapping:

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2020, 13:14:10
Kloten van het voorval, maar wees blij dat dit een simpele oorzaak is. Dat had erger kunnen zijn!
Dit had natuurlijk ook niet gedaan mogen worden, maar super dat het nu opgelost is!

Ja is in ieder geval iets duidelijks en makkelijk te verhelpen, normaal zal het water daar ook gewoon nooit zo hoog staan, dus wellicht nooit eerder gelekt op dat punt, geluk heb ik weer :P
Regenpijp is ook al hersteld vanochtend, die was net onder de grond gescheurd zodat alles wat van het dak afkwam (of van het riool terug omhoog), mooi die bak liet vollopen en zodoende dus via de gasleiding naar binnen kon stromen...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: papaleo on August 16, 2020, 13:23:45
Zóó...,straks weer 'n zorg minder kan je je weer voor 100% gaan focussen op/in je HT  :popcorn: :thumbs-up:

Gisteravond weer alles opgebouwd nadat de vloerkleden weer op hun plek lagen en meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een film te kijken na al het harde werken  :popcorn:

Was wel even zweten toen er gisteravond weer een flinke bui over ons heen kwam, maar niks aan de hand deze keer  :crazy:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

denoontje


PascalP

hehe, mag hopen dat Vik zijn zwemdiploma heeft :P

Maar de mannen zijn net weg, kleine aanpassingen met grote gevolgen, zal binnenkort ook de metingen posten als ik ze zelf ontvangen heb.
Belangrijkste is iig absorptie op de 1e reflectiepunten van de front speakers, nadeel echter is dat links de verwarming hangt dus daar moet ik even wat op verzinnen en rechts staat mijn rack.
Dus to be continued...

Kleine kanttekening; grootste stap die we vandaag gezet hebben was denk ik wel de fase van de JVC omdraaien, deze zat nu volgens de 'norm' aangesloten maar blijkbaar doet JVC ze intern verwisselen, Schuko omgedraaid en BAM! genieten op een hoger niveau  :headbanging:

Verder kwa EQ is het echt nog heel beperkt gebleven, enkel sub 1 (de linker) heeft op 2 punten PEQ filters gekregen om het een beetje glad te strijken.
Ook de delay van de speakers/subs zat er 2ms naast dus deze aangepast en de crossover van 80 naar 120 gezet. Dit vooral vanwege mijn ruimte, zat echt wel een gat op de fronts van 80-100Hz en dat merk je ook wel. De fronts hebben we wel met de positie gespeeld en we kregen de dip er wel uit maar dan was de plaatsing in de ruimte verre van optimaal dus voor dit compromis gekozen met de L/R terug in de hoeken op een zo goed mogelijke plek.

Klinkt echt geweldig nu, laag heeft echt wel meer impact, het level van de subs is dan ook met +4dB verhoogd nu, ik wist wel dat ze 'te zacht' stonden in vergelijking met de rest maar omdat er zo'n gigantische piek van +10dB rond de 50Hz zat heb ik ze bewust iets lager gezet zodat deze piek niet te erg ging overheersen.
Nu is die piek dus weg met EQ en de subs over de hele range dus 'harder'  :clapping:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Martijnst1990

Quote from: PascalP on August 17, 2020, 16:00:22
hehe, mag hopen dat Vik zijn zwemdiploma heeft :P

Maar de mannen zijn net weg, kleine aanpassingen met grote gevolgen, zal binnenkort ook de metingen posten als ik ze zelf ontvangen heb.
Belangrijkste is iig absorptie op de 1e reflectiepunten van de front speakers, nadeel echter is dat links de verwarming hangt dus daar moet ik even wat op verzinnen en rechts staat mijn rack.
Dus to be continued...

Kleine kanttekening; grootste stap die we vandaag gezet hebben was denk ik wel de fase van de JVC omdraaien, deze zat nu volgens de 'norm' aangesloten maar blijkbaar doet JVC ze intern verwisselen, Schuko omgedraaid en BAM! genieten op een hoger niveau  :headbanging:

Verder kwa EQ is het echt nog heel beperkt gebleven, enkel sub 1 (de linker) heeft op 2 punten PEQ filters gekregen om het een beetje glad te strijken.
Ook de delay van de speakers/subs zat er 2ms naast dus deze aangepast en de crossover van 80 naar 120 gezet. Dit vooral vanwege mijn ruimte, zat echt wel een gat op de fronts van 80-100Hz en dat merk je ook wel. De fronts hebben we wel met de positie gespeeld en we kregen de dip er wel uit maar dan was de plaatsing in de ruimte verre van optimaal dus voor dit compromis gekozen met de L/R terug in de hoeken op een zo goed mogelijke plek.

Klinkt echt geweldig nu, laag heeft echt wel meer impact, het level van de subs is dan ook met +4dB verhoogd nu, ik wist wel dat ze 'te zacht' stonden in vergelijking met de rest maar omdat er zo'n gigantische piek van +10dB rond de 50Hz zat heb ik ze bewust iets lager gezet zodat deze piek niet te erg ging overheersen.
Nu is die piek dus weg met EQ en de subs over de hele range dus 'harder'  :clapping:
Klinkt als een mooie middag! Maar wat is het verschil dan precies met het wisselen van de fase van de JVC? Lijkt me een kwestie van proberen? Ik vond het vanmorgen al heel goed klinken! Fijn dat er nog een mooie stap is gemaakt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje

Mooi werk!
Aan welke kant zit de fase nu en is die voor alle jvc's gelijk?

PascalP

Quote from: denoontje on August 17, 2020, 17:02:27
Mooi werk!
Aan welke kant zit de fase nu en is die voor alle jvc's gelijk?

Zie plaatje, volgens IEC standaard zou het de rechter pin moeten zijn (zo had ik hem dus aangesloten), maar bij de JVC is het dus op de linker pin aan de kant van de modelsticker.

Of dit voor alle X/N-series zo is durf ik je niet te zeggen.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: Martijn90 on August 17, 2020, 16:09:52
Klinkt als een mooie middag! Maar wat is het verschil dan precies met het wisselen van de fase van de JVC? Lijkt me een kwestie van proberen? Ik vond het vanmorgen al heel goed klinken! Fijn dat er nog een mooie stap is gemaakt.

Enige verschil is stekker omdraaien in het stopcontact ;)
Kunt met een spanningszoeker of fasemeter dan meter op welke pin van je IEC stekker de fase zit.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

Quote from: PascalP on August 17, 2020, 17:12:48
Enige verschil is stekker omdraaien in het stopcontact ;)
Kunt met een spanningszoeker of fasemeter dan meter op welke pin van je IEC stekker de fase zit.

Wat doet dit dan precies in het beeld? Viktor had dat advies ook aan mij gegeven maare: ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is niks..
Ik kan draaien wat ik wil maar er gebeurt werkelijk waar helemaal niks.  :blink:

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik op dit gebied ook geen believer ben, misschien zie ik daarom geen verschil?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

sandervg

Quote from: PascalP on August 17, 2020, 16:00:22
grootste stap die we vandaag gezet hebben was denk ik wel de fase van de JVC omdraaien, deze zat nu volgens de 'norm' aangesloten maar blijkbaar doet JVC ze intern verwisselen, Schuko omgedraaid en BAM! genieten op een hoger niveau 
Ben ook wel benieuwd wat voor effect dat je hierbij ziet en hoe zichtbaar het is. Is dit van de categorie: als je heel goed kijkt  kun je met een beetje goede wil iets verschil zien, of is het verschil duidelijk voor 'leken' waar te nemen als je het ze naast elkaar zou laten zien? Ik heb hier met mijn projector / in m'n HT nooit mee geëxperimenteerd, wel bij stereo in de woonkamer. Nooit veel verschil gehoord, maar heb het altijd 'goed gezet' voor m'n gemoedsrust.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

denoontje

#774
Volgens vic zo voor de n-serie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk