PascalP's MK&K kelder cinema - En opnieuw beginnen....

Started by PascalP, July 12, 2018, 16:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

#1575
Die stack is oempf.... O0

anton

#1576
Mooi man  8), zag hem bij Rudy al staan  :dozingoff:, wanneer hoop je alles ingeregeld te hebben  :coffee: :coffee:.
Ook mooi om te lezen dat je elkaar kunt triggeren telkens weer wat nieuws gewoon te proberen (upmixers wisselen bv, ik betrapte me vroeger bij mijn Yamaha receivers er altijd op dat hij op Spectacle stond en nooit de andere vele instellingen)
Het blijft gewoon een erg leuke hobby.......

Jean Sibelius

Klinkt (nu al) als een hele gave ruimte Pascal! O0

Mooi verslag Theo en afwegingen. Goed om te lezen dat er heel veel keuzes/compromissen zijn waar je rekening mee moet houden (maar dat er ook heel veel persoonlijke voorkeur is).

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Wat een leuk verslag, Theo! Er is veel in Pascal z'n ruimte om trots op te zijn, en het wordt alleen maar mooier in de nabije toekomst.

Pascal, als die Aspeqt kit alleen maar automatische PEQ is, kan je dan niet beter met REW aan de slag en het handmatig doen? Kan je mooi het geld van die kit steken in extra subs. Of S300 surrounds  :inlove: Of, of, of  ;)

Vwb de "hardheid" van die nCores, of klasse D in het algemeen... Ik had er bij het testen in mijn ruimte geen last van. Natuurlijk, andere speakers, andere akoestiek, etc. En mijn gehoor is nou ook niet top notch, weet ik uit ervaring. De verdere aanpassing van je akoestiek kan hier ook een uitkomst bieden, wellicht. Dus voordat je die opamps besteld eerst misschien even verdere akoestische aanpassingen afwachten?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Quote from: Kamdioblitz on April  8, 2021, 23:13:57
Ik herken dat van de hoogte ook. Ik had 230 bij 129. Nu bij 16:9 212 bij 120. Dat kijkt relaxter. Die breedte winst is niet storend. Hoger is intenser. Is niet voor niets dat het iMax formaat het van de hoogte moet hebben.

Widescreen kijkt super rustig. Misschien toch een keer met een laken klooien. Thuur heeft dat ook gedaan.

Hoewel ik mega tevreden ben over de Adeo qua doek zou ik ook een scherm met horizontale masking overwegen ook. Moet zeggen dat het wel meevalt links en echts het witte vlak. Maar de optie van masking is niet verkeerd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Precies dat idd, heb al vaker buiten de kaders van het scherm geprojecteerd en heb er zelfs al lens memories voor gemaakt om te testen, ondanks de grijze muur is het nog best goed zichtbaar en krijg je zo wel een goede indruk, heb getest met iets van 265cm breed en 280cm breed maar dit laatste werd wellicht net een beetje too much.
Ik heb dit even laten rusten nu, eerst maar eens de subs opstellen en alles en dan kijken hoeveel plek ik nog exact over heb tussen de subs en fronts.

Quote from: RvD on April  8, 2021, 23:26:17
Ziet er top uit zo'n stack.  8)

Jazeker, prima deal en leuk kennis te maken ook!
Nu even de bankrekening aan het infuus en op naar de 4e :P

Quote from: denoontje on April  8, 2021, 23:27:08
Ik zou niet meer zonder enige masking willen.

Mijn Lumene had dat niet dus een diy...nu handmatig ingebouwd...ideaal
Nog leuker is natuurlijk electrisch maar dat vond ik qua prijs way too much.

Dus maximaliseer je beeld en check of je hor of ver dan moet masken.


Ja dan kan ik enkel de breedte in en niet de hoogte dus een 2.39:1 scherm komt er hoe dan ook, betreft masking moet ik nog maar eens zien, heb momenteel ook geen masking en met 21:9 content schuif ik mijn beeld helemaal omlaag tegen het kader aan zodat er enkel boven een 'grijzige' balk is maar daar heb ik eigenlijk geen last van.
Met 16:9 content binnen een 21:9 kader wordt het natuurlijk iets anders, en dan is er natuurlijk ook nog 4:3 content zoals die nieuwe Justice League

Quote from: denoontje on April  8, 2021, 23:27:30
Die stack is oempf.... O0

^^

Quote from: anton on April  8, 2021, 23:28:53
Mooi man  8), zag hem bij Rudy al staan  :dozingoff:, wanneer hoop je alles ingeregeld te hebben  :coffee: :coffee:.
Ook mooi om te lezen dat je elkaar kunt triggeren telkens weer wat nieuws gewoon te proberen (upmixers wisselen bv, ik betrapte me vroeger bij mijn Yamaha receivers er altijd op dat hij op Spectacle stond en nooit de andere vele instellingen)
Het blijft gewoon een erg leuke hobby.......

Ga er zo snel mogelijk werk van maken Anton!
Moet ook nog wat aan de bekabeling doen, nu heb ik de subs allemaal doorgelusd met de passthrough en draait het op de pre-pro als sub #1, zal voor een goede afstelling de andere hoek dus ff aan sub #2 moeten hangen om ze onafhankelijk in te regelen.
En die upmixers ga ik zeker nog eens mee testen, misschien leuk om ook weer eens bij jou te doen, weet dat we laatst nog Oblivion en Bad Boys for Life getest hebben (beide DTS-HD track) en waren het er beide over eens dat zonder upmixer beter was. Dus wellicht nog eens met de Dolby upmixer testen ipv de DTS om te zien wat het verschil is.

Quote from: Jean Sibelius on April  9, 2021, 08:10:51
Klinkt (nu al) als een hele gave ruimte Pascal! O0

Mooi verslag Theo en afwegingen. Goed om te lezen dat er heel veel keuzes/compromissen zijn waar je rekening mee moet houden (maar dat er ook heel veel persoonlijke voorkeur is).



Bedankt Jan, proberen er het beste van te maken in deze tijden waarin we amper de deur uit gaan  :popcorn:

Quote from: skyfox on April  9, 2021, 09:02:22
Wat een leuk verslag, Theo! Er is veel in Pascal z'n ruimte om trots op te zijn, en het wordt alleen maar mooier in de nabije toekomst.

Pascal, als die Aspeqt kit alleen maar automatische PEQ is, kan je dan niet beter met REW aan de slag en het handmatig doen? Kan je mooi het geld van die kit steken in extra subs. Of S300 surrounds  :inlove: Of, of, of  ;)

Vwb de "hardheid" van die nCores, of klasse D in het algemeen... Ik had er bij het testen in mijn ruimte geen last van. Natuurlijk, andere speakers, andere akoestiek, etc. En mijn gehoor is nou ook niet top notch, weet ik uit ervaring. De verdere aanpassing van je akoestiek kan hier ook een uitkomst bieden, wellicht. Dus voordat je die opamps besteld eerst misschien even verdere akoestische aanpassingen afwachten?


Dat is het plan voor de korte termijn in ieder geval Richard om het handmatig te doen, grote verschil is (denk ik) echter dat ik handmatig me er vooral op zal focussen om de pieken eruit te halen en zo een redelijk vlakke respons te krijgen terwijl je met de ASPEQT kit ook target curves kunt kiezen voor een mooie house curve etc.
Dit lijkt mij handmatig iets lastiger te realizeren zonder er uren en uren mee bezig te zijn om dit op alle speakers een voor een te doen (maar dit is dan ook weer deel van de hobby natuurlijk!)
Momenteel heb ik de beschikking tot 5 PEQ filters per kanaal, ook met de ASPEQT kit is dit zo, maar heb wel bericht van Acurus gehad dat ze dit willen uitbreiden naar meer filters per speaker, weet dan echter niet of dit enkel voor ASPEQT is of ook voor de handmatige filters.

En de hardheid/scherpe randje, moet zeggen dat ik het de laatste tijd weer minder heb, dus wellicht dat de plaatsing van de fronts ook al iets gedaan heeft, de 'upgrade' van de opamps blijft zeker in mijn hoofd spoken, maar de 3e Kreisel sub stond ook niet direct op de planning en is ook een beetje tussendoor gekomen (maar ja, zo'n kans kan ik niet laten schieten natuurlijk).
Nu weer even pas op de plaats en verder met de spullen die ik heb en die nog onderweg zijn (basstraps).
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

Overigens, die stacks lijken wel wat op de sub-towers van Jan. #awesomeness  :pompom: :pompom: :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Gisteravond even lekker filmpje gekeken, Pirates of the Caribbean Curse of the Black Pearl.
Subwoofer stack aangesloten, level/gain iets lager gezet en tijdens de film een beetje op gevoel aangepast.
Gewoon een lekkere film om weg te kijken maar als de Black Pearl de eerste keer komt met die kanonnon, heerlijk  :clapping:
Tijdens de film ook wat met de upmixer liggen switchen (wel enkel de Dolby) en tja, weet het nog niet zo zeer. Moet zeggen bij deze film met LPCM track voegde het zeker wel wat toe in de ambiance/omgeving en ook in die scene in het begin waar de piraten Elizabeth Swan achterna zitten in haar huis valt op een gegeven moment een kroonluchter omlaag, dit effect wordt echt mooi naar de Atmos speakers gestuurd, heel knap van de upmixer!
Beetje aan/uit blijven switchen tijdens de film en heb toch het idee dat je met de upmixer een ietsiepietse inlevert aan dynamiek ten koste van de ambiente immersie.
Uiteindelijk maar gesetteld op met upmixer en de film zo afgekeken.

Vervolgens nog een paar demo stukjes gekeken en ook hier weer met de upmixer gespeeld.
Eerst Baby Driver, heerlijke openingsscene waar je iedere gear shift, handrem actie en alles lekker voelt met de subs en het heerlijke grommen van de Subaru.
Mbt upmixer op deze DTS-HD 5.1 track was ik er snel achter, zonder vond ik beter.

Daarna Tron Legacy aan de beurt en hier vooral bij de lightcycle battle gaf de upmixer meer het gevoel dat je je in een groot stadium bevindt en bent dan ook omgeven door geluid.
Dus ik ben er nog niet uit, zie (en hoor) de voordelen zowel met als zonder upmixer en zal er de komende tijd eens vaker mee switchen.

De avond afgesloten met de openingsscène van Bumblebee, deze is Atmos dus ook geen gedoe met upmixers ;)
Man man man, hier begin ik pas echt te glimlachen van oor tot oor en had echt een OMFG gevoel, wat een klappen, wat een impact  :headbanging:  :pompom:
Continue een scheef oog naar mijn telefoon wachtende op een appje van mijn vrouw of het was rustiger kon maar dit bleef gelukkig uit :D

Maandag zal ik proberen een begin aan de EQ te maken, maar van wat ik nu gehoord hebt kan dit alleen maar beter worden nog, wat een potentie zit er in die subs zeg!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Mooi! Als je bij mij bent moeten we niet vergeten ook nog even te spelen met de upmixer. Waar hoorde je die dynamiek vermindering het meeste? Weer in het center kanaal?

Mbt de subs: moet je nu ook iets aangeven dat je subs gestacked zijn? Hierdoor zal de processor de output compenseren. Alleen geldt dat niet voor alle subs in jouw geval.

vik

Leuk verslag Teejoo.  ^^

In huize Pascal is er een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest. Snel weer even die kant op.  :headbanging:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Quote from: PascalP on April 10, 2021, 06:07:22

Continue een scheef oog naar mijn telefoon wachtende op een appje van mijn vrouw of het was rustiger kon maar dit bleef gelukkig uit :D


Wat een leuk verslag, Pascal! Ik ben er ook nog niet uit of ik upmixers wel of niet toepas. Soms klinkt het duidelijk beter zonder. Maar ik wil als ik film ga kijken niet meer bezig zijn met het geluidsspoor. Alleen is er volgens mij geen "beste" keuze, alleen maar compromissen.

Over het gequote stukje... zo herkenbaar. [emoji12][emoji39]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Teejoo

Quote from: skyfox on April 10, 2021, 10:40:51
Wat een leuk verslag, Pascal! Ik ben er ook nog niet uit of ik upmixers wel of niet toepas. Soms klinkt het duidelijk beter zonder. Maar ik wil als ik film ga kijken niet meer bezig zijn met het geluidsspoor. Alleen is er volgens mij geen "beste" keuze, alleen maar compromissen.

Over het gequote stukje... zo herkenbaar. [emoji12][emoji39]
Welke upmixer gebruik je?

skyfox

Doorgaans de native upmixer. Auro heb ik eigenlijk alleen nog in gebruik als ik op de playstation speel. Ik volg ook jullie verslagen dat de Dolby upmixer het meest geslaagd is, dus daar wil ik nog eens extra mee spelen. Zal eens opletten bij welke films ik het effect minder vind, dan kunnen we evt kijken hoe dat bij jullie uitpakt.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

buckler

Klinkt (verdomd) goed Pascal.
Moet zeggen dat het me wel bekend voorkomt want de X12 geeft af en toe ook van die harde (mid)bass klappen die je in je organen voelt en je helemaal de tering van schrikt zo komt dat soms binnen haha lol.
En jij heb drie van die apparaten staan. En je zoekt zelfs een vierde erbij  :headbanging:
Leuk om te lezen hoe je rmee bezig bent, denk dat je aangestoken bent door Theo  :clapping:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

morca

Quote from: PascalP on April  8, 2021, 22:25:04
Daar staat ie dan, ff snel met een schuimmatje ertussen, verder ook nog niet aangesloten.
Heb je er 3 nu Pascal?
En je 18 inch dan?

Je bent er druk mee hehe
Goed te lezen dat het bevalt  ;D

denoontje

Quote from: vik on April 10, 2021, 10:08:29
Leuk verslag Teejoo.  ^^

In huize Pascal is er een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest. Snel weer even die kant op.  :headbanging:



idd,

PascalP

Quote from: Teejoo on April 10, 2021, 07:29:08
Mooi! Als je bij mij bent moeten we niet vergeten ook nog even te spelen met de upmixer. Waar hoorde je die dynamiek vermindering het meeste? Weer in het center kanaal?

Mbt de subs: moet je nu ook iets aangeven dat je subs gestacked zijn? Hierdoor zal de processor de output compenseren. Alleen geldt dat niet voor alle subs in jouw geval.

Upmixers gaan we zeker testen Teejoo ;)
Wat ik nu hoor is moeilijk te omschrijven, niet specifiek de center zoals met de DTS upmixer maar meer het 'geheel'.
Stel je hebt normaal een range van 0-100% waarin alles in de film zich afspeelt en sommige elementen pieken/springen er echt bovenuit (zeg 110%), deze elementen heb ik het gevoel dat ze afgetopt worden op die 100% om de overige speakers (meestal de Atmos laag) te vullen.
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk omschreven heb ;)
Maar zal ook per film anders zijn, zoals geschreven bij Baby Driver vond ik direct mooier, bij Tron was het vooral de ambience van het stadion/arena wat een dikke plus was mét upmixer en ook het stukje van Arrival wat we hier gekeken hebben waar ze door die soort tunnel lopen voegt de upmixer veel toe.
Ze lopen immers door een tunnel, 360gr om hun heen verwacht je iets te horen maar het is er niet met de native DTS-HD track, met upmixer sluit je mooi de bubbel en ben je omgeven van geluid zoals je zou verwachten.
Ik zal er van de week nog eens verder mee testen met andere films.

Mbt de subs, nee in de Acurus kan ik niks aangeven of de subs stacked zijn of op hoogte spelen.
Ze staan ook doorgelusd als 1 grote sub als het ware.
Dus zal op sub output 1 (de stack) een ander level moeten instellen als op sub output nummer 2 (de single), al heb ik ze nu nog allemaal doorgerijgd vanaf output #1 totdat ik een langere XLR kabel binnen heb.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: vik on April 10, 2021, 10:08:29
Leuk verslag Teejoo.  ^^

In huize Pascal is er een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest. Snel weer even die kant op.  :headbanging:

Neem toch aan dat je die Furutech stekkers persoonlijk komt afleveren dan ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: skyfox on April 10, 2021, 10:56:02
Doorgaans de native upmixer. Auro heb ik eigenlijk alleen nog in gebruik als ik op de playstation speel. Ik volg ook jullie verslagen dat de Dolby upmixer het meest geslaagd is, dus daar wil ik nog eens extra mee spelen. Zal eens opletten bij welke films ik het effect minder vind, dan kunnen we evt kijken hoe dat bij jullie uitpakt.

Zeker laten weten Richard, zal ik dezelfde stukjes met dezelfde upmixer ook vergelijken mits ik de film heb.
Binnenkort ga ik ook naar Teejoo toe en die zal ook genoeg schijfjes hebben om te vergelijken ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: buckler on April 10, 2021, 12:50:18
Klinkt (verdomd) goed Pascal.
Moet zeggen dat het me wel bekend voorkomt want de X12 geeft af en toe ook van die harde (mid)bass klappen die je in je organen voelt en je helemaal de tering van schrikt zo komt dat soms binnen haha lol.
En jij heb drie van die apparaten staan. En je zoekt zelfs een vierde erbij  :headbanging:
Leuk om te lezen hoe je rmee bezig bent, denk dat je aangestoken bent door Theo  :clapping:

Haha. Is verdomd mooi spul allemaal!
Is niet zo dat ik iets tekort kom nu met de subs en omdat het moet, maar meer omdat het kan ;)
Weet ik ook zeker dat ik de komende jaren op dat gebied niks hoef te upgraden.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: morca on April 10, 2021, 14:01:17
Heb je er 3 nu Pascal?
En je 18 inch dan?

Je bent er druk mee hehe
Goed te lezen dat het bevalt  ;D

Yes. Forumlid RvD had er ook eentje gevonden en gekocht om te testen naast zijn Rel's, maar 3 subs in de woonkamer werd hem iets te veel.
Die kans kon ik niet laten schieten, is nu niet dat ik actief op zoek was naar uitbreiding.

En de 18", tja, die staat even werkeloos op het moment.... zal nog wel een vervolg krijgen ergens.
Nu eerst maar eens hier mee aan de gang ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Quote from: PascalP on April 10, 2021, 19:05:05
Zeker laten weten Richard, zal ik dezelfde stukjes met dezelfde upmixer ook vergelijken mits ik de film heb.
Binnenkort ga ik ook naar Teejoo toe en die zal ook genoeg schijfjes hebben om te vergelijken ;)
Denk je?

PascalP

Denk het wel... (al heb ik mijn HD-DVD's en Laserdiscs er niet in staan, maar dan zou ik dat aantal nog niet halen :P )
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

MLCinema

Wauw. Wat een giga collectie die Teejoo. Onward en Viana heb ik nog aan zitten denken evenals Soul.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

CinéHome

Onward...
... "move along ... nothing to see here".
😉
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.