RvD zijn setje (Titan frontstage en Trinnov)

Started by RvD, July 24, 2007, 20:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RvD

Ben blij dat de witte niet meer leverbaar zijn als ik deze blind besteld had dan had ik een probleem gehad. In werkelijkheid als je ze vast hebt zijn ze toch groter dan je denkt, ook het gewicht dat zou het plafond niet houden denk ik want dat zijn maar gipsplaten.

Ik verwacht dat de Oppo beter is want de Lumagen had "maar" een stufe 1 tuning. Deze Oppo is na jaren ontwikkeling op een Final gekomen en dat is wel een hoog niveau. Bekijk het filmpje maar eens helemaal op hun website ik ken hun oude spelers nog de Marantz of Denon Bluray spelers met hun dikste tuning en die waren nog fraaier dan een stufe 2 Oppo. Als nu de Final tuning daar nog boven zit van de Oppo dan gaat dat zeker een feestje worden.  :pompom: Kan er ook heel eerlijk over zijn de Lumagen is leuk verkocht zodat ik deze upgrade kan doen met een gesloten beurs, de koper (Lars) wist ook gewoon precies hoe de vork in de steel zat en dan nog het bleef even goed een buitenkans want de nieuwprijs lag vele malen hoger. Ook is het wel de moeite omdat dit toch wel de laatste speler zal zijn voor fysieke schijfjes want ik verwacht persoonlijk niet dat we ooit bijvoorbeeld 8K schijfjes kunnen kopen. Zelfs bij jou is er nog ruimte om deze upgrade te doen.  ;)

Nou goed dit is ook voorlopig wel het laatste met wat nu allemaal op stapel staat. Maar nu wilde ik meteen doorpakken met de Phase 9 omdat Frank toch al komt en kan alles meteen goed afgesteld worden in één keer want die komt ook niet voor niks natuurlijk.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

buckler

Duidelijk verhaal Rudy.
En met gipsplaat is het inderdaad nogal to much ja.
Ik weet dat ik nog van stuffe 2 naar de final mod kan maar zal dat niet gaan doen, ben helemaal tevreden hoe het nu klinkt en ooit moet het ophouden hè 🤭
We lezen wel hoe het uitpakt bij jou maar je zit bijna op het einde van je mogelijkheden denk ik zo.
Veel plezier ermee
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

En de subs Rudy... nog steeds van onder de indruk?  :colgate:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

RvD

Ja hoor dik tevreden over deze upgrade, blij dat ik deze stap gemaakt heb. Een tijdje terug The Dark Knight nog eens helemaal gekeken ongelooflijk wat een verschil zoveel meer impact en met het gemak dat het speelt.  :clapping:
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

buckler

Quote from: RvD on August 16, 2023, 22:16:14Ja hoor dik tevreden over deze upgrade, blij dat ik deze stap gemaakt heb. Een tijdje terug The Dark Knight nog eens helemaal gekeken ongelooflijk wat een verschil zoveel meer impact en met het gemak dat het speelt.  :clapping:

Super om te horen...
En hier ook hoor, was het dik en dubbel waard
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

vik

Jij was er vroeg bij  :D

Vandaag om 03:54:38

Quote from: buckler on August 17, 2023, 03:54:38Super om te horen...
En hier ook hoor, was het dik en dubbel waard
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

buckler

Ploegendienstje draaien... moet ook geld verdient worden om al dit moois te kunnen betalen he
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

RvD

Morgen is het zover dan gaat het gebeuren.  :pompom:

Oppo stufe 2 naar Final
Ascendo 6 CM Atmos 4x
Vulkan 9 naar Phase 9 CM surround
Akoestiek Artnovion en Sonitus

Paar kleine veranderingen op stapel, ben zeer benieuwd.  :)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Remco

Quote from: RvD on October 19, 2023, 18:52:33Morgen is het zover dan gaat het gebeuren.  :pompom:

Oppo stufe 2 naar Final
Ascendo 6 CM Atmos 4x
Vulkan 9 naar Phase 9 CM surround
Akoestiek Artnovion en Sonitus

Paar kleine veranderingen op stapel, ben zeer benieuwd.  :)

Gaaf Rudy. Dat zijn mooie vooruitzichten. Wat een set heb je dan zeg...pffff
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Refie

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

RvD

#513
Bedankt heren!  :thumbs-up:

Het was een lange dag, alles verliep soepel met de installatie het was even schrikken met 1 paneel (wit) tussen de balken. Als je goed kijkt lijkt het een beetje op een banaan de balk haha als je in het echt het bekijkt na een kleine aanpassing aan het paneel zelf 5mm eraf was dit opgelost (gelukkig). Tijdens de montage merkte je het meteen aan de akoestiek er waren ook enkele meubels de kamer uit dat het sterk verbeterde.

Toen kon de kalibratie beginnen en dit leek niet goed te zijn gegaan atmos werkte niet goed. Na alles nog eens nalopen en opnieuw meten werkte alles goed de extra tijd is voor Parijs die Fransen (Trinnov). De mooie Duitse woordspelingen zijn weer de revue gepasseerd  ;D

Er is nu zoveel veranderd dat er niet de vinger op te leggen is wat heeft het meeste gebracht. De bubble is echt waanzinnig goed en wat is Atmos een mooie toevoeging ook de surrounds dat klinkt nu veel fijner met de kleinere speakers een mooiere bubbel en ideale hoogte.

Hier wat foto's voor een indruk te krijgen, de kabels moeten nog weggewerkt worden maar dat komt nog wel.








Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

pameijer

Dat zijn wel heel veel kabels aan je plafond  8)
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

vik

Het is een lang dagje geweest maar het eindresultaat die staat.  8)

Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe upgrades Rudy!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Remco

Super mooie upgrades weer Rudy. Ben ook benieuwd wat je van die Ascendo's Wedge met CM mod vindt. Ik vind ze wel mooi zo in het wit en ook dat ze zo naar je luisterplek gericht staan. Slim ontwerp!

Lekker genieten weer!!  ;) 
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

anton

-optimaliseren van de ruimteakoestiek is vrijwel altijd een win/win
-de stap naar atmos.......hoe goed het ook klonk Rudy, weet zeker dat dit een hele grote stap is....
-stufe 2 naar ultimate op de Oppo is ook niet misselijk....

Kan me voorstellen dat het totaal aan veranderingen ervoor heeft gezorgd dat het net is alsof je een kompleet nieuwe set hebt staan  :headbanging:  :headbanging:
Ben niet een beetje benieuwd maar SUPER benieuwd.......gauw eens afspreken. :pompom:  :coffee:

Geniet er van !!!!!

RvD

Quote from: vik on October 21, 2023, 11:00:06Het is een lang dagje geweest maar het eindresultaat die staat.  8)

Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe upgrades Rudy!

Jij bedankt voor je geduld met de keuze voor Atmos vooral welke speakers. Zeer blij met alles en de mooie samenwerking met CineMike- Duitsland en Vik Benelux om tot dit resultaat te komen.

Quote from: Remco on October 21, 2023, 13:26:54Super mooie upgrades weer Rudy. Ben ook benieuwd wat je van die Ascendo's Wedge met CM mod vindt. Ik vind ze wel mooi zo in het wit en ook dat ze zo naar je luisterplek gericht staan. Slim ontwerp!

Lekker genieten weer!!  ;) 

Bedankt voor de complimenten, de Ascendo is echt makkelijk aan te sturen tijdens de kanalen toewijzen deed Frank een testtoon test en hoeveel output ze hadden tegenover de Aurums was overduidelijk. Mocht je deze weg inslaan voor Atmos dan kan je AV receiver deze makkelijk aansturen. Ze klinken echt top en zeker voor dit geld zoveel speaker en kwaliteit. Mocht je de CM versie eens willen horen mag je altijd komen luisteren tijdens de show dat waren nog de originele versies alleen de frontstage had op dat moment een CM mod erop zitten.

Quote from: anton on October 21, 2023, 15:05:03-optimaliseren van de ruimteakoestiek is vrijwel altijd een win/win
-de stap naar atmos.......hoe goed het ook klonk Rudy, weet zeker dat dit een hele grote stap is....
-stufe 2 naar ultimate op de Oppo is ook niet misselijk....

Kan me voorstellen dat het totaal aan veranderingen ervoor heeft gezorgd dat het net is alsof je een kompleet nieuwe set hebt staan  :headbanging:  :headbanging:
Ben niet een beetje benieuwd maar SUPER benieuwd.......gauw eens afspreken. :pompom:  :coffee:

Geniet er van !!!!!

Thanks Anton en inderdaad het lijkt een compleet nieuwe setup. De akoestiek wat heeft dit veel gedaan en die was verre van slecht wat we toen gemeten hebben de eerste keer met de aflevering van de Trinnov dat was een mooi RT resultaat voor een woonkamer.

Kom maar snel een keer luisteren en breng je meteen PascalP maar weer mee.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

#520
Quote from: PascalP on October 21, 2023, 19:59:33Ik sluit graag aan ;)  :coffee:

Gisteren was het dan eindelijk zover, samen met Anton weer bij Rudy op de koffie om de upgrades te aanschouwen en te beluisteren, en wat een upgrades zijn het zeg!
De surrounds vervangen door de Phase 9, toevoeging van Atmos en wat taktisch geplaatste akoestiek en daarbij de MK X15's en de Titan fronts nog op fraaie Isoacoustics Gaia voetjes.

We hebben veel gezien en gehoord en zijn dan ook begonnen met wat 5.1 content zoals Oblivion en wat muziek, Anton en ik hebben echt meerdere malen gevraagd of Rudy niet stieken de upmixer aan had staan, zo ruimtelijk klonk het! Maar nee, zelfs de versterkers van de Atmos speakers stonden uit dus daar kon echt geen geluid uit komen 😉
Verder met een hele zwik andere tracks, muziek, Blu-ray, UHD vanalles zoals Mad Max Fury Road, No Time to Die, IT, The Nun 2, A Star is Born en nog veel meer.
Overal was het van gelijke hoogte en een geweldige bubble, de Ascendo speakers aan het plafond matchen prima met de Quadral speakers op de grondlaag, de Phase 9 als surround leveren niks in op de dynamiek en output van de Vulcans die er eerst stonden, integendeel zelfs! 😃

De akoestiek maakt het geheel af en in het echt vind ik het veel minder opvallen en veel discreter dan op de eerdere foto's van Vik te zien was, chapeau! :clapping:
Al met al een hele fraaie set met een super geluidsbeeld, de impact van de X15+ subs blijft ook ongekend en veel dedicated HT's kunnen hier nog iets van leren, zeker als je bedenkt dat het een sub-optimale woonkamer is met beperkte akoestiek (enkel plafond en achterwand, niks op de voorwand of eerste reflectiepunten zijwanden etc.) zet de Trinnov icm de Optimizer een prachtig geluidsbeeld neer.
Panning tussen de speakers is heel fraai, heel kritisch gekeken zijn er een paar dingetjes zoals pannings achter je langs die soms een klein gaatje hebben en iets beter zou kunnen maar gezien de plaatsing van de speakers ook niet heel vreemd en is er gewoonweg geen mogelijk om rear surrounds te plaatsen of de side surrounds iets verder naar achteren te plaatsen (hangen al aan de achterwand). Pannings van en naar de Atmos laag gaan ook vlekkeloos, plaatsing van de achterste Atmos speakers is heel goed op de plek waar Anton en ik zaten, persoonlijk zou ik de voorste Atmos speakers iets ingedraaid hebben om de overgang tussen de linker en rechter nog beter te maken, met de helicopter demo van de Atmos demo disc hoorde ik hier een kleine gap, maar met alle andere film content eigenlijk niks en was het gewoon één gigantische bubble waar we in zaten.
Integratie met de subs en het laag is precies goed, niks too much of overdone, ik zou alleen wat aan de deur naar de gang doen want die rammelt wel behoorlijk af en toe 😝
Beeld van de OLED blijft ook prachtig en ook stukken beter dan de vorige keer (o.a. bij No Time to Die zag ik toen wat groene artifacts en clipping in het wit), nu met Dolby Vision echt een geweldig plaatje! HDR10 zag er ook prima uit, beetje oversaturated in het rood dacht ik, maar dit kan ook in de film (Mad Max Fury Road) gezeten hebben? SDR zag ik wel af en toe wat en kan nog iets gefinetuned worden denk ik, soms had ik het idee dat er wat halo's/blooming ontstond rond sommige voorwerpen. Bijvoorbeeld in de achtergronden bij de Peter Maffay disc was dit wel zichtbaar.

Al met al heel erg geslaagd en een set waar je trots op mag zijn Rudy, maar dat was voorheen ook al het geval!
Tot de volgende keer bij Anton of bij mij als ik de ruimte weer op orde heb 😊
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

anton

Da,s nou sterk Pascal, was net van plan ook een stukje te schrijven  ;D . Sluit me echter helemaal bij jou bevindingen aan, de ruimte klinkt echter wel 3 keer zo groot met deze upgrades. We hebben ze niet individueel kunnen testten maar de totale optelsom is grandioos. ECHT LEKKER zoals het nu klinkt !!

Refie

Mooi om te lezen het verhaal van @PascalP Soms is een OLED ook gewoon veel handiger als een beamer/scherm. schijfje er in, versterkers aan en gaan. Dat is m.i. veel waard en voor een woonkamer ook meest praktisch  @RvD veel plezier ermee. 


Ik moet zelf wel opzoek naar een ander setje Quadral Aurum Phase 9 ...
Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

RvD

Was weer een geslaagde avond @PascalP en @anton . Gelukkig maar dat de upgrades positief uitpakte ben er zeer tevreden over. :headbanging:

De Vulkans heb ik nog geen dag gemist met de Phase klinkt het als een mooiere bubble, fijner ingedraaid en iets verder weg opgesteld.

Pascal merkte nog wel op dat er nog een badge miste op de Trinnov.  :devil: Dat zou de eerst logische stap zijn maar ik wil sowieso dan het nieuwe hdmi 2.1 board meteen. Vroeg of laat komt deze er uiteindelijk wel het blijft toch een mooie hobby.  :)

@Refie Ik ben nog steeds blij met je superdeal en ik zou ze maar snel bestellen als je ze nog wilt omdat ze uitlopend zijn. Je hebt ook grote plannen hoorde ik met uitbreiden, kijk uit naar je verslag hiervan zodra het zover is.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Refie

Quote from: RvD on Yesterday at 17:32:16@Refie Ik ben nog steeds blij met je superdeal en ik zou ze maar snel bestellen als je ze nog wilt omdat ze uitlopend zijn. Je hebt ook grote plannen hoorde ik met uitbreiden, kijk uit naar je verslag hiervan zodra het zover is.  ;)
Heb nog 1 set liggen, maar heb er 2 nodig, maar ik zit er gelukkig "kort" op. Het mooiste ben ik eigenlijk nu aan het doen ben, het plannen...
Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla