Hypex NC400 monoblokken

Started by Koei, July 15, 2018, 10:35:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koei

Ik ben stiekem toch een beetje aan het rondturen naar wat anders en vraag mij af wat jullie denken wat NC400 monoblokken zouden moeten kosten?
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs

AudioEnZo

NC400 weet ik even niet, maar NC500 monoblokken ben ik voor 699 euro per blok tegengekomen.

mijkie

Quote from: Koei on July 15, 2018, 10:35:45
Ik ben stiekem toch een beetje aan het rondturen naar wat anders en vraag mij af wat jullie denken wat NC400 monoblokken zouden moeten kosten?

ik meen mijn te herinneren dat je ook opzoek bent naar een sub met high-level aansluiting, hou er dan rekening mee dat dit niet altijd gaat met een klasse-d versterker !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Koei

Quote from: mijkie on July 15, 2018, 11:00:10
ik meen mijn te herinneren dat je ook opzoek bent naar een sub met high-level aansluiting, hou er dan rekening mee dat dit niet altijd gaat met een klasse-d versterker !!

Dat is een goede tip! Maar waarschijnlijk zal ik met of een surround voorversterker of een MiniDSP tussen de voor en eindtrap gaan werken.
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs

mijkie

Gewoon via rca of xlr zal je weinig problemen hebben !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

AudioEnZo


knubbe

#6
Je bent op zoek of wilt verkopen?

Ik heb nog een stereo NC500 met miniDSP welke binnenkort weg mag.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Koei

Quote from: knubbe on July 15, 2018, 13:38:35
Je bent op zoek of wilt verkopen?

Ik heb nog een stereo NC500 met miniDSP welke binnenkort weg mag.

Dit is voor mij een mogelijkheid voor een upgrade. Op zoek vind ik een beetje een groot woord, dat is een beetje afhankelijk van wat het kost. Zo te zien zit het allemaal net boven wat ik opzij had gezet, maar we gaan het zien. Maar als je denkt dat het mogelijk interessant is voor mij: stuur even een pm.
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs

Richi

#8
Ik heb mijn mono blokken zelf gebouwd op basis van een Ghent Audio case een Hypex kit met SMPS600 en NC400 module. All in was ik voor iets meer dan 1800 euro klaar. Ik heb zwarte en zilveren frontjes bij de cases en witte, blauwe en rode leds. Er staan foto's in mijn topic. Ze bevallen uitstekend, maar het kan zijn dat ze toch in de verkoop komen wegens andere prioriteiten.

Edit: typo
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Bas Akkerman

Dag Koei, lees nog even regel 17 van de marktregels. Een prijsbepaling is alleen bedoeld wanneer je iets wilt verkopen. Dit topic heb ik dus verplaatst.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

solitaire

dit is lijkt me een prijsbepaling tbv. aankoop ... staat buiten de markt funktie van HTf ... dan gelden diens regels ook niet  :confused:
Hinterm Horizont geht's weiter.

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.