Yippie

Author Topic: feedback functie op profiel  (Read 656 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline MechanicalAnimal

feedback functie op profiel
« on: July 9, 2018, 11:00:54 »
Hoi,

op iemands profiel kun je feedback kwijt.

als ik iemand pos. feedback geef kan ik een heel verhaal geven met de topiclink (url) en de hele rataplan erbij.

maar als ik daarna bij iemand zijn feedback wil bekijken omdat ik bij hem of haar iets wil kopen dan kan ik alleen de smilies zien. Je kunt niks van eerdere submits inhoudelijk raadplegen.

Bij tweakers kan ik bijv wel feedback nalezen, dat is wel fijn als ik overweeg iets aan te schaffen bij een user.

klopt het dat ik niets kan raadplegen en alleen op de smilies moet afgaan? Ik hoef geen hele discussie want er zal vast over nagedacht zijn, ik wil alleen ff zeker weten dat ik niets over het hoofd zie  :D
KDL65W855C - PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Offline solitaire

• no cure for upgraditis ... audio is an obsessive hobby
  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 81
  • Hinterm Horizont geht's weiter.
Re: feedback functie op profiel
« Reply #1 on: July 9, 2018, 11:33:43 »
het aantal achter 'Trade aantal' is een link, klik je hierop dan kan je op de pagina die volgt ook nog naar details
stereo: 3D Sonics Transparence ■ AudioInnovations First Triode ■ Trichord Orca NC ■ Rega SaturnR ■ TelluriumQ Black / EupenEMC ■ Synergistic MiG / AmCan VSI & DIY audiorack
TV: MonitorAudio Mass10 & Sunfire HRS8 + AntiMode ■ NAD C338 ■ Oppo 101 & 93 ■ Samsung UE46F8000 ■  NVA LS3 & SC / Audioquest Pearl HDMI / EupenEMC ■ Valhalla Tech feet
PC: Infinity InfiniTesimal RS0.1 ■ Pioneer M22 ■ DAC en VV te leen ■ wisselende bekabeling, waaronder period-correct'ish

Offline MechanicalAnimal

« Reply #2 on: July 9, 2018, 11:41:28 »
het aantal achter 'Trade aantal' is een link, klik je hierop dan kan je op de pagina die volgt ook nog naar details

he-le-maal top  :pompom: bedankt solitaire  :worship:
KDL65W855C - PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Offline solitaire

• no cure for upgraditis ... audio is an obsessive hobby
  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 81
  • Hinterm Horizont geht's weiter.
« Reply #3 on: July 9, 2018, 12:28:59 »
graag gedaan

succes met [ver]kopen !

stereo: 3D Sonics Transparence ■ AudioInnovations First Triode ■ Trichord Orca NC ■ Rega SaturnR ■ TelluriumQ Black / EupenEMC ■ Synergistic MiG / AmCan VSI & DIY audiorack
TV: MonitorAudio Mass10 & Sunfire HRS8 + AntiMode ■ NAD C338 ■ Oppo 101 & 93 ■ Samsung UE46F8000 ■  NVA LS3 & SC / Audioquest Pearl HDMI / EupenEMC ■ Valhalla Tech feet
PC: Infinity InfiniTesimal RS0.1 ■ Pioneer M22 ■ DAC en VV te leen ■ wisselende bekabeling, waaronder period-correct'ish