1e Impressie Vivid Kaya (op mola mola + vs Kef blade)

Started by myself, July 1, 2018, 00:25:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Vandaag een ontspannen bezoek gebracht aan onze zuiderburen (Alpha High End) in Turnhout die als primeur de Vivid Kaya (45) op visite hadden.

Ik vind de Kaya-90 er nog het meest uitzien als barba-papa, en de Kaya-45 als barba-mama. In ieder geval aaibaar :)

De Belgische bourgondische levenstijl merk je al snel bij binnenkomst in de winkel als er een echte belgische wiskey wordt aangeboden :) ik heb maar voor een water gekozen, maar het zette wel meteen een ontspannen sfeer neer. Een ander merkbaar verschil met sommige andere winkels is dat hier echt muziek/audio liefhebbers werken, waarbij je tenminste niet meteen het gevoel hebt dat er een koop uit moet voortkomen. Het lekker naar muziek luisteren speelt hier de hoofdrol en ook deze mensen kunnen zich heerlijk verliezen in het zoeken van mooie muzieknrs :)

Setup
De Kaya-45 is de middelste in de Kaya reeks en volgens de Alpha mensen is deze erg makkelijk te plaatsen, totaal niet kritisch. Hij staat dan ook vrij dicht op de muur, zonder dat er een bas probleem ontstaat. Voorversterker, DAC, eindtrappen zijn Mola Mola (uit de koker van Bruno) en de NAD M50/51 is puur als streamer gebruikt.

De impressie
Het blijft natuurlijk een show, dus er werd vooral muziek van de winkel gedraaid, maar er was ook af en toe de mogelijkheid voor een verzoeknummer waar ik dan ook gebruik van heb gemaakt :)

Eerste impressie van mij over de Kaya(het is natuurlijk een onbekende ruimte voor me en veel onbekende muziek gedraaid)
+ erg snel, veel controle over het laag/strakke bas, het laag ging laag (contrabas), ontbreken van vrijwel alle kleuring, boxen verdwijnen, ruimtelijk, details(zonder analytisch te worden), duidelijke uitspraak/stemmen, plaatsing en ruimte tussen instrumenten
- misschien iets te snel, ben nog niet helemaal overtuigd van de synergy tussen de mola mola en de Kaya. Bij sommige uithalen, waren de hoge tonen soms tegen het te scherp aan

Daarna overgestapt op de Kef blades (met erg veel toe-in en onbekende versterking, was een flinke eindtrap iig). Wat een verschil. Sommige mensen vinden dit lekkerder klinken, want meer bas, meer kleuring waardoor de stemmen warmer lijken. Ik vond vooral:
+ Sopraan stem klonk erg mooi (dat was dan wel weer kippenvel)
- traag geluid, hierdoor werd de bas rommeliger, teveel bas, gekleurd en traag midden gebied, stemmen soms te 'life' (hiermee bedoel ik dat zelfs bij studio opnames de stemmen klonken alsof het een life concert is, 'dus' klonk het niet helemaal natuur getrouw'. En o wat bleef het geluid aan de boxen kleven.

Conclusie voor mij was dat ik de Kaya-45 zeker nog een keer beter wil gaan beluisteren, met mijn eigen muziek en eigen set.

Setprijzen van de Kaya-45 zo'n 16K, Mola Mola 27K en Kef Blade 28K
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

solitaire

heb ze nog niet kunnen beluisteren, dus extra interessant een luisterverslag te lezen (al is natuurlijk hier een vertaalslag te maken van jouw luisterervaring naar de mijne ... en jij had al 'last' van onbekende ruimte / onbekende muziek, dus in the end gaat natuurlijk niets boven toch zelf luisteren ...)

thanks

en de vormgeving gaat de goede kant op bij onze Zuid Afrikaanse vrienden !
Hinterm Horizont geht's weiter.

Bama

 Als je even door had gereden had je meteen bij mij de Vivid V1.5, b1 en gya kunnen vergelijken ;)
Ik moet nog even wennen aan de looks maar dat is natuurlijk bij alle Vivid modellen.
Ben benieuwd of deze ook beter klinken op andere versterking dan mola mola. Wordt natuurlijk gepromoot door de importeur deze combi.

En ik heb in het verleden dezelfde positieve ervaringen gehad met deze zaak kom er helaas niet aan toe vandaag ook.

myself

Quote from: solitaire on July  1, 2018, 10:17:15
heb ze nog niet kunnen beluisteren, dus extra interessant een luisterverslag te lezen (al is natuurlijk hier een vertaalslag te maken van jouw luisterervaring naar de mijne ... en jij had al 'last' van onbekende ruimte / onbekende muziek, dus in the end gaat natuurlijk niets boven toch zelf luisteren ...)

thanks

en de vormgeving gaat de goede kant op bij onze Zuid Afrikaanse vrienden !
In september komen ze pas officieel op de markt/zijn ze leverbaar dus ik wou deze kans niet laten lopen :)
De ruimte op zich was best goed behandeld (hun beste luisterruimte zeiden ze) en ik vond het idd niet doods klinken dus thumbs up.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: Bama on July  1, 2018, 10:29:06
Als je even door had gereden had je meteen bij mij de Vivid V1.5, b1 en gya kunnen vergelijken ;)
Ik moet nog even wennen aan de looks maar dat is natuurlijk bij alle Vivid modellen.
Ik krijg idd barba-lala associaties van de giya, maar het gaat er natuurlijk om hoe ze klinken.
Quote
Ben benieuwd of deze ook beter klinken op andere versterking dan mola mola. Wordt natuurlijk gepromoot door de importeur deze combi.
Ben vooral benieuwd hoe ze op bijv linn zouden klinken, kan wel eens een mooie ervaring worden
Quote
En ik heb in het verleden dezelfde positieve ervaringen gehad met deze zaak kom er helaas niet aan toe vandaag ook.
Ow, wist niet dat jij ook aan het 'testen' was. De giya is nog een stapje hoger, helaas heb ik daar nooit echt een goede demo van gehad. Het lijkt wel of iedereen ervoorkiest om vooral veeeeel te hard te spelen met deze boxen op shows. Daar loop ik voor weg.

(Jouw kabels doen het nog steeds goed bij mij in hun 2nd life [emoji6])


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Bama

Quote from: myself on July  1, 2018, 12:06:35
Ik krijg idd barba-lala associaties van de giya, maar het gaat er natuurlijk om hoe ze klinken.Ben vooral benieuwd hoe ze op bijv linn zouden klinken, kan wel eens een mooie ervaring wordenOw, wist niet dat jij ook aan het 'testen' was. De giya is nog een stapje hoger, helaas heb ik daar nooit echt een goede demo van gehad. Het lijkt wel of iedereen ervoorkiest om vooral veeeeel te hard te spelen met deze boxen op shows. Daar loop ik voor weg.

(Jouw kabels doen het nog steeds goed bij mij in hun 2nd life [emoji6])


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik ben niet meer aan het testen maar heb 3 sets Vivid momenteel :)

Ik ben er aan uit met mijn set, wil alleen nog een linn akurate ds(m) maar dat is puur omdat dat leuk oogt in mijn meubel.

Is echt voor het eerst dat ik niks meer wil veranderen maar vindt het nog wel leuk om soms ergens te gaan luisteren en ik heb nu eenmaal een zwak voor Vivid. Het enige wat ik nog koop zijn platen.

En we zijn ons een beetje aan het oriënteren voor een andere woning en ik kijk dan alleen of mijn speakers dan goed geplaatst kunnen worden. ;D

myself

Quote from: Bama on July  1, 2018, 12:14:47
Ik ben niet meer aan het testen maar heb 3 sets Vivid momenteel :)
Nice !
Quote
En we zijn ons een beetje aan het oriënteren voor een andere woning en ik kijk dan alleen of mijn speakers dan goed geplaatst kunnen worden. ;D
Kijk, dat zijn de betere prioriteitstellingen van een audio-gek [emoji41]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

blue-eyes

#7
Quote from: Bama on July  1, 2018, 12:14:47
Ik ben niet meer aan het testen maar heb 3 sets Vivid momenteel :)

Ik ben er aan uit met mijn set, wil alleen nog een linn akurate ds(m) maar dat is puur omdat dat leuk oogt in mijn meubel.

Is echt voor het eerst dat ik niks meer wil veranderen maar vindt het nog wel leuk om soms ergens te gaan luisteren en ik heb nu eenmaal een zwak voor Vivid. Het enige wat ik nog koop zijn platen.

En we zijn ons een beetje aan het oriënteren voor een andere woning en ik kijk dan alleen of mijn speakers dan goed geplaatst kunnen worden. ;D

Je mag natuurlijk altijd de Vivids bij mij testen, ga ze niet kopen. Maar kan je wel de Linn DSM en EV op je Vivids luisteren  :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bama

Mijn versterking is op orde, daar geen behoefte voor Linn ;)

blue-eyes

 :tongue2: ;)
Quote from: Bama on July  1, 2018, 13:02:36
Mijn versterking is op orde, daar geen behoefte voor Linn ;)

Heb ook de Akurate DSM / 2
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bama

Zou voor mij alleen maar als streamer zijn en dan alleen voor het makkelijke en de looks, versterking via Linn zou een downgrade zijn of ik moet naar een volledige Klimax set gaan en dan nog :angel:

myself

Geen bas problemen met de giya zo dicht bij de muur?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

DofN

Quote from: myself on July  1, 2018, 00:25:33
Vandaag een ontspannen bezoek gebracht aan onze zuiderburen (Alpha High End) in Turnhout die als primeur de Vivid Kaya (45) op visite hadden.

Ik vind de Kaya-90 er nog het meest uitzien als barba-papa, en de Kaya-45 als barba-mama. In ieder geval aaibaar :)

De Belgische bourgondische levenstijl merk je al snel bij binnenkomst in de winkel als er een echte belgische wiskey wordt aangeboden :) ik heb maar voor een water gekozen, maar het zette wel meteen een ontspannen sfeer neer. Een ander merkbaar verschil met sommige andere winkels is dat hier echt muziek/audio liefhebbers werken, waarbij je tenminste niet meteen het gevoel hebt dat er een koop uit moet voortkomen. Het lekker naar muziek luisteren speelt hier de hoofdrol en ook deze mensen kunnen zich heerlijk verliezen in het zoeken van mooie muzieknrs :)

Setup
De Kaya-45 is de middelste in de Kaya reeks en volgens de Alpha mensen is deze erg makkelijk te plaatsen, totaal niet kritisch. Hij staat dan ook vrij dicht op de muur, zonder dat er een bas probleem ontstaat. Voorversterker, DAC, eindtrappen zijn Mola Mola (uit de koker van Bruno) en de NAD M50/51 is puur als streamer gebruikt.

De impressie
Het blijft natuurlijk een show, dus er werd vooral muziek van de winkel gedraaid, maar er was ook af en toe de mogelijkheid voor een verzoeknummer waar ik dan ook gebruik van heb gemaakt :)

Eerste impressie van mij over de Kaya(het is natuurlijk een onbekende ruimte voor me en veel onbekende muziek gedraaid)
+ erg snel, veel controle over het laag/strakke bas, het laag ging laag (contrabas), ontbreken van vrijwel alle kleuring, boxen verdwijnen, ruimtelijk, details(zonder analytisch te worden), plaatsing en ruimte tussen instrumenten
- misschien iets te snel, ben nog niet helemaal overtuigd van de synergy tussen de mola mola en de Kaya. Bij sommige uithalen, waren de hoge tonen soms tegen het te scherp aan

Daarna overgestapt op de Kef blades (met erg veel toe-in en onbekende versterking, was een flinke eindtrap iig). Wat een verschil. Sommige mensen vinden dit lekkerder klinken, want meer bas, meer kleuring waardoor de stemmen warmer lijken. Ik vond vooral:
+ Sopraan stem klonk erg mooi (dat was dan wel weer kippenvel)
- traag geluid, hierdoor werd de bas rommeliger, teveel bas, gekleurd en traag midden gebied, stemmen soms te 'life' (hiermee bedoel ik dat zelfs bij studio opnames de stemmen klonken alsof het een life concert is, 'dus' klonk het niet helemaal natuur getrouw'. En o wat bleef het geluid aan de boxen kleven.

Conclusie voor mij was dat ik de Kaya-45 zeker nog een keer beter wil gaan beluisteren, met mijn eigen muziek en eigen set.

Setprijzen van de Kaya-45 zo'n 16K, Mola Mola 27K en Kef Blade 28K

Het is wel interessant om te lezen dat mensen geen goed geluid voor elkaar krijgen met luidsprekers vanaf 27K. Nu vind ik termen als snel/langzaam ook altijd een beetje gek. De beschrijving snap ik dan weer wel.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

myself

#13
Quote from: doorofnight on July  1, 2018, 14:31:13
Het is wel interessant om te lezen dat mensen geen goed geluid voor elkaar krijgen met luidsprekers vanaf 27K. Nu vind ik termen als snel/langzaam ook altijd een beetje gek. De beschrijving snap ik dan weer wel.
In deze prijsklasse is het niet perse dat de een beter is dan de andere, alleen dat het 'anders' is. Wat is iemands smaak.

Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen het wat smeuiger/aangezet willen en dat anderen meer belang hechten aan een geluid wat dichter bij de opname komt.

Zo heb ikzelf moeten 'wennen' aan neutraler geluid. Initieel lijkt het kaler maar als je teruggaat merk je dat het vooral minder gekleurd klinkt. (En stem warmte zit er nog steeds in)

Deze show was gewoon overduidelijk omdat deze 2 speakers naast elkaar stonden. Btw de feedback was dat 70% de voorkeur voor de kefs had....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Bama

Quote from: myself on July  1, 2018, 14:13:17
Geen bas problemen met de giya zo dicht bij de muur?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nee, ik heb een trinnov. Klinkt echt fantastisch.

DofN

Quote from: myself on July  1, 2018, 14:40:41
In deze prijsklasse is het niet perse dat de een beter is dan de andere, alleen dat het 'anders' is. Wat is iemands smaak.

Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen het wat smeuiger/aangezet willen en dat anderen meer belang hechten aan een geluid wat dichter bij de opname komt.

Zo heb ikzelf moeten 'wennen' aan neutraler geluid. Initieel lijkt het kaler maar als je teruggaat merk je dat het vooral minder gekleurd klinkt. (En stem warmte zit er nog steeds in)

Deze show was gewoon overduidelijk omdat deze 2 speakers naast elkaar stonden. Btw de feedback was dat 70% de voorkeur voor de kefs had....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nou als het geluid aan de LS blijft kleven.. Dat is geen kwestie van smaak.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

myself

Quote from: doorofnight on July  1, 2018, 14:49:01
Nou als het geluid aan de LS blijft kleven.. Dat is geen kwestie van smaak.
True :) en dat ondanks de toe-in die 1/2 m voor de eerste rij kruist


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: Bama on July  1, 2018, 14:44:26
Nee, ik heb een trinnov. Klinkt echt fantastisch.
Erg mooi hoor! /jaloers :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

blue-eyes

Erg, erg mooi!

Voor de HT 'ers onder ons, ze hebben een bijpassende center!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

myself

Quote from: Blue-Eyes on July  1, 2018, 20:03:19
Erg, erg mooi!

Voor de HT 'ers onder ons, ze hebben een bijpassende center!
Hier staat het familieportret :)
https://www.stereonet.co.uk/news/vivid-audio-to-debut-new-kaya-loudspeakers


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

katwax

Quote from: Bama on July  1, 2018, 12:14:47
Ik ben niet meer aan het testen maar heb 3 sets Vivid momenteel :)


Dat heb ik gemist, dat je ondertussen ook Giya hebt staan. Begrijp dat je er nu uit bent  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

R0N

Quote from: doorofnight on July  1, 2018, 14:31:13
Het is wel interessant om te lezen dat mensen geen goed geluid voor elkaar krijgen met luidsprekers vanaf 27K. ......

Prijs van de luidspreker is niet bepalend voor het luisterresultaat. De kamer is altijd de boosdoener! Als je geen akoestiekaanpassingen doet (op welke wijze dan ook, bouwkundig of elektronisch) dan bereik nooit een optimaal reslutaat.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

Bas Akkerman

Ik ben wel erg benieuwd naar deze Kaya, zeker in vergelijking met de Giya G4.

Linn met Vivid vind ik trouwens een mooie combinatie.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

myself

Quote from: Bas Akkerman on August 25, 2018, 18:22:48
Ik ben wel erg benieuwd naar deze Kaya, zeker in vergelijking met de Giya G4.

Linn met Vivid vind ik trouwens een mooie combinatie.
Binnenkort zijn er diverse shows met de kaya [emoji41]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

bmateijsen

Quote from: myself on August 26, 2018, 18:10:52
Binnenkort zijn er diverse shows met de kaya [emoji41]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ook in onze Indian Summer shows! 8)