Welke BK Subwoofer?

Started by sonsan, June 25, 2018, 19:49:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralf67

#300
In zinnetje erna staat 2x FF   8)

Maar heb toen idd een DF geruild voor een PB12nsd van SVS .

Raymond187

Klopt de Klipsch en SVS waren FF.

theetjuh

Bedankt voor de response heren, ik denk dat ik dan wel voor de PR zal gaan, past ook mooi in gloss white bij de Q Acoustics set.
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

fluissie

uitstekende keus  :thumbs-up:, afwerking is zo ie zo altijd subliem bij bk

aeonfast

#304
Afgelopen dagen wat contact gehad met BK, aangezien ik 2x de BK PR12 300SB-PR wil bestellen. Helaas is die out of stock en krijgen ze volgende week weer onderdelen binnen en kunnen ze hopelijk in september weer gaan produceren. Mocht er iemand ook gaan bestellen, dan weet je dat :)
Ik heb nog de vraag uit staan of ik 1 of 2 keer verzendkosten moet betalen als ik 2 tegelijk koop.

Ralf67

Denk dat je gewoon 2 x verzendkosten moet betalen.

Maar dat mag de pret niet drukken toch ?

sonsan

Quote from: aeonfast on August 19, 2020, 09:49:51
Afgelopen dagen wat contact gehad met BK, aangezien ik 2x de BK PR12 300SB-PR wil bestellen. Helaas is die out of stock en krijgen ze volgende week weer onderdelen binnen en kunnen ze hopelijk in september weer gaan produceren. Mocht er iemand ook gaan bestellen, dan weet je dat :)
Ik heb nog de vraag uit staan of ik 1 of 2 keer verzendkosten moet betalen als ik 2 tegelijk koop.
Daar ga je geen spijt van krijgen!
En i.v.m. het gewicht zal je naar verwachting ook meer verzendkosten gaan betalen. Misschien komen ze je daar wel iets in tegemoet bij het afnemen van twee subs.
Marantz SR7013 met AC Infinity Aircom T8  - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower2  - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear - MS Mezzo 5 center - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra LoRad MD06DC SPC mains block en Supra SPC kabels/stekkers - Panasonic 65ST50

aeonfast

Quote from: Ralf67 on August 19, 2020, 11:58:32
Denk dat je gewoon 2 x verzendkosten moet betalen.

Maar dat mag de pret niet drukken toch ?
Dat zal het zeker niet doen! Het gaat vast genieten worden, aangezien ik er ook nog een MiniDSP tussen hang :)

fluissie

Geloof me , je gaat er echt geen spijt van krijgen !

Zoide

#309
Hoi,

Ik ben op zoek naar een subwoofer voor een HT in onze woonkamer.

Het ding is dat het appartement een open ruimte heeft die de woonkamer, de keuken en de eetkamer combineert (zie hieronder). De balkon achter de TV is gescheiden door glazen schuifdeuren.

Ik denk dat het oppervlakte 44 m2 is met een 2,6 m hoog plafond, wat een inhoud betekent van ongeveer 114 m3.

Zou een BK P12-300SB-PR krachtig genoeg zijn voor mijn kamer?

De muren zijn echter behoorlijk dik en de constructie is recent (~ 2010), maar ik heb buren boven, onder en aan de zijkant.

Bedankt!


Ralf67

Lijkt me ruim voldoende , heb deze subwoofer zelf gehad , en doet 90% van wat een BK monolith doet in het laag.

Zoide

Bedankt, Ralf!

Heeft iemand de BK P12-300SB-PR vergeleken met de XTZ 12.17 EDGE?

De laatste wordt verondersteld behoorlijk krachtig te zijn en heeft een zeer moderne versterker, maar ik heb mensen horen klagen dat hij "chuffing" geluiden kan maken in zijn poorten.

(excuses voor mijn Nederlands aangezien ik Google Translate gebruik!)

Sjaak_Banaan

Als je nog even geduld hebt zou je kunnen wachten op de nieuwe XTZ Cinema 1x12, die is iets groter maar gaat naar eigen zeggen een stuk beter presteren dan de 12.17 Edge. Ze verwachten deze ergens in november te releasen.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder