denon avc-a10 se

Started by Dirkjanboon, June 20, 2018, 10:08:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirkjanboon

hulp gevraagd , heb een mooie denon avc-a10se gekregen , nu wil ik hem gaan gebruiken maar zit met een hoop vragen , ik heb twee speakers aangesloten gehad en cd speler op cd ingang maar geen geluid uit de speakers .. volgens de vorige eigenaar deed hij het altijd wel.

ps de boxen had ik op front aangesloten, ik heb de originele afstandsbediening maar hoe moet ik er nu geluid uit krijgen ?

wil dit beest wel graag gaan gebruiken niet dat de pma 520a en avr-1604 slecht zijn ..

Denon pma 520A Hepta ace Sony mds-503
Pioneer pd-207 HT: Denon avr 1604
Jvc sp-w100 eec 2.0 speakers
Technics sl-d21Samsung BD1500

Marco66

Quote from: Dirkjanboon on June 20, 2018, 10:08:16
hulp gevraagd , heb een mooie denon avc-a10se gekregen , nu wil ik hem gaan gebruiken maar zit met een hoop vragen , ik heb twee speakers aangesloten gehad en cd speler op cd ingang maar geen geluid uit de speakers .. volgens de vorige eigenaar deed hij het altijd wel.

ps de boxen had ik op front aangesloten, ik heb de originele afstandsbediening maar hoe moet ik er nu geluid uit krijgen ?

wil dit beest wel graag gaan gebruiken niet dat de pma 520a en avr-1604 slecht zijn ..



Moet je instellen via onscreen display, je kunt elke ingang een digtale of analoge ingang toewijzen dwz digitaal of analoog. Waarschijnlijk staat je cd ingang dus ingesteld op andere ingang dan je nu gebruikt.
Dus een analoge video kabel aansluiten op de monitor out vd denon naar je tv.
Wellicht kun je het ook op het display zien van je denon, zou maar even een handleiding downloaden.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

brtram


jeepee

En druk de direct knop in, dan gaat hij in stereo en ontwijk je de dolby instellingen.
Als stereo versterker is hij erg goed. Je bent vele honderden euro´s kwijt wil je in stereo beter vinden.
Althans iets met zoveel vermogen.

jeepee

Quote from: jeepee on June 22, 2018, 04:23:03
Druk de direct knop in, dan gaat hij in stereo en ontwijk je de dolby instellingen.
Als stereo versterker is hij erg goed. Je bent vele honderden euro´s kwijt wil je in stereo beter vinden.
Althans iets met zoveel vermogen.