H&C Hifi, Een nieuwe winkel !! (foto's pagina 5)

Started by H&C Hifi, June 8, 2018, 18:04:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

Ziet er erg vet uit zeg. Uniek ook. Wat is de oppervlakte van je winkel, Marcel?

Rudy1968

Ziet er mooi uit, gefeliciteerd en veel succes!

Rusher

Quote from: frits marantz on December 19, 2018, 20:26:33
Volgend jaar maar eens met een delegatie uit het hoge Noorden afzakken naar het zuije. ;)
Pikken jullie mij dan onderweg op?
[emoji6]

pameijer

Dat wordt een busje huren als ik het zo lees vanuit het noorden  :pompom:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

H&C Hifi

Quote from: Sirius666 on December 19, 2018, 22:03:23
Ziet er erg vet uit zeg. Uniek ook. Wat is de oppervlakte van je winkel, Marcel?

Showroom is nog niet helemaal af, in het voorjaar gaan we nog een bios bouwen.
Incl alles (niet alles is toegankelijk voor klanten) zitten we ruim over de 1000m2

Sjaak_Banaan

#155
Gisteren waren we weer in de buurt en zijn we toch maar eens gaan kijken naar de voortgang.
Ondanks dat het nog niet helemaal klaar is ziet het er al prachtig en sfeervol uit.

Marcel heeft ons een korte rondleiding gegeven met de nodige uitleg.
Het is een flinke ruimte met apparatuur voor iedere portemonnee, hoewel, best veel mooi spul waar wij alleen maar van kunnen dromen....    :tongue2:
Echt een enorme verbetering t.o.v. de oude locatie en we zijn dan ook zeer benieuwd naar de bios-ruimte.
Hopelijk heb ik voor die tijd weer zin gehad om thuis aan de bios verder te knutselen en is er dan budget voor upgrades.   :D

Hier mag je trots op zijn!
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Laan

Gisteren in de winkel geweest en dit is echt de leukste winkel die ik ooit zag. Echt heel bijzonder en een aanrader om eens te bezoeken. Complimenten Marcel!!
Woonkamer:  Atoll st 300 | A*BNB nc250 bi-amp | Wharfedale Elysian 2
Man-cave set 1: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100
Set 2: Classe CP 800 mk2, CA 2300 | Marantz SA 11 mk2 | Marantz NA 6006 | Sounddeco Alpha f3

H&C Hifi

Dank beide !  :clapping:

Biosruimte ik hoop voor de zomer !

flakkees

in een woord prachtig  :clapping:
als er ooit weer eens wat nieuws komt dan kom ik zeker langs
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

gast_001

Zeer nette winkel, zag er strak uit.
Legacy Audio, Stage Accompany M57  :inlove:

Crownfire

Ziet er allemaal erg vet uit Marcel. Zoals ik al zei kom ik zeker een keer langs als ik in de buurt ben.

Groet,

Robbert

Alex Groningen

Ik ga graag mee naar het zuiden des lands!

Quote from: Nosferatu on December 14, 2018, 20:01:20
Of 4-en; Alex ook mee ?  ;D
Moeten we alleen een datum vinden wanneer we met z'n allen kunnen. :blink:

H&C Hifi

Quote from: Alex Groningen on January 21, 2019, 14:22:39
Ik ga graag mee naar het zuiden des lands!

Laten we dan ff een datum plannen ?
Paar mannen van ''hifi-nederland'' op Facebook willen volgens mij ook komen, als mensen zich dan aanmelden heb ik een beetje een idee hoeveel er gaan komen
en kan ik zorgen voor wellicht wat demo's


frits marantz

Ik kan wel op een woensdag en ook wel op een zaterdag.

H&C Hifi

Quote from: frits marantz on January 21, 2019, 18:24:08
Ik kan wel op een woensdag en ook wel op een zaterdag.

Zou dan zowiezo in het weekend zijn  :)

PorscheHD

Laatst ook geweest en kan niet anders zeggen dat het een geweldige sfeervolle "winkel" is geworden. Echt heerlijk om in rond te lopen en maar goed dat het niet dichtbij is, hobby is al duur genoeg  :worship: