B&W PX, via losse BT hoofdtelefoonversterker mogelijk en zo ja, welke?

Started by i2Paq, December 30, 2018, 13:44:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze vraag stel ik meer voor mijn broer.

Hij heeft een B&W XP hoofdtelefoon welke niet via BT wil connecten met zijn Sony televisie.

Volgens Hi-Fi Klubben gaat dit inderdaad nooit werken, tenzij je een Sony hoofdtelefoon neemt.

Mijn idee is dat hij misschien een losse BT hoofdtelefoon versterker zou kunnen nemen en deze weer aansluiten aan zijn Sony TV.

Is dit een mogelijkheid en zo ja, welke BT hoofdtelefoonversterker zouden jullie willen adviseren?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

PorscheHD

Waarom zou dat niet kunnen werken dan?

Mijn P7 wireless kan ook op de Bravia Sony tv......

i2Paq

Quote from: PorscheHD on January  1, 2019, 09:22:59
Waarom zou dat niet kunnen werken dan?

Mijn P7 wireless kan ook op de Bravia Sony tv......

Hij werkt wel op ander BT apparaten behalve op die Sony, wat je ook probeert.

Je kunt geen BT connectie maken.

Ik vraag mij nu af of de BT van de Sony misschien defect is.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Sol

Vraagt de TV om een cerificatiecode oid? Of ziet die de hoofdtelefoon helemaal niet? En ziet hij andere BT devices wel gewoon?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Mokumer45

Ik heb ook net geprobeerd een BT-koptelefoon te koppelen aan mijn Sony Bravia TV, maar dat lukte mij ook niet.
Ik vraag me af, of deze BT soms alleen maar werkt voor inkomend en niet voor uitgaand? Ik zie nl wel een aantal van mijn andere BT apparaten gekoppeld staan aan mijn TV. Ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept of en hoe het werkt en waar het voor zou kunnen dienen.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

i2Paq

Bedankt voor alle reacties!

Mijn broer gaat even opschrijven wat hij ervaart asl hij wil koppelen en doorgeven welke Sony het is.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Kwabbernoot

Hij kan ook zo'n ding achter de TV hangen, als de TV een 3,5 mm jack uit heeft.



Groeten...

PorscheHD

Quote from: Mokumer45 on January  1, 2019, 17:10:44
Ik heb ook net geprobeerd een BT-koptelefoon te koppelen aan mijn Sony Bravia TV, maar dat lukte mij ook niet.
Ik vraag me af, of deze BT soms alleen maar werkt voor inkomend en niet voor uitgaand? Ik zie nl wel een aantal van mijn andere BT apparaten gekoppeld staan aan mijn TV. Ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept of en hoe het werkt en waar het voor zou kunnen dienen.

Vreemd hij pakt hier ook mijn Yamaha WX30 speaker gewoon.