Author Topic: Waarschuwing facebook hack  (Read 917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline B-art

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 7
Waarschuwing facebook hack
« on: June 6, 2018, 20:54:11 »
Pas op voor Messenger berichtjes op je Facebook account. Het was een youtube filmpje waarna werd gevraagd om in te loggen op facebook. Dom van mij. Ik ben tegelijk met mijn broer gehackt. Heb snel alle wachtwoorden gewijzigd en een virusscan gedaan. Het is een hardnekkige hack waarbij ze op zoek gaan naar wachtwoorden en ongevraagd inloggen op Qobuz en andere sites waar je met facebook kunt inloggen.
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ lenovo laptop met Qobuz sublime + ■ musical fidelity v-link 192+ ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ grado sr325is
home theatre ► oppo bdp-83 ■ rotel rsx 1056 ■ b&w 601s3 ■ b&w lcr 60s3 ■ rel q150e mkII (subdude) ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audionote ■ apogee wyde eye ■ oyaide ■ qed

Offline paulkokkie

• member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 7
  • Beter laat dan nooit!
Re: Waarschuwing facebook hack
« Reply #1 on: June 7, 2018, 08:14:52 »
Die kreeg ik van de week ook, via een vriend van me, die wist van niks.Wordt idd gevraagd om in te loggen. Toen wist ik al dat het niet klopte.Dus pas op.
Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2 MB- Quart QL T.

Offline i2Paq

• HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 100
  • Bij een ander klinkt het nooit zoals thuis
Re: Waarschuwing facebook hack
« Reply #2 on: June 7, 2018, 08:43:00 »
Daarom is het niet verstandig om op andere omgevingen in te loggen met je FB account.

Je geeft die omgevingen toegang tot je FB met alle risico's van dien, waarom zou je dat doen

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, IOM classic, Cambridge CD CXC, Dual 731Q, Tannoy Berkeley
Playground: Marantz 2016, B&W DM70