beovision 11-46

Started by stefan_82, May 31, 2018, 21:29:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefan_82

Ik heb huidig een 40" samsung uit de 8000 serie van 2012.
Vind het scherm wat klein en kan upgraden naar een Beovision 11-46 uit 2014.
vraagprijs rond de 3000€

Wie raadt dit aan/af?
ik gebruik de huidige smart functies niet en hecht vooral belang aan het beeld.

Kan je voor 3000€ beter investeren in een recenter model van een ander merk?

Is de beeldweergave na 4 jaar verbeterd of zit de updates zich vooral op vlak van connectiviteit?

graag jullie reactie

Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

jantje112

Late reactie, maar ik zou er voor dat geld NOOOOOOIT maar dan ook NOOIT over nadenken :)

Voor 3000 euro koop je top of the line OLED en die zet de BeoVision volledig in de schaduw.

stefan_82

Quote from: jantje112 on June  8, 2018, 14:14:55
Late reactie, maar ik zou er voor dat geld NOOOOOOIT maar dan ook NOOIT over nadenken :)

Voor 3000 euro koop je top of the line OLED en die zet de BeoVision volledig in de schaduw.

ondertssn wat research gedaan en idd voor dat geld heb je wel wat beters.
ik hou zelf niet zo van een grote tv in mijn woonkamer dus ben wel gecharmeerd hoe b&o en loeuwe dit aanpakken
door eerder gestyleerde meubels te maken. Het geluid vd 11-46 was ook wel beter dan de standaard samsung. Eigenlijk vraag ik het me af of de actuele modellen wel prijzen van +10k€ knn verantwoorden
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Fox

Als je voor 40" in de woonkamer wil gaan (= 6" kleiner dan die van mij op de slaapkamer  :hehe:)
en je interesse is alleen in hoe de Tv er uitziet als hij uitstaat, kun je beter de tv wegwerken in een meubeltje of zo.

Dan ben je zo klaar en hou je 1500-2000euro over om iets anders mee te doen.

donaldk

Dan heb je de schilderij series van Samsung en ook wat Chinezen.