Yippie

Author Topic: LG 77-inch Flexible, Transparent OLED  (Read 1784 times)

Thamaesta and 1 Guest are viewing this topic.

Offline eduard

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 17
LG 77-inch Flexible, Transparent OLED
« on: May 31, 2018, 19:13:47 »
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is.
https://www.soundandvision.com/content/lg-previews-77-inch-flexible-transparent-oled

Nu maar hopen dat dit over een paar jaar (5+) betaalbaar word en liever ook nog in het formaat 100 inch of groter dan heb ik geen projector meer nodig :)

Offline Zymotic

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+14)
  • Total likes: 47
Re: LG 77-inch Flexible, Transparent OLED
« Reply #1 on: June 1, 2018, 06:39:05 »
Hoeft ie niet eens flexibele te zijn. (Zie ik het nut sowieso niet van in voor een consument)

Offline allineedisbass

« Reply #2 on: June 1, 2018, 07:19:36 »
Een van de voordelen van een flexibel scherm kan het transport zijn (opgerold als een tapijt?). Zeker als je een 77 inch of meer wil, de verpakking is dan enorm en komt niet ieder huis/appartement in (trappenhuis, lift, krappe bochten, etc...). Voor de rest zie ik het meer als een gimmick.
Stereo: McIntosh B&W roon Bluesound Kenwood Project
HT: LG Marantz Pioneer B&W Velodyne Dune APTV4K

Offline Fox

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 9
  • I like the HTforum.nl
« Reply #3 on: June 1, 2018, 11:18:25 »
Een van de voordelen van een flexibel scherm kan het transport zijn (opgerold als een tapijt?). Zeker als je een 77 inch of meer wil, de verpakking is dan enorm en komt niet ieder huis/appartement in (trappenhuis, lift, krappe bochten, etc...). Voor de rest zie ik het meer als een gimmick.

Beetje onzin, want hoe krijg je een bank, bed en in je huis. Ben ook benieuw hoe jij deuren in je huis gaat toveren als een 77" al niet kan
Een opgerolde bank, dat wil ik zien  :D
« Last Edit: June 2, 2018, 11:04:58 by Fox »

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 31
« Reply #4 on: June 1, 2018, 12:08:27 »
Voor mij zou de belangrijkste feature zijn dat je het scherm  gewoon op kunt rollen in je kast als je geen TV kijkt. Ik wil toch echt geen 77" groot zwart scherm in mijn woonkamer hebben hangen. LG heeft zoiets ook al eerder laten zien, is voor mij echt een fantastisch vooruitzicht voor de toekomst!

SR6011 / UD7007 / Technics SL2000 / Apple TV 3rd Gen. en Nvidia Shield / Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / Epson EH-TW3200 / AVI ADM9.1RS actieve speakers + Rythmik E15HP sub + Bose 201's surround en héél veel muziek!

Offline donaldk

• The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 35
  • I love the HTforum
« Reply #5 on: June 1, 2018, 19:47:53 »
Beetje onzin, want hoe krijg je een bank, bed en in je huis. Ben ook benieuw hoe jij deuren ik je huis gaat toveren als een 77"al niet kan
Een opgerolde bank, dat wil ik zien  :D

Flatpack 8).

Offline twido

« Reply #6 on: October 16, 2018, 03:04:09 »
Flatpack 8).

Dat is ook een grote droom voor mij, een scherm dat je onzichtbaar kan laten verdwijnen zodat je muur niet  ontsierd wordt door een groot scherm.