LG 77-inch Flexible, Transparent OLED

Started by eduard, May 31, 2018, 19:13:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is.
https://www.soundandvision.com/content/lg-previews-77-inch-flexible-transparent-oled

Nu maar hopen dat dit over een paar jaar (5+) betaalbaar word en liever ook nog in het formaat 100 inch of groter dan heb ik geen projector meer nodig :)

Zymotic

Hoeft ie niet eens flexibele te zijn. (Zie ik het nut sowieso niet van in voor een consument)

allineedisbass

Een van de voordelen van een flexibel scherm kan het transport zijn (opgerold als een tapijt?). Zeker als je een 77 inch of meer wil, de verpakking is dan enorm en komt niet ieder huis/appartement in (trappenhuis, lift, krappe bochten, etc...). Voor de rest zie ik het meer als een gimmick.
Stereo: McIntosh MA7900 / B&W 803D / Lumin D2 / roon / Kenwood KX7030 / Kenwood DP8020 / Project 6.9
HT: Sony 83AJ90 / Marantz SR7010 / Pioneer LX5080 / B&W / Velodyne / Dune / APTV4K / Shield Pro

Fox

#3
Quote from: allineedisbass on June  1, 2018, 07:19:36
Een van de voordelen van een flexibel scherm kan het transport zijn (opgerold als een tapijt?). Zeker als je een 77 inch of meer wil, de verpakking is dan enorm en komt niet ieder huis/appartement in (trappenhuis, lift, krappe bochten, etc...). Voor de rest zie ik het meer als een gimmick.

Beetje onzin, want hoe krijg je een bank, bed en in je huis. Ben ook benieuw hoe jij deuren in je huis gaat toveren als een 77" al niet kan
Een opgerolde bank, dat wil ik zien  :D

pameijer

Voor mij zou de belangrijkste feature zijn dat je het scherm  gewoon op kunt rollen in je kast als je geen TV kijkt. Ik wil toch echt geen 77" groot zwart scherm in mijn woonkamer hebben hangen. LG heeft zoiets ook al eerder laten zien, is voor mij echt een fantastisch vooruitzicht voor de toekomst!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

donaldk

Quote from: Fox on June  1, 2018, 11:18:25
Beetje onzin, want hoe krijg je een bank, bed en in je huis. Ben ook benieuw hoe jij deuren ik je huis gaat toveren als een 77"al niet kan
Een opgerolde bank, dat wil ik zien  :D

Flatpack 8).

twido

Quote from: donaldk on June  1, 2018, 19:47:53
Flatpack 8).

Dat is ook een grote droom voor mij, een scherm dat je onzichtbaar kan laten verdwijnen zodat je muur niet  ontsierd wordt door een groot scherm.