A new player in town: Fyne Audio F500

Started by Hans47, May 28, 2018, 19:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

hard op het hoog herken ik niet van de Fyne, minder hoog en je gaat echt informatie missen en klinkt de speaker niet meer open.

Hans47

Het hoog is in mijn beleving absoluut niet hard, wel goed aanwezig en veel detail (veel meer detail dan bijvoorbeeld de Kef LS50s die ik heb gehad). Hoog, midden en laag zijn in verhouding aanwezig, waarbij misschien een heel klein tikkeltje accent ligt op het midden wat maakt dat stemmen duidelijk en mooi te volgen zijn en natuurlijk overkomen op mij.

Maar dat geldt voor de F500s die ik heb in mijn ruimte met de huidige Bluesound/XTZ combinatie......

Ik ben er nog steeds helemaal tevreden mee en voor mij zijn de F500s echt een mooi voorlopig eindstation voor de aankomende jaren, dat kan ik nu wel zeggen....

Voor het geld in mijn ogen geen betere koop op dit moment, maar dat is persoonlijk...

Hans47

Heerlijk eigenlijk wel, dat gevoel van niet meer zoeken en helemaal tevreden zijn met de muziek weergave, dat is voor mij een tijdje geleden....
Was er ook niet bewust naar op zoek, maar bij toeval door tegen de Fyne's aan te lopen dus wel gebeurd....

Alleen maar muziek luisteren en genieten en niet meer nadenken over wat als etc etc, ook niet meer nieuwsgierig naar andere audio apparatuur....
Erg blij mee.....