Azerty.nl bekend?

Started by fasteddie, May 27, 2018, 19:53:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Mijn zoon wol graag een nas kopen en wolde graag weten of er iemand toevallig ervaring heeft met Azerty.nl?

Ik hoor graag....ik zie dat er positieve ervaringen staan op diverse sites, maar ik brn voornamelijk benieuwd naar de aftersales als rr iets aan de hand is...

Alvast dank!

Fasteddie

angelo41

al heel veel gekocht daar en altijd heel correct. zelfs een defect component geen probleem. terugsturen en je krijgt een nieuw. top daar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Roksan

Nog nooit problemen gehad. Garantie zaken altijd keurig afgehandeld. Heb er denk ik inmiddels wel een stuk of 15 pc's gebouwd met componenten die bij hun vandaan kwamen.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Raphie

Hier ook zeer goede ervaringen met azerty!
JBL PRX Power!

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

skyfox

Doorgaans prima ervaringen. Alleen gezeur gehad om een moederbord wat sporadisch haperde. Konden zij niet reproduceren. Na twee keer retour gezonden te hebben voor onderzoek/reparatie m'n verlies genomen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Sirius666

#6
Quote from: fasteddie on May 27, 2018, 19:53:02
Mijn zoon wol graag een nas kopen en wolde graag weten of er iemand toevallig ervaring heeft met Azerty.nl?

Ik hoor graag....ik zie dat er positieve ervaringen staan op diverse sites, maar ik brn voornamelijk benieuwd naar de aftersales als rr iets aan de hand is...

Alvast dank!

Fasteddie

Dit is wel heel lui van je zoon. 'Azerty' intikken in Google en je vindt een overdosis gebruikerservaringen. Even doorspitten dus voor ervaringen met after sales.

https://tweakers.net/shopreview/6703/azerty/shopreviews/

fasteddie

Quote from: Sirius666 on May 27, 2018, 20:28:02
Dit is wel heel lui van je zoon. 'Azerty' intikken in Google en je vindt een overdosis gebruikerservaringen. Even doorspitten dus voor ervaringen met after sales.

https://tweakers.net/shopreview/6703/azerty/shopreviews/

Dat is wel weer een boute uitspraak, tuurlijk heeft hij op google gekeken, maar ik wilde ervaringen van de forumleden even weten....

Voor de andere: bedankt voor jullie reacties, daar schiet je tenminste wat mee op....

TopGun2010

Koop ik al vele jaren, zeer positief!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

W.Otter

Ik wol dr ook wel eens wat kopen, prima zaak

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Hanky Panky

#10
In het verleden wel met enige regelmaat besteld bij dit bedrijf en vorige week geprobeerd een harde schijf te bestellen - want goede ervaringen. Na een kwartier klea#ten om mijn factuur- en verzend adres aangepast te krijgen (ben verhuisd) via mijn ipad heb ik de handdoek in de ring geworpen en bij de concurrentie besteld en binnen 2 minuten het bestelproces afgerond :hmmm:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Sjettepet

Redelijk goede ervaringen met dit bedrijf. Goede prijzen ook.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

winegum

MeToo 

Altijd goede ervaringen, sterke prijspositie.


darkrunner

#13
Jaren bij Azerty besteld maar tegenwoordig koop ik alles bij Megekko.nl, betere prijzen en qua service evengoed.

clockwork

Een keer een flinke aanvaring gehad met hun klantenservice over een verkeerd geprijsde NAS. Daarna dus ook nooit meer zaken mee gedaan. Dit kan natuurlijk een uitzondering zijn geweest.  :ohmy:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling