Revoy

Started by Abel_Dekkers, May 2, 2004, 00:13:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Hoi,

Ik ben echt zat van HTPC dus ben opzoek naar een goede dvd speler die een goed beeld geeft op mn Sony 1252. Ik draai nu dus op RGBHV. Omdat ik me nooit eigenlijk verdiept hebt verder in de materie heb ik dus nog een vraag. Als ik de Revoy 3200 DX aanschaf met progressive scan, en sluit daar een scart ---> RGBHV op aan, heb ik dan geen scaler meer nodig die er tussen moet??? Ik zie ik nu iets over het hoofd?

Mvg,

Abel
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

jeroen_B

een progressive scan dvd speler geeft een progressive signaal af. Je hebt dan verder geen scaler meer nodig.Ik kijk op die manier ook dvd op het moment. Ik stap echter over op een HTpc om ook hdef te kunnen kijken. Ik zou wel overwegen of dat niet iets is voor jou voordat je geld steekt in nieuwe dvd speler. Je kunt ook nog even wachten op een wm9 dvd speler.

Abel_Dekkers

Komen er op korte termijn geen spelers die HD aan kunnen? Dat is natuurlijk interessant.

En wanneer komen de wm9 spelers dan? en voor prijskaartje gaat daar dan aan hangen?

Mvg,

Abel Dekkers
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380