Yippie

Author Topic: AV problemen met OledLG55b6V  (Read 1012 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Edliver

• Edd
  • member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 4
  • I love the HTforum
AV problemen met OledLG55b6V
« on: May 25, 2018, 17:51:01 »
Al enkele malen geen geluid uit de speakers van de TV,heb al contact gehad met de verkoper en deze gaf het advies = enkele malen op MUTE drukken => hierna komt rechts onder in het scherm : AV resetten, deze met de remote selecteren en daarna reset de TV zich en herstart => alles terug OK.
Normaal vind Ik dit niet.
Als dit zich nog voordoet ga Ik toch eens een bericht naar LG sturen met de vraag of dit met een upgrade kan worden opgelost.
Zijn er nog mensen met dit probleem ? dan kunnen er misschien een aantal mails gelijk worden opgestuurd ?
Edd
LG 55B6V,Panasonic PTAE 2000EU,Denon AVR X3400H,Panasonic DMP BD30,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Offline TopGun2010

Re: AV problemen met OledLG55b6V
« Reply #1 on: May 25, 2018, 18:49:44 »
Hdmi cec even uitzetten, wellicht heb je een device via hdmi aangesloten die de boel in de war brengt.
HT: Yamaha (stereo) - B&W - LG - Sony - Oppo - Apple # Stereo: Denon - B&W - Samsung # PC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Apple - B&W

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Offline Edliver

• Edd
  • member
  • Total likes: 4
  • I love the HTforum
« Reply #2 on: May 26, 2018, 10:59:44 »
Bedankt voor Je antwoord,ga dit vanavond gelijk na kijken,maar Ik denk dat dit op de TV al uit staat,maar op de AVR misschien niet.
Groeten
Edd
LG 55B6V,Panasonic PTAE 2000EU,Denon AVR X3400H,Panasonic DMP BD30,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Offline bigbro

• senior member
  • Total likes: 2
  • I love the HTforum
« Reply #3 on: October 9, 2018, 20:51:28 »
hallo, weet niet zeker of ik hier goed zit maar kan iemand de volgende vraag beantwoorden:

Ik wil een LG oled kopen en daarbij de speakers van de tv gebruiken als centerkanaal. Is dit mogelijk?

Offline Svendeeerste

« Reply #4 on: October 9, 2018, 22:03:55 »
hallo, weet niet zeker of ik hier goed zit maar kan iemand de volgende vraag beantwoorden:

Ik wil een LG oled kopen en daarbij de speakers van de tv gebruiken als centerkanaal. Is dit mogelijk?
Nee