AV problemen met OledLG55b6V

Started by Edliver, May 25, 2018, 17:51:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Edliver

Al enkele malen geen geluid uit de speakers van de TV,heb al contact gehad met de verkoper en deze gaf het advies = enkele malen op MUTE drukken => hierna komt rechts onder in het scherm : AV resetten, deze met de remote selecteren en daarna reset de TV zich en herstart => alles terug OK.
Normaal vind Ik dit niet.
Als dit zich nog voordoet ga Ik toch eens een bericht naar LG sturen met de vraag of dit met een upgrade kan worden opgelost.
Zijn er nog mensen met dit probleem ? dan kunnen er misschien een aantal mails gelijk worden opgestuurd ?
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

TopGun2010

Hdmi cec even uitzetten, wellicht heb je een device via hdmi aangesloten die de boel in de war brengt.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Edliver

Bedankt voor Je antwoord,ga dit vanavond gelijk na kijken,maar Ik denk dat dit op de TV al uit staat,maar op de AVR misschien niet.
Groeten
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

bigbro

hallo, weet niet zeker of ik hier goed zit maar kan iemand de volgende vraag beantwoorden:

Ik wil een LG oled kopen en daarbij de speakers van de tv gebruiken als centerkanaal. Is dit mogelijk?

Svendeeerste

Quote from: bigbro on October  9, 2018, 20:51:28
hallo, weet niet zeker of ik hier goed zit maar kan iemand de volgende vraag beantwoorden:

Ik wil een LG oled kopen en daarbij de speakers van de tv gebruiken als centerkanaal. Is dit mogelijk?
Nee