Spotify Beschikbare apparaten problemen !

Started by vanzomereng, May 22, 2018, 21:19:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vanzomereng

Hallo

Sinds korte tijd, is mijn streamer Pioneer N70A niet meer zichtbaar in de lijst van beschikbare apparaten
en kan ik spotify nu alleen nog over mijn tablet/pc luisteren en niet meer via mijn Hifi-installatie.

Heb spotify opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaten?
Ik weet wel, dat Spotify sinds enige tijd, een aantal apparaten niet meer ondersteunt.

Wie weet wat ik kan doen ?   
Heb al wel een mail naar Spotify gestuurd maar krijg een onbeduidende standaard mail retour, waar ik niks mee kan
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Heb het nog niet ervaren, maar Heb de N70AE, weet niet of dat uitmaakt?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

vanzomereng

Bedankt voor de reacties  :happy:

Wat is nu de beste en goedkope oplossing (< 150 euro), om spotify weer draaiend te krijgen.
Hierbij wil ik de DAC  van mijn Pioneer blijven gebruiken (dus mogelijk aan te schaffen device, moet over digital-out beschikken)
Streamen via Wifi.
Geschikt voor Spotify-Connect ?

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Siddartha

N-70AE staat niet in de lijst, maar eigenlijk schandalig dat apparatuur ineens niet meer werkt.. en veel apparaten zie ik
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

DofN

Dit is exact de reden waarom ik geen dure streamers koop met hun eigen software.

Daar heb je nu niets aan VANZOMEREN, maar stel dat je dit opgelost krijgt door een andere streamer aan te schaffen, bedenk dan dat je software-onafhankelijke streamers kan overwegen waarmee je zelf nog enige invloed hebt op de plugins voor streamingdiensten.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Zweitse

Misschien eens kijken naar een Raspberry met een Allo digione met Volumio.

vanzomereng

Bedankt voor de reacties maar weer...

Zelf experimenteren met software, plug-ins, kastjes, raspberry's  e.d is niet echt mijn ding.

Ben nog in dubio tussen:
a/  om een TechniSat DigitRadio 110 IR aan te schaffen (159,- euro), Werkt op Wifi of Lan, heeft een digital-out en Spotify connect
b/  of om voorlopig Spotify,  links te laten liggen
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Marino

Sony Bluray spelers zoals de UHP-H1 hebben spotify connect en 2 digitale uitgangen, een Panasonic All1c (op marktplaats te vinden voor € 50-60) heeft ook Spotify Connect maar hierbij had ik laatst wat haperingen bij het afspelen.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

mijkie

De uhp-h1 doet dat prima !

Er staat er hier 1 [emoji6]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marino

Yep hier doet de Sony ook z'n werk prima, je mag de Panasonic eventueel kosteloos proberen.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

chansig

Sonos  lijkt mij ook een redelijk veilige keuze.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.