Home@TheMovies bouwproject

Started by home@the movies, January 18, 2021, 17:47:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt


RoelK

Prachtige ruimte, had hem al op FB voorbij zien komen.
Werken jullie ook vanuit een advies rol voor doe-het-zelfvers die hun home cinema op papier hebben staan maar dit samen met een expert willen overlopen?
Klipsch RP 8000 II • RP 504C II• 4x Klipsch CS-16-C II • 4x CS-16W •  SVS PC 13 ULTRA • Marantz SR 8015 • JVC DLA-X5000 •110 Inch DIY screen  • Nvidea Shield pro

home@the movies

Quote from: RoelK on January 19, 2021, 16:28:07
Prachtige ruimte, had hem al op FB voorbij zien komen.
Werken jullie ook vanuit een advies rol voor doe-het-zelfvers die hun home cinema op papier hebben staan maar dit samen met een expert willen overlopen?

Dat kan absoluut, je kan ook alle benodigdheden zoals de profielen voor de spanstof, de spanstof zelf en alle mogelijke toebehoren bij ons verkrijgen.
Er zijn op dit moment drie klanten die hun ruimte aan het bouwen zijn met ons advies en onze materialen, je beslist helemaal zelf wat je allemaal wil doen.

williams

Ik volg dit topic met veel plezier en wat is er mooi geworden in 1 woord TOP  :pompom: :clapping: :headbanging:
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

jellejanssen

Quote from: home@the movies on January 19, 2021, 17:43:41
Dat kan absoluut, je kan ook alle benodigdheden zoals de profielen voor de spanstof, de spanstof zelf en alle mogelijke toebehoren bij ons verkrijgen.
Er zijn op dit moment drie klanten die hun ruimte aan het bouwen zijn met ons advies en onze materialen, je beslist helemaal zelf wat je allemaal wil doen.

Als dit huis verkocht is gaan wij n afspraak maken !!! Op naar de nieuwbouw

vergeerr72

Wat een metamorfose. Mooi geworden.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

home@the movies

Quote from: PascalP on January 19, 2021, 12:20:17
Keurige ruimte Werner, ziet er puik uit en tot in de puntjes verzorgd! Denk dat velen alleen maar kunnen dromen van een ruimte op dit afwerkingsniveau  :wub:
Maar ik zie geen verwarming? Of werkt dit goed via dat centraal luchtsysteem?

Er zit een radiator onder het podium ingewerkt, in het podium zelf zitten er twee roosters waardoor de warme lucht in de ruimte komt.

reza

Waar blijven die andere foto's  :popcorn:
Van de andere bioscoop :pompom:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on January 23, 2021, 13:05:49
Waar blijven die andere foto's  :popcorn:
Van de andere bioscoop :pompom:

Ik moet even de tijd vinden om het volgende projectje online te zetten, even geduld  ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: home@the movies on January 23, 2021, 13:54:41
Ik moet even de tijd vinden om het volgende projectje online te zetten, even geduld  ;D
Hoe lang is even bij jou ?  :D

PascalP

Quote from: home@the movies on January 23, 2021, 09:43:01
Er zit een radiator onder het podium ingewerkt, in het podium zelf zitten er twee roosters waardoor de warme lucht in de ruimte komt.

Slim!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

home@the movies

Quote from: Kjelt on January 23, 2021, 16:23:02
Hoe lang is even bij jou ?  :D

Ja ja, wrijf het er maar in ja (maar je hebt wel een punt  ;D)

donaldk

Een ultiemproject kan zo maar 3 jaar duren.

home@the movies

Quote from: donaldk on January 24, 2021, 14:26:28
Een ultiemproject kan zo maar 3 jaar duren.

Kjelt heeft het over het online zetten van het volgende project, niet zozeer over het bouwen Donald  ;)
De ruimte is reeds gebouwd, ik moet het enkel nog in een verhaaltje gieten.

donaldk

Was dan ook een kwinkslag. Op AVS is een professioneel gebouwd project dat nu afgerond word, circa drie en half jaar na start ontwerpen. Scherm ging van The Wall, naar The Wall Luxe, naar Sony CLED. Project duurde zo lang dat het de vertragingen in het beschikbaar komen van deze nieuwe schermen kon opvangen. Custom speakers was dus ook tijd voor.

donaldk

Quote from: home@the movies on January 18, 2021, 18:47:05
Nog even een voor en na  :P

Dat poefje is meer mijn afstand;-).

Wat voor channelsysteem gebruik je eigenijk voor je spandoek?