Yippie

Author Topic: Mogelijkheid om je te de-abonneren op topic waarin je ooit iets gepost hebt?  (Read 2992 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vhond

Is het mogelijk om je te 'de-abonneren' op topic waarin je ooit iets gepost hebt?

Wil niet langer van bepaalde topics een 'reminder' in de categorie 'Show new replies to your posts'.

^^

Offline Staaled

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+30)
  • Total likes: 353
  • Houden we de boel de boel daarboven ?
negeer topics aanvinken. rechtsboven te vinden.
« Last Edit: June 25, 2018, 12:00:14 by Staaled »
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Offline MaxxMark

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 33
  • Kick-ass Webdeveloper met passie voor HT
    • www.markprins.com
Ben ik nou blind? Ik zie die optie niet :o

Edit: Oh, never mind.. het staat in het  'show new replies to your posts' overzicht, niet in het topic zelf  :pompom:
« Last Edit: June 25, 2018, 12:25:13 by MaxxMark »
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC X5000 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn tweede HT - Mijn eerste HT - @mark_prins - www.markprins.com

Offline Sjaak_Banaan

Damn, volgens mij ben ik wel blind... ik zie 'm echt niet.  :crazy:
Iemand zin om een screenshotje te maken o.i.d.  :worship:
Klipsch RF-83 Klipsch RF-82 Klipsch RB-81 Klipsch RC-64 Klipsch RS-62 II Klipsch R-115SW XTZ Cinema 3x12 Marantz SR7013 Marantz UD7007 Sony KDL-55HX850 Epson TW6000 3m DIY screen

:D Bouw HT in kelder :D

Offline Staaled

• HT forum donateur
Gewoon klikken op:
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek of Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
Heb je die lijst eenmaal staat het rechtsboven.
« Last Edit: June 25, 2018, 16:17:24 by Staaled »
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Offline Staaled

• HT forum donateur
hier  :) :

Offline Sjaak_Banaan

Vreemd, komt dit omdat ik Firefox gebruik of zo? Volgens mij mis ik iets:

In Internet Explorer hetzelfde....
« Last Edit: June 25, 2018, 16:43:17 by Sjaak_Banaan »
Klipsch RF-83 Klipsch RF-82 Klipsch RB-81 Klipsch RC-64 Klipsch RS-62 II Klipsch R-115SW XTZ Cinema 3x12 Marantz SR7013 Marantz UD7007 Sony KDL-55HX850 Epson TW6000 3m DIY screen

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 140
  • HT newbee
Ik heb dat ook niet, Sjaak (Chrome hier).

Online RalphH

• HT forum donateur
  • Total likes: 302
Idem. IE, firefox (addblocker uit), Safari (iPhone).
Uitdaging voor de beheerders ;D. Welke browser heb jij Edwin?
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Offline Jeroen de Waal

• HT forum donateur
  • Total likes: 5
In je profiel bij Lay-out voorkeuren "checkboxen" kiezen bij "Toon 'snel modereren' als"

Jeroen.

Online RalphH

• HT forum donateur
  • Total likes: 302
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Offline Sjaak_Banaan

Goed bezig Jeroen, nu zie ik het ook.  :clapping:

Offline Staaled

• HT forum donateur
In je profiel bij Lay-out voorkeuren "checkboxen" kiezen bij "Toon 'snel modereren' als"

Jeroen.
:thumbs-up:

Offline Vhond

Dank Jeroen
 ^^