Artikel over streaming en meer geplaatst

Started by J.A.F._Doorhof, April 29, 2018, 14:49:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermy

Een leuk stuk.

En voor wat betreft het streamen, helemaal gelijk, als je alles wilt bekijken ben je een vermogen kwijt per maand.


Met vriendelijke groet,

Kermy

J.A.F._Doorhof

Dank je.
Ik zag dit een jaar geleden al aankomen maar nu Disney weg gaat bij Netflix en de Marvel series mee wil nemen maar ik me echt zorgen.
Vroeger had je nog TV waarop je kon terug vallen op DVD boxen, maar dat word ook steeds minder, dus als je ze wilt zien is het OF downloaden OF dus DIEP in de buidel tasten, Netflix is nog relatief goedkoop, ik zie zometeen wel abonnementen komen voor 20-25 euro per maand.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Faxe

Paar verbeterpunten

euros => euro's
decenia => decennia
process => proces
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

kermy

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 30, 2018, 09:27:35
Dank je.
Ik zag dit een jaar geleden al aankomen maar nu Disney weg gaat bij Netflix en de Marvel series mee wil nemen maar ik me echt zorgen.
Vroeger had je nog TV waarop je kon terug vallen op DVD boxen, maar dat word ook steeds minder, dus als je ze wilt zien is het OF downloaden OF dus DIEP in de buidel tasten, Netflix is nog relatief goedkoop, ik zie zometeen wel abonnementen komen voor 20-25 euro per maand.

Volgens mij zit niemand te wachten op een dergelijke complexe opzet van zaken. Iedereen inclusief mijzelf wil eigenlijk een online videotheek waar je films in hoge kwaliteit kan streamen en of downloaden en deze dan een aantal malen kan kijken.
Maar dat is er nog niet echt, of het is ook erg duur en of met beperkingen zoals geschetst.

Veel problematiek zit volgens mij ook in maatschappijen die vasthouden aan verdienmodellen van jaren her en die echt niet meer passen in de huidige digitale vluchtige tijd.

Ze hebben nog steeds liever een hoop van een beetje dan een beetje van een hoop, terwijl de laatste toch echt aan het einde meer oplevert.


Met vriendelijke groet,

Kermy

J.A.F._Doorhof

Er word erg eenzijdig gedacht inderdaad
Ik zou zeggen 1 aanbieder die gewoon alles heeft en daar pakketten in maakt.

Sport etc hoef ik niet.
Films, series en docus bv wel
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 30, 2018, 13:02:20
Er word erg eenzijdig gedacht inderdaad
Ik zou zeggen 1 aanbieder die gewoon alles heeft en daar pakketten in maakt.

Sport etc hoef ik niet.
Films, series en docus bv wel

En dan on-demand en niet zoals bij de standaard HBO met vaste uitzendtijden. (HBO-Go heeft wel on-demand dacht ik).
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

katwax

Ik vraag het mij ook al enige tijd af wanneer er een speler zal komen (uitbreiden) om een aanbod te hebben dat 90% van de markt dekt, het spotify voor tv zeg maar.
Echter denk ik dat we even gaan moeten wachten aangezien er iets te veel grote spelers zich op de markt hebben gezet en elk hun eigen ding willen doen.

Wat ik wel zie is dat bv providers van "klassieke" tv (isp) in hun aanbod contracten hebben met oa HBO, Netflix, Fox, ..., dus mogelijk gan zij naar de toekomst wel kunnen bieden wat we zoeken. Alleen zitten zij dan met probleem om te zorgen voor 1 interface voor al deze aanbieders en toch dezelfde service.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543